8 vuotta sitten keskenmenon saaneita paikalla?
Se oli vuosi 2011. Nyt vauva olisi 1.luokkalainen. Käykö teillä toisilla tämä useinkin mielessä? Tuliko vauvaa lopulta ollenkaan?
Kommentit (3)
Surullista jossittelua.
Keskenmennyt olisi oletettavasti, os olisi selvinnyt hengissä...ehkä hengityskoneessa tai vakavasti vammautunut yksil, ota vanhemmat hoitaisivat on otin tai lapsi olisi laitoshoidossa.
Saattaa olla, että olisi Oulussa tai voi ol, ett ei pystyisi siihen. Voi olla, että olisi syötettävä tai hengityskoneessa tai monia sairauksia.
Ei voi tietää.
Jos luonto hoitaa niin, ett sikiö tai aikio poistuu, niin luotan siihen, että se ei oisi kehittynyt. normaalisti, Tässä luotan luontoon niin täysillä ja olen kiitollinen.
Miksi juuri 8v sitten? Vastaan vaikka en kohderyhmään kuulukaan. Mun lapset olisi kolmosella ja nuorimmainen olisi 5vuotias. Sen sijaan mulla on tokaluokkalainen ja 3v. Että kävi sikäli hyvin. Kyllä mietin keskenmenneitä usein, ajatuksella että mulla ei olisi näitä mahtityyppejä ilman niitä mutta millaisiahan ne syntymättömät lapset olisi olleet. Lasketut ajat käy vuosittain mielessä kun ajankohta on. Kipeitä juttuja, varmaan osin siksi että ne keskenmenot ei olleet helppoja fyysisestikään vaan tuli kaiken maailman komplikaatioita. Enempää lapsia ei tule, neljä raskautta riitti mulle.
Käy mielessä, tasaisin väliajoin. Oli se niin surullista. Olen saanut lapsia ja silti siitä jäi arpi sydämeen.