Yllättävän monella nettimiehellä lukee alkoholinkäytön kohdalla "ei"
Kommentit (22)
Osalla ei alkoholia tarkoittaa oikeasti ei alkoholia, mutta kannabis käy kiitos.
Mietin myös et onk kokonaan ei. Vai tarkoittaako että vähän. Tai onko ongelma ja siksi ei juo.
Itse tykkään ottaa pari saunajuomaa tai punkkua. Tylsää olisi ottaa yksin jos toinen ei ota.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Raittiit miehet jäävät yleensä yksin ja sen takia ovat nettipalstoilla
Jos elämä liikkuu työn ja harrastuksen ympärillä eikä baarit ja biletys kiinnosta, niin mikä jää jäljelle etsiessään kumppania? En käytä alkoholia, koska en vain käytä, vaikka moni siitä mielensä pahoittaakin. Netistä on tullut ainoa paikka etsiä naisseuraa
Minäkään en usko.
Olen yhden alkoholistin kanssa ollut, kiitos ei toista.
Omasta mielestäni alkoholi on kovin paska päihde, jolla on täysin luokaton määrä rasittavia sivuvaikutuksia.
Nykyinen ilmapiiri vaan ei anna tilaa olla rehellinen omista päihdevalinnoistaan, vaan sitä joutuu täysin käsittämättömiin vääntöihin aiheesta, mistä suurin osa ihmisistä ei tajua hevon vittua. Ei sitä kovin montaa vuotta jaksa, ja kun on parisenkymmentä vuotta sitä asiaa tutkinut, niin ei perustelemattomaan mielipiteeseen pohjautuvat kälinät jaksa innostaa yhtään.
Päihdepolitiikassa tunne menee usein tiedon edelle, ja olan kohtautuksella ohitetaan monivuotinen data mitä on esittää eri päihteistä. Siksi on vaan helpompi olla hiljaa ja käydä kulman takana pajareilla samanmielisten kanssa, kun ollaan suvun mökillä tai firman juhlissa.
Muutos on kyllä tapatumassa suomessakin: pilvi tuoksuu julkisilla paikoilla kokoajan kasvavaan tahtiin, kotikasvattamiseen ei keretä enää puuttua ja täysin turha kyttäys on vähentynyt.
Kyllä se vielä siitä.
Ravintolassa mies saa helpoiten seksiseuraa, kun melko humalassa. Raittiit päätyy nettiin?
Mä en edes haluaisi kokonaan alkotonta ja savutonta miestä. Olen itse tupakoija ja tykkään viineistä.
Nykyinen tupakoi myös ja ottaa alkoholia - kuten minäkin - kohtuudella. Jälkimmäinen tarkoittaa meille maksimissaan viittä alkoholiannosta kerran viikossa (yleensä perjantaisin). Mies juo joko olutta tai viiniä, minä yleensä viiniä (max. pullon).
Sen sijaan huumeet (myös k4nnabis) on mulle ehdoton no-no. (Ja olen kokeillut itse nuorempana useampaakin sorttia, siksi tiedän mistä puhun enkä tuomitse tietämättä.)
Ne ei käytä alkoholia, ne juo sitä.
Tiedän yhden jolla luki ei. Otti pari kaljaa lähes joka päivä. Ei kuulemma ole juomista.
Kukaan ei omasta mielestään juo liikaa.Ei tuo paljon kerro.
Häh mulle maistuu ja profiilissa lukee kyllä ko kohdassa.
treffit kirjoitti:
Mä en edes haluaisi kokonaan alkotonta ja savutonta miestä. Olen itse tupakoija ja tykkään viineistä.
Nykyinen tupakoi myös ja ottaa alkoholia - kuten minäkin - kohtuudella. Jälkimmäinen tarkoittaa meille maksimissaan viittä alkoholiannosta kerran viikossa (yleensä perjantaisin). Mies juo joko olutta tai viiniä, minä yleensä viiniä (max. pullon).
Sen sijaan huumeet (myös k4nnabis) on mulle ehdoton no-no. (Ja olen kokeillut itse nuorempana useampaakin sorttia, siksi tiedän mistä puhun enkä tuomitse tietämättä.)
Pullo viiniä illassa kerran viikkoon ja norttia päälle. Voi víttu mikä white trash.
Itselle on yksi olut tai yksi lasi viiniä ehdoton max, toisesta tulee jo kamala olo seuraavana aamuna. Yhdestä lasista ei toisaalta tule minkäänlaista hyvää oloa niin miksi juoda edes sitä. Yleensä en juokaan.
Jos haluan seurustella niin edellytän, että puolisolla on valmiiksi samanlainen suhde alkoholiin.
En sitten käytä muitakaan huumeita.
treffit kirjoitti:
<röökiä
<pullo viiniä
<hyi kanjabis
Tämä on huvittava asenne kyllä nykyisen tiedon valossa mitä tulee päihteiden vaarallisuuteen, mutta jokainen tyylillään.
Mulla lähipiirissä ainakin 4 miestä on lopettanut alkoholin köytön kokonaan. Yksikään heistä ei edes ole ollut alkoholisti, vaan halusivat vain lopettaa sen käytön kokonaan, jottei esim. krapula sekoita seuraavaa päivää.
Kaikki lähtevät kyllä silloin tällöin ravintolaan, mutta tilaavat alkoholitonta olutta tai juovat vettä.
Myös työpaikallani olen huomannut, että viimeisen parin vuoden aikana näitä juomisen lopettaneita on tullut vastaan. Ja suurin osa näistä on ollut miehiä.
Eli kyllä niissä deitti-ilmoituksissa voi ihan hyvin olla sellaisia, jotka oikeasti eivät juo yhtään alkoholia.
Nettimiehistä en tiedä, enkä siitä miten kysymys oli laitettu, mutta jos vaihtoehdot ovat kyllä tai ei, niin ainakin minua lähin vaihtoehto olisi ei. Juon kyllä, mutta juoman määrä on saunalonkero perjantaisin ja joskus ei sitäkään. Joskus saatan juoda jopa lasillisen tai pari viiniäkin, mutta ei edes kerran kuukaudessa, joten juominen on vähäistä. Ehkä miehillä on sama juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähipiirissä ainakin 4 miestä on lopettanut alkoholin köytön kokonaan. Yksikään heistä ei edes ole ollut alkoholisti, vaan halusivat vain lopettaa sen käytön kokonaan, jottei esim. krapula sekoita seuraavaa päivää.
Kaikki lähtevät kyllä silloin tällöin ravintolaan, mutta tilaavat alkoholitonta olutta tai juovat vettä.
Myös työpaikallani olen huomannut, että viimeisen parin vuoden aikana näitä juomisen lopettaneita on tullut vastaan. Ja suurin osa näistä on ollut miehiä.
Eli kyllä niissä deitti-ilmoituksissa voi ihan hyvin olla sellaisia, jotka oikeasti eivät juo yhtään alkoholia.
Tällaisia fiksuja miehiä löytyy, tai ainakin minun eteeni heitä on tullut useita. Esimerkiksi mieheni ei juo enää yhtään mitään alkoholia, sillä oli alkoholi mitä vain ja määrä vaikka vain se 1-2 lasillista, niin hänellä menee siitä vatsa sekaisin pariksi viikoksi. Hän tykkäisi kyllä nauttia vaikka viiniä silloin tällöin, mutta ei se ole sen väärti.
Tuttavamies taas sanoi, että hän on juonut ja sekoillut nuorena aivan tarpeeksi ja se riitti. Toinen tuttu on taas urheilijamies, joka on muutenkin aika tarkka syömisistä ja juomisista. Työpaikalla eräs mies taas sanoo, että on katsonut isänsä juomista aikoinaan tarpeeksi ja hän ei perhettään petä juomalla.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Pullo viiniä illassa kerran viikkoon ja norttia päälle. Voi víttu mikä white trash.
Itselle on yksi olut tai yksi lasi viiniä ehdoton max, toisesta tulee jo kamala olo seuraavana aamuna. Yhdestä lasista ei toisaalta tule minkäänlaista hyvää oloa niin miksi juoda edes sitä. Yleensä en juokaan.
Jos haluan seurustella niin edellytän, että puolisolla on valmiiksi samanlainen suhde alkoholiin.
Ohis, mutta just tän takia mulle ei absolutisti kelpaisi. Jessus mitä ylemmyydentuntoista pas.kasakkia.
Joo joo, on niitä fiksujakin.
Ps. Jos kahdesta oluesta tulee kamala krapula, on perusterveydessä jotain häikkää.
/1
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Aika alhaiset wt-kriteerit sulla, kun ottaa huomioon että se viini menee seurustelujuomana koko illan aikana (vähintään 6 tuntia), ja sen [pullon] aikana myös aterioidaan. Viini valitaan ruuan mukaan ja periaattena on, että viinipulloa valitessa sen ei tule sijaita hyllyllä, johon pitää kyykistyä. :)
Yleensä loppuillasta siirrytään molemmat (maku)veteen, eikä seuraavana aamuna herätessä (n.kahdeksan maissa) todellakaan ole krapula.
Mutta tietysti sinä tarvitset partnerin, joka ei tykkää alkoholista, kerran sun elimistö ei kestä sitä. Minä taas mielelläni otan kohtuukäyttäjän, tykkään myös käydä viini- tai viskimaistajaisissa ja matkustellessa maistella paikallisia viinejä. Näin meitä on erilaisia ihmisiä :)
En myöskään usko että pitää kaikkien kohdalla paikkansa. Itselleni tuo olisi kyllä vain turn-off, viinan juominen on kivaa ja oman miehen seurassa vielä kivampaa.