Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mun suurimpia toiveita on, että maalaiset osaisivat ajatella kuten kaupunkilaiset

Vierailija
18.02.2019 |

Moneltako linnareissulta, ja rikkeeltä säästyttäisiinkään Suomessa, ja se olisi kansantaloudellisesti järkevää, kun ei tarvitsi syrjäytyneitä hyyssätä..tämä tuskin koskaan tulee todeksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne äänestäisivät yhtä innokkaasti vihreitä ja vasemmistoliittoa kuin Helsingissä? Sehän olisikin kansantaloudellisesti järkevää...

Vierailija
2/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä missasin jotain. Miten tää liittyyi maalaisiin ja kaupunkilaisiin? jos tää hyysääminen jotenkin ottaa pattiin, älä ainakaan äänestä demareita, koska he sen aloittivat, Ilkka Taipale etunenässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitäisi hyysätä koko maassa sosiaalimamuja. Sekö olisi kansantaloudellisesti järkevää?

Vierailija
4/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltako linnareissulta, ja rikkeeltä säästyttäisiinkään Suomessa, ja se olisi kansantaloudellisesti järkevää, kun ei tarvitsi syrjäytyneitä hyyssätä..tämä tuskin koskaan tulee todeksi

Jos nyt on tilastoita uskominen, niin kaupungissa ihmiset voivat huonommin mitä maalla. Jos tämä on yksi suuri toiveesi, niin minä toivon että kaupunkilaiset osaisivat ajatella kuin maalaiset, niin suomessa säästyttäisiin monelta linnareissulta ja rikkeeltä, kun ei tarvitsisi mt-ongelmaisia ja masentuneita hyysäillä.

Vierailija
5/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jokin aika sitten, etten liiku enää maalta minnekään, jos en ole hengenvaarassa. Ap: n aloitus lisää koko ajan kovaa asennetta itselläni. Sinne kaupunkiin muuten meitä ei välttämättä edes kiinnosta tulla. Ole kiitollinen edes tästä.

Vierailija
6/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kaupunkilainen ajattelu on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi