Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö exän hautajaisiin

Vierailija
17.02.2019 |

Ja millaisia kukkia veisit arkulle?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olisi kiusallista tavata hänen vanhemmat ja sukulaiset, joiden kanssa olin aikoinaan paljonkin tekemisissä. Jätin miehen ja ei tullut tilaisuutta "hyvästellä" sukua, pitävät minua varmasti aivan mulkkuna.. Täysin sama tilanne toisenkin eksän kanssa. Molempien kanssa seurustelin vain noin parisen vuotta. 

Vierailija
22/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja kusisin haudalle. Kyseessä mies mikä pahoinpitelee jokaista naistaan. Itse lähdin ensimmäisen kerran jälkeen kun tajusin kuvion. Nykyään on kuulemma vankilassa kum hakkas vaimonsa hääyönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö EX ole aina syystäkin EX?

Miksi pitää vielä mennä mielistelemään ja teeskentelemään haudalle?

Vierailija
24/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin mennä. Hän on tyttäreni isä ja olemme täysin asiallisissa väleissä. Lisäksi hänen veljensä vaimoineen ovat hyviä ystäviäni ja tyttäreni kummeja.

Emme eronneet vihoissa vaikka hän kaunaa kantoikin minulle jonkin aikaa. Sanottakoot että hänen käytöksensä ja tekonsa johti eroon, hän vain ei olisi halunnut erota.

Kukista en tiedä, en usko että veisin minkäänlaista.

Vierailija
25/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Se olisi epäkunnioittavaa uudelle naisystävälleni.

Hautajaiset on tarkoitettu jälkeen jääville. Silloin hyvästellään ihminen, jolla on JOSSAKIN ELÄMÄN VAIHEESSA ollut tärkeä osa hyvästelijän elämässä. Puhutaan vähän suuremnasta kuvasta kun nyxän tunteet

Vierailija
26/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos kokisin eksän niin merkitykselliseksi (ei nyt tule muita tällaisia varmaksi mieleen kuin lapseni isä, ehkä) JA jos minut olisi kutsuttu tai tietäisin muuten olevani tervetullut.

Vierailija
27/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten menisin, mutta... hän vaihtoi minut toiseen. Luulin vielä senkin jälkeen, että olemme ystäviä, mutta kävi ilmi että emme ole, emme ole edes kavereita... hän on osoittanut tämän käytöksellään. 

Minulla on samanlainen tilanne taustalla. Joten en menisi. Mutta myöhemmin, mikäli tietäisin mihin ex on haudattu, kävisin viemässä yhden valkoisen kallan, kukan jota oli hääkimpussani kun menimme naimisiin.

Vierailija
28/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä mennyt.

Vierailija
29/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vosin,viedä sitä raakaa kalaa ihan vaan komistaakseni häiriintyneen kiinalaisen japani komplikaatioita. Roikkuhan se sushi paikkojen kupeessa myreänä mutta pyöri ilmeisesti kuitenkin kiinalaisessa levittämässä ongelmiaan keksitystä exästä.

Ulvahti kivasti itkuun kampin kauppakeskuksessa uun poistettiin perästä huutamasta. Toinen huutojuoksentelu ikuistettiin kampista rautatieasemalle.

Vierailija
30/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä epätoivoinen kolmenkympin kriisiä poteva kiinalainen saanut ilmeisesti sen verran sydämentykytyksiä omasta sekoilusta ettei nitrot auttaneet.

Miltäs se oman pikku sytämen rikkominen tuntuu?

Vierailija
31/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos kutsuttaisiin. Valkoisen ruusun varmaankin veisin. Exäni ei ollut paha ihminen eikä erottu riidoissa, ei vaan sovittu toisillemme. Haluaisin tuollaisessa tilanteessa kertoa osanotot exän perheelle.

Vierailija
32/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarjoilusta..

Vierailija
33/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja olen käynytkin, sovussa erottiin

Vierailija
34/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pitäisi mennä, muuten en.

Vierailija
35/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Tosin ymmärrän joissain tilanteissa jos menee, esim yhteisiä lapsia. Kirkkohan on periaatteessa kaikille avoin, muistotilaisuus taas vain niille keitä vainajan lähimmät sinne toivovat.

Vierailija
36/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vain jos kutsuttaisiin.

Mielummin kävisin myöhemmin yksin haudalla pitämässä hiljaisen hetken.

Eksillä on omat elämänsä, kumppaninsa ja perheensä ja kunnioitan sitä, tuntuisi kyllä todella kummalta olla siellä muiden seassa. Antaisin omaisten surra rauhassa, tuntuu että häpäisisin heidän surun jos pölähtäisin paikalle.

Vierailija
37/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi kutsu, menisin. Hän on yhden lapseni isä kuitenkin. Ja vuodet on haalistaneet pois riidat ja katkeruuden, myötätuntoisempi on minusta tullut.

Vierailija
38/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.. Veikkaanpa että taisi kus aista itse housuun levittäessään ex-mies tarinaa oman häpeänsä peittämiseksi, ja muita vesivahinkoja.

Vierailija
39/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi lapsia kyseisen henkilön kanssa, mutta toisaalta jos siellä olisi sen kuolleen exän nykyinen leskeksi jäänyt puoliso paikalla niin jättäisin menemästä ja ehkä veisin vain lapset sinne hautajaisiin. Suhteesta kuitenkin aikaa vuosia.

Vierailija
40/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos minut kutsuttaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi