Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä käy kotona siivooja, mitä siivoukseen kuuluu?

Vierailija
17.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. siivooja

Vierailija
2/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lojuvat tavarat paikoilleen. Mutta eipä taida siivooja tietää, mihin mikäkin pitäisi tässä ahtaassa kämpässä sulloa säilytykseen. Kyllä minä sitten luutaan ja imuroin, jos (huoh!) tuon vaiheen yli pääsisi kätevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointia, pintojen pyyhkiminen, vessan+kylppärin siivous. Lisähintaan sitten aina joskus esim ikkunoiden pesu tai miehelle suihinotto.

Vierailija
4/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Imurointia, pintojen pyyhkiminen, vessan+kylppärin siivous. Lisähintaan sitten aina joskus esim ikkunoiden pesu tai miehelle suihinotto.

Vierailija
5/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat paikoilleen, että siivooja pääsisi siivoamaan.

Vierailija
6/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-siivoja

Vierailija
7/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä vaiheessa olen jo valmiiks niin kypsä koko touhuun että ei enää innosta tekemään.

Tietenkin koitan kerätä tavaroita itse ja myös patistaa lapsia ja miestä että jokainen kerää omat roippeensa. Mutta kun niitä sitten alkaa keräämään niin sen jälkeen ei tarvitsekaan tehdä enää mitään.

Siinä vaiheessa sitten siivoja siivoa, ja meillä on siisti koti pienemmällä vaivalla.

Vierailija
8/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heidän perheessä ei oikeen ollut säilytystilaa lasten leluille ja muutenkin säilytystilat olivat onnettomat, jolloin tavarat oli ympäri kämppää.

Vierailija:

tavarat paikoilleen, että siivooja pääsisi siivoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi