Nuoruus meni ihan hukkaan omaishoitajana
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruutesi siis meni hukkaan, kun olit omaishoitaja.
Mutta jos olisit käyttänyt alkoholia ja käynyt baareissa, se ei olisi mennyt hukkaan?
Aika erikoisesti ajattelet. Minusta tuo on täsmälleen päinvastoin. Omaishoitajuus on tärkeää, mutta alkoholin kanssa läträäminen on kyllä täysin hukkaan heitettyä aikaa.
Eihän siitä vuosien omaishoitajuudestakaan ollut mitään hyötyä.
Mutta baareissa käymisestä ja alkoholin juomisesta olisi ollut hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruutesi siis meni hukkaan, kun olit omaishoitaja.
Mutta jos olisit käyttänyt alkoholia ja käynyt baareissa, se ei olisi mennyt hukkaan?
Aika erikoisesti ajattelet. Minusta tuo on täsmälleen päinvastoin. Omaishoitajuus on tärkeää, mutta alkoholin kanssa läträäminen on kyllä täysin hukkaan heitettyä aikaa.
Eihän siitä vuosien omaishoitajuudestakaan ollut mitään hyötyä.
Mutta baareissa käymisestä ja alkoholin juomisesta olisi ollut hyötyä?
Ei mutta vielä tylsempää ja turhempaa oli olla omaishoitajana.
Eli myönnät, että baareissa juopottelu on tylsää ja turhaa?
No mutta. Vielä ehtii.
Nyt olet aikuinen nainen, joka tietää mitä haluaa. Voit aloittaa sen hauskanpitämisen ihan tällä sekunnilla, kukaan ei estä.
J voi joutua tähän hommaan aika nuorena.
Mun mielestä sä olet joskus esittänyt tämän niin, että vanhemmat pakottivat sut ottamaan käppänän?! Ja mikset lähtenyt menemään siinä vaiheessa, kun selvisi, ettei siitä saa lisäpisteitä?
Kuinka kauan sä sitä hoidit ja oliko se ihan petipotilas?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sä olet joskus esittänyt tämän niin, että vanhemmat pakottivat sut ottamaan käppänän?! Ja mikset lähtenyt menemään siinä vaiheessa, kun selvisi, ettei siitä saa lisäpisteitä?
Juu, näin minäkin muistan Ammattivalittajan kertoneen. Mutta tällä supervalehtelijalla jutut muuttaa suuntaa kuin tuuliviiri taifuunissa.
Mä asuin kyllä yksin kun menin sen kanssa yksiin ja mulle kyllä sanottiin että omaishoitajana saa pisteitä että pääsee lähihoitajakouluun. Ei vaan auttanut siihen.