Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut työkkärin osoittamaa työpaikaa?

Vierailija
17.02.2019 |

Montaa työkkärin osoittamaa työpaikkaa olet hakenut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei kukaan ollut saanut töitä, oisko tänään.

Vierailija
2/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan tänäänkään. Ei se työkkärin osoittaminen mahdollisuuksia paranna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki kaikki jotka hakee Ekotorille saa töitä: tämähän niitä vttaa suunnattomasti.

Iso summa palkkatukirahoja käytössä ha kaikki menee sinne.

Itse ne osaa hakea töitä muualta ja käyttää sitä rahasummaa johonkin järkevämpään työpaikkaan.

Joten näin.

Vierailija
4/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jopa kolme paikkaa...tapahtuivat joskus 80-luvulla;D

Nyt ollut 25vuotta samassa paikassa, jonka itse hommasin.

Vierailija
5/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan kun moni "pelkää" noita "työhön osoituksia", mutta eihän kukaan ole saanut paikkaa niiden kautta. Miten niistä siis karenssia saa?

Vierailija
6/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
7/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten, ensimmäinen työhönosoitus jonka työkkäri viisi vuotisen työttömyysurani aikana lähetti, hain ja sain paikan. Samassa paikassa vieläkin.

Vierailija
8/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paikkaa olen saanut. Ensimmäinen työ oli kahden vuoden määräaikaisuus ja tämä toinen vakityö.

Vierailija
9/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut useampiakin, mutta ensimmäinen oli joskus 1970-luvulla. Silloin sitä sanottiin työnvälitykseksi.

Tälläkin vuosituhannella olen saanut yhden, vaikka osoituksia on tullut vähemmän. Sitäkin pidin vitsinä eikä minua siihen valittu, mutta kun työmarkkinatukipäiviä oli melkein 300, tuli kutsu siihen paikkaan sijaiseksi. Määräaikaisuutta on nyt kestänyt pari vuotta, ja ehkä eläkeikä koittaa ennen kuin seuraava ansiosidonnainen loppuu.

Vierailija
11/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään ihmistä, joka olis työkkärin kautta työllistynyt, työkkärin ilmoittamiin paikkoihin. Kaikki ovat työllistyneet omatoimisesti paikkoja hakien mieluisiin työpaikkoihin, esim. avoimilla hakemuksilla jne.

Vierailija
12/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta työpaikkaa on osoitettu, molempiin olin hakenut jo ennen sitä. Toiseen pääsin, koska olin siellä viime kesänäkin.

Vierailija
13/13 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on kehotettu hakemaan yhtä tiettyä työpaikkaa tämän neljän vuoden aikana. En tietenkään saanut sitä, koska koulutukseni ja kokemukseni eivät olleet sinne päinkään. Eikä työpaikasta tietenkään edes vastattu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän