Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa parhaimman puhepaketin ja kännykän? Siis näitä 3G-paketteja? Onko Saunalahti edullisin?

Vierailija
17.05.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuo Saunalahden on ihan ylivoimainen. Siinä Elisan paketissa on jotain 70min/kk ilmaista puheaikaa ja Saunalahdella 3000min/kk. Itse ottaisin tuon Saunalahden, mutta pakettiaika vähän liian iso. Minulla on jo nyt Saunalahden liittymä, jolla puheaikaa 500min/kk ja 100 tekstaria yht 19 ja risat/kk. Hyvin on riittänyt, vaikka puhun paljon. Ainut huonopuoli tuossa on se, että yritysnumerot (020 ja 030) alkuiset ei sisälly tuohon puheaikaan vaan niistä laskutetaan erikseen. Olen hakenut töitä ja niitä yritysnumeroita tulee käytettyä aika paljon :(

Vierailija
2/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monipuolisimmat paketit. 70-1000 min. Jos ei puhu 3000 min/kk, kannattaa ehdottomasti ottaa Elisan paketti! Esim. 400 minuuttia, mikä on aika keskimääräinen puheaika kuukautta kohden plus puhelin ja hinta riippuen puhelinmallista 25-35 euroa. Saunalahdella on vaan se 49.95 - jos ei oikeasti käytä sitä 3000 minuuttia, maksaa silti joka kuukausi viis kymppiä, kun vois saada itselleen sopivammankin paketin Elisalta. Enkä oo mikään Elisan jälleenmyyjä, mutta tästä asiasta kiinnostunut ja siksi paljon vertailevaa tutkimusta tehnyt :)

Puhelin tulee paljon edullisemmaks paketissa otettuna, kun suoraan ostettuna esim. N70 hinta on 100-150 euroa edullisempi, kuin ilman pakettia. Jos puhelin menee ilman itse aiheutettua syytä rikki, siinä on kahden vuoden täys takuu - tietysti jos ite hukkaa tai hajottaa, niin onhan se maksettava kuitenkin. Ihan sama jos ostaa 500 euron puhelimen ja sen hävittää heti, samalla tavalla se raha menee hukkaan siinäkin ja paketissa ei edes häviä noin paljon.

Mies otti just Elisan 700 minuuttia ja 6630:n, kuukausittain puhelinlaskut pysyy samana (n.35 euroa), mut sit on vielä uus, hieno puhelin käytössä! Puhelimen sai saman tien mukaan liikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu siis se puhelin siihen kuukausimaksuun jo. Elisalla taas pitää maksaa sen puhelimen hinta.

Vierailija
4/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas otin tänään Elisan 250 minuuttia ja Nokia 6630:n, sekä datapaketin yhteensä 28,90¿

Vierailija
5/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun noita katselin niin dna:lla oli paras. Melkein samanhintaisia ne kk-maksut kaikilla on, mutta dna:lla (muistaakseni) siihen pakettiin sisältyi puhelut KAIKKIIN liittymiin, kun Saunalahdella ne on vaan Saunalahden liittymiin tms.

Tietysti jos tutuilla/perheenjäsenillä on jo saman operaattorin liittymä, niin sitten ei niin väliä.

Meillä on miehellä Soneran liittymä (työsuhde) ja Soneran 3g-paketit oli mielestäni kaikkein kalleimpia.

Vierailija
6/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisallakin kuuluu se puhelin siihen kuukausihintaan! Eli esim. miehellä kuukausimaksuun kuuluu puhelin + puhe.

Vierailija
7/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Elisalla kaikkiin kotimaan liittymiin.

Vierailija
8/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppi kuussa, mikä ei sisällä mitään plus puhelut (sikakalliit), alotusmaksut, tekstarit ja ennen sopimusta vielä puhelimesta käteishinta. Soneralta älkää ottako ainakaan!

DNA:lla on vaan kahta erilaista pakettia, ihan ok, mut jos puhuu enemmän ku 250 minuuttia, ei hyvä.

Elisalla puhepakettien minuutit on KAIKKIIN liittymiin. Soneralla kai kans. DNAlla ja Saunalahdella on kummallakin joku paketti, missä halvat puhelut on vaan DNA-DNA tai SAUNALAHTI-SAUNALAHTI -puheluihin.

Vierailija
9/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen viiden kympin pakettiin kuuluu puhelut kaikkiin liittymiin (eli siis kotimaassa soitetut, normaalihintaiset puhelut), mut sit sillä on se parinkympin paketti, missä vaan Saunalahti-Saunalahti puhelut kuuluu.

Vierailija
10/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minulla on Saunalahden paketti, jossa 19,95 500min puhetta ja 100 tekstiviestiä/kk (kaikkiin liittymiin).

Elisalla 400minuutin paketti halvimmalla puhelimella ilman datajuttuja 31¿ tai 700 minuutin paketti ilman extroja 38¿. Sitten tosiaan niistä datajutuista 5¿/kk lisää summiin ja ollaankin jo melkein Saunalahden totaaliliittymässä, joka maksaa 49,95 ja sis 3000min puhetta ja 3000 tekstaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän