Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mä haluun vyötärön

Vierailija
17.02.2019 |

Rynnästä ja takapuolesta viis, mut vyötärö pitäis saada takas. Laihdutanko vai jumppaanko vai mikä on nopein tapa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omppu niin sitä ei tule koskaan. Minulla lantio loppuu niin kylkiluut alkaa eli vyötärölle ei jää oikein tilaa. t: omppu

Vierailija
2/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo omppu vaan nyt pönäköitynyt pötkö, mulla on nuorena ollut vyötärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta menen nyt kuitenkin ostamaan sipsejä kun niin suunnittelin.

Vierailija
4/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon syöny sipsejä ja näköjään liikaa, musta on tullu tanakka ja vaatteet ei enää pelasta. Ap

Vierailija
5/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hiilarit minimiin = vyötärön paluu.

Vierailija
6/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilates on hyvä! Vahvistaa kehon syviä lihaksia, niin saat korsetin esiin. Lisäksi aerobista liikuntaa. Ruokavalio on kuitenkin tärkein, jos sinulla on ylimääräistä rasvaa vyötäröllä.

Vierailija
7/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kokeilla tota hiilaritonta... hmm. Täytyy tutkia, mitä silloin syödään. Ja pilates, kiitti hei. Ap

Vierailija
8/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas viikon verran käyttänyt metalliluista korsettia päivät ja huomaan jo eroa.

Joskus nuorempana pidin monta vuotta päivittäin ja sillä todellakin tuli siro vyötärö. Aloitin koosta 24" ja nyt on 20". Unelmana olis vielä 18" mutta oon tyytyväinen tähänkin.

Vaikka oon jo aikuisen mitoissa niin usein varsinkin vanhemmat ihmiset ihmettelee tiimalasi-malliani vaikka ei olisikaan korsetti päällä.

Sen kanssa ei myöskään pysty vetelemään jättimäisiä aterioita niin painokin pysyy kurissa.

Vierailija
9/9 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulahula-renkaat!

Jossain vaiheessa jätin testinä vatsalihasten treenin kokonaan väliin ja pyörittelin vain hula-renkaita. Sai erottuvat vatsalihakset ja vyötäröltä hävisi höllyvät. Nyt pyörittelen jo kahta 1,8 kilon painoista kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi