Polar a370 aktiivisuusranneke
Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta se takaisin-painike on liian herkkä! Laitan vaikka ennen lenkkiä harjoituksen päälle, mutta kotiin tullessa huomaan, ettei ranneke ole tallentanut harjoitusta ollenkaan, kun takin hiha on painanut takaisin-painiketta. Ärsyttävää! Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (7)
En ole huomanut tuollaista ongelmaa. Käytän ranneketta aktiivisesti päivittäin ja olen ollut tyytyväinen siihen.
Kuulostaa että siinä laitteesi napissa on vikaa. Itselläni sitä saa painaa ihan kunnolla, että reagoi?
Olen kyllä ollut tyytyväinen, sykemittaus välillä reagoi tosi hitaasti, mutta tarkkaa sykkeen mittausta varten tarvii tietenkin oikean sykevyön.
Mitä teillä muuten unen laadusta sanotaan? Itselläni sanoo aika ”heikko laatu”, levoton uni jne. vaikka mielestäni olisin nukkunut hyvin. Tosin unenlahjani eivät ole siitä parhaimmasta päästä, mutta kertaakaan ei ole kehunut unen laadusta :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että siinä laitteesi napissa on vikaa. Itselläni sitä saa painaa ihan kunnolla, että reagoi?
Olen kyllä ollut tyytyväinen, sykemittaus välillä reagoi tosi hitaasti, mutta tarkkaa sykkeen mittausta varten tarvii tietenkin oikean sykevyön.
Mitä teillä muuten unen laadusta sanotaan? Itselläni sanoo aika ”heikko laatu”, levoton uni jne. vaikka mielestäni olisin nukkunut hyvin. Tosin unenlahjani eivät ole siitä parhaimmasta päästä, mutta kertaakaan ei ole kehunut unen laadusta :D
Minulla painike painautuu joskus, vaikka siihen ei edes koskisi (edes se hiha). Eli varmaan se on vaan herkempi kuin kuuluisi olla. Menisiköhän takuuseen jos korjauttaisi... Hm...
Minulla myös unen laatu on lähes aina heikko ja uni katkonaista, vaikka olen ajatellut nukkuvani yleensä ihan hyvin. Joskus taas kun tunnen nukkuneeni levottomasti, on tullut että yhtenäinen uni ja hyvä laatu 😅 olenkin alkanut vitsailemaan, että olemme rannekkeen kanssa aina eri mieltä.
Miten helposti saatte päivän aktiivisuustavoitteen täyttymään?
Minulla oli ennen Loop ja sen hajottua hankin nyt tämän mallin. Muutamia vuosia sitten ulkoilutin koiria työkseni (Loop ranteessa), askeleita kertyi helposti 30 000 päivässä ja aktiivisuustavoite (taso 3) täyttyi. Kun sitten vaihdoin siistiin sisätyöhön, jouduin laskemaan tavoitetta kakkostasolle, että sain sen päivittäin täyteen.
No nyt tämän uuden rannekkeen kanssa teen edelleen siistiä sisätyötä ja vapaa-ajan liikunta koostuu 1-3 kertaa päivässä omien koirien ulkoilutuksesta. Aloitin kakkostasosta, mutta nostin sen kolmoselle jo päivän käytön jälkeen, kun aktiivisuustavoite pasahti 100% jo 40min aamulenkin jälkeen?! Kolmostasolla tavoite täyttyy yleensä puolenpäivän kieppeillä, kun alla on aamulenkki ja kevyttä käppästelyä työpaikalla. Äsken tuli jälleen onnittelut tavoitteen saavuttamisesta, vaikka askeleita ei ollut kertynyt kuin 9000 tälle päivää - eikö se jo yleinen suosituskin ole yli 10 000?
Onko tässä nyt joku vika vai mitä minä en ymmärrä? Ei tämä oikein motivoi liikkumaan. :(
On ihan hyvä, ei oma suosikkini mutten saanut harkinnanvaraista tt-tukea kalliimpaan malliin.
Varmaan turhan herkkä, valittaison asiasta, niin voit saada sen korjautettua.
Sama havainto kyllä uniasiasta kuin muillakin. Itse nukun yleensä melko huonosti, mutta ranneke väittää, että nukuin hyvin. Sitten joskus, kun saankin nukuttua hyvin, valittelee se, että unenlaatu on heikko :D
Ootteko olleet tyytyväisiä?