Stadin asunnot risupadontie
Taas uudiskohde keskustelu pystyyn! Hakiko kukaan tai onko tullut tarjousta!
Kommentit (104)
Onko kukaan saanut asuntotarjousta?
Ei ole kuulunut. Taitaa odotus jatkua..
Ei ole kuulunut mitään... Kyllä odottajan aika käy pitkäksi! Onneksi varmaan viikon-kahden sisällä alkaa jako :)
Meille tarjottiin 4h Risupadontieltä....Nyt mietin kovasti otetaanko vastaan. Asunnon tarve on kova, lähinnä tilan puutteen vuoksi. Mutta en tunne Oulunkylän aluetta kovin hyvin. Mietin myös miten läheinen Tuusulanväylä vaikuttaa asumismukavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Meille tarjottiin 4h Risupadontieltä....Nyt mietin kovasti otetaanko vastaan. Asunnon tarve on kova, lähinnä tilan puutteen vuoksi. Mutta en tunne Oulunkylän aluetta kovin hyvin. Mietin myös miten läheinen Tuusulanväylä vaikuttaa asumismukavuuteen.
Äänet kyllä varmasti kuuluu. Itse asumme samantyylisesti tällä hetkellä ja sisälle kuuluu kyllä esim öisin. Silti kivoja kämppiä varmasti.
Osaako joku kertoa rehellisesti siis jos tietää, minkälainen alue tuo Risupadontie ja lähiympäristö on asua?
Tosiaan, liitteet asuntotarjoukseen tulee lähettää pe 8.3 mennessä, ja päätös on vaikea. Tosiaan kun asuntoja niin vaikea saada, olisi kiva, että koti olisi sellaisella paikalla missä viihtyy pidempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa rehellisesti siis jos tietää, minkälainen alue tuo Risupadontie ja lähiympäristö on asua?
Tosiaan, liitteet asuntotarjoukseen tulee lähettää pe 8.3 mennessä, ja päätös on vaikea. Tosiaan kun asuntoja niin vaikea saada, olisi kiva, että koti olisi sellaisella paikalla missä viihtyy pidempääkin.
Alueita on suoraan sanottuna parempiakin enkä itse pelkästään alueen vuoksi muuttaisi. Siellä on paljon palveluita lähellä ja julkiset kulkee kyllä hyvin. Erityisen rauhaton tuskin on, en ole ainakaan kuullut. Melko lähellä tullut päivittäin kuljettua eikä sinällään ole pahaa sanottavaa. Nuo talot melko syrjässä ja niitä paljon lähekkäin ”lähiömäisesti” jos en väärin muista kun käytiin katsomassa niin lapsille en huomannut leikkipaikkaa pihalla eikä kouluakaan kovin lähellä(?) Voin olla väärässäkin. Tämä minun mielipide :)
Vierailija kirjoitti:
Jos saa kysyä niin miksi haette asuntoa jota ette halua välttämättä? Vie tilaa sellaisilta jotka oikeasti haluavat alueelle ja ovat valmiita muuttamaan minne vaan.
Eikö muita asuntotarjouksen saaneita?
Yleensä tässä vaiheessa useampikin jo ilmottautunut saaneensa..
Yritin mennä katsomaan tilannetta mutta kirjautumisen jälkeen jäi vaan error 404 sivuille.. Kai sitä pitää vain odotella kuumeisesti sähköpostia
Pienempää kämppää minäkin odottelen
Vierailija kirjoitti:
Nuo talot melko syrjässä ja niitä paljon lähekkäin ”lähiömäisesti” jos en väärin muista kun käytiin katsomassa niin lapsille en huomannut leikkipaikkaa pihalla eikä kouluakaan kovin lähellä(?) Voin olla väärässäkin. Tämä minun mielipide :)
Lähellähän on iso Oulunkylän leikkipuisto ja tekojäärata jossa pääsee luistelemaan, sekä Oulunkylän koulu ihan nurkan takana. Oulunkylän lukio rankattu yhdeksi parhaiksi Helsingissä. Tunnen alueen hyvin, koska olen asunut aiemmin siellä. Et vissiin viitsinyt sitten kunnolla tutustua?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo talot melko syrjässä ja niitä paljon lähekkäin ”lähiömäisesti” jos en väärin muista kun käytiin katsomassa niin lapsille en huomannut leikkipaikkaa pihalla eikä kouluakaan kovin lähellä(?) Voin olla väärässäkin. Tämä minun mielipide :)
Lähellähän on iso Oulunkylän leikkipuisto ja tekojäärata jossa pääsee luistelemaan, sekä Oulunkylän koulu ihan nurkan takana. Oulunkylän lukio rankattu yhdeksi parhaiksi Helsingissä. Tunnen alueen hyvin, koska olen asunut aiemmin siellä. Et vissiin viitsinyt sitten kunnolla tutustua?
Oulunkylä on kyllä surkeutunut viime vuosina hurjasti. Ei enää mikään lintukoto sekään. Oli aiemmin mukavaa aluetta.
Sellainen lisäys vielä, että tuossa on kyse Patolasta eikä Oulunkylästä. Olen huomannut, että asuntomyynti-ilmoituksissakin Patolaa myydään Oulunkylänä, koska Patola ei kuulosta yhtä hyvältä kuin Oulunkylä.
Patola on tottakai vuokraslummi, eihän Hekan asunnoista voi muuta odottaakaan, mutta onhan tuo nyt alueena paljon tasokkaampi kuin joku Itä-Helsingin "värikäs" kaatopaikka.
Alueelle tullaan tekemään valtavat uudisrakennuskohteet lähiaikoina, kun raidejokeri alkaa kulkea ja siihen motarin viereen Kustaankartanon lähelle on kaavoitettu paljon uusia taloja.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulunkylä on kyllä surkeutunut viime vuosina hurjasti. Ei enää mikään lintukoto sekään. Oli aiemmin mukavaa aluetta.
Jep samaa mieltä. Ei ole sama enää.
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan hekalla ja kiireellinen luokitus. Haettiin neliötä miehen ja esikoisen kanssa, toinen lapsi kesäkuussa tulossa nii kaipaamme suurempaa:) saa nähdä miten käy. Kovasti täällä jännitetään:)
Miten voi olla noilla kriteereillä kiireellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan hekalla ja kiireellinen luokitus. Haettiin neliötä miehen ja esikoisen kanssa, toinen lapsi kesäkuussa tulossa nii kaipaamme suurempaa:) saa nähdä miten käy. Kovasti täällä jännitetään:)
Miten voi olla noilla kriteereillä kiireellinen?
Ihan älyttömiä nämä luokitukset. 4 ihmistä mahtuu hyvin 3h ja saa silti luokituksen kiireellinen kun taas esim liikuntarajoitteinen hissittömässä talossa ”asunnon tarpeessa”
Yhtä jännittävältä tuntuu kun lottoaminen. Ei vaan viitsisi luopua kokonaan hekan asunnosta vaikka vaihto näyttääkin epätodennäköiseltä.