Mikä on sinulle se juttu joka kuuluu kevääseen?
Minulle tuli kevätfiilis ja ostin rinkilöitä. Niitä ostettiin aina kevätmarkkinoilta. Tai oikeasti kaupasta kun markkinoiden tarjonta oli todettu kalliiksi ja vanhentuneeksi. 😊
Kommentit (87)
Mummon ja äidin kanssa torikahvit
Parvekkeen siivoaminen ja kuntoon laittaminen. Mutta myös paha allergia ja sen myötä ahdistus ja v**utus.
Masennus. Helpottaa vasta kun illat alkavat pimentyä. Huhtikuu on kuukausista julmin.
Itse tykkään aina aloittaa "auringon ottamisen" jo näihin aikoihin. Tosin se rajoittuu vaan siihen, että vietän paljon aikaa ulkona ja luen esim kirjaa auringon paisteessa. Sellaisina päivinä kuten tänään minua ei saa sisälle ennen pimeää. Muuten tykkään aloittaa kesävaatteiden kokoamisen ja katson mitä tarvitsisin etten osta mitään turhaa. Yleensä se on myös kiva tunne kun huomaa ilman lämmenneen ja siitä tulee ja se kevät fiilis. Juuri nämä aurinkoiset kevät talven päivät ovat suosikkeja olleet aina. Rakastan sitä lumen ja auringon loistetta. Olisi saanut olla enemmänkin näitä päiviä. Jääkiekon mm-kisat tulee aina katsottua. En ole mikään kesäihminen ja toisaalta tykkään keväästä senkin takia paljon.
Keltainen ja vihreä vaatteissa.
Tulppaanikimput
Taimien kasvatus, puutarhan ja kasvimaan suunnittelu, ikkunoiden pesu, leskenlehdet, sinivuokot ja muut kevään ensimmäiset kukkijat, linnunlaulu, valo.
N 24
Huhtikuun lämpöiset päivät ja viileät yöt.
Trenssitakki, tennarit. Se kun kaulahuivin voi jättää kaappiin ulos lähtiessä.
Ensimmäinen lenkki lenkkarit jalassa lumesta ja jäästä paljaalla asfaltilla. Askel tuntuu niin kevyeltä!
Kevätsiivous. Varsinkin nyt kun vein pois vaatteita jotka tekivät oikein huonovointiseksi. Myöhemmin kun on lämmintä keveämmät vaatteet.
Peipon laulu. Sulavan maan tuoksu. Suomeen palaavat joutsenet. <3
Lintujen liverrys iltaisin ja pitkään valoisat huhtikuun illat.
Kevään tuoksu iltaisin ja yöpakkasesta kirpeät aamut.
Kirkkaat pestyt ikkunat ja laskevan huhtikuun auringon punerrus.
Perhoset vatsassa, sinivuokot ja vappusima.
Hiihtoretki Lappiin keväthangille ja kun palaan pihan haravointi