Mihin kellonaikaan menisit töihin jos aamulla saisi mennä 7-9:30 välillä työpaikalle?
Kommentit (32)
Aika monella täällä varmaan on liukuva työaika. Joillain, kuten itsellä, ei ehkä työaikaa ollenkaan.
7-8 välillä. Riippuen työmatkan pituudesta ja siitä kuinka hyvin on tullut nukuttua.
Menisin klo 07:00. Nykyisessä työpaikassani on liukuva, mutta työpaikalla täytyy olla viimeistään 09:30. Minä menen töihin 06:00-06:30 välillä.
Mahdollisimman myöhään, klo 15 esim.
Saan tehdä työni silloin kun haluan ja aloitan yleensä klo. 9. Ehtii palstailla klo. 23:een ja nukkua silti 8 tunnin yöunet.
Menisin klo 7, haluan lähteä ajoissa kotiin ja en jaksa ajella ruuhkassa. Työpaikallani aamuliukuma on klo 6-10, toimistopäivinä olen 6.30-7 töissä.
8 tai 9. Ei nykyisessä 7 päivässäkään mitään varsinaista vikaa ole, mutta tunti-pari myöhemmin osuisi aikataulut paremmin yksiin perheen kanssa.
menen aina 7.00 kun liukuva työaika, kiva päästä ajoissa pois.
Kahdeksaan tai vähän sitä ennen, koska ovet aukeaa asiakkaille silloin. En itse ole asiakaspalvelussa mutta teen backoffice-juttuja oman työn ohella.
Menen yleensä 9.30. Vapaa työaika.
Heti seiskaksi niin pääsee aiemmin pois ja kerkiää illalla tehdä enemmän asioita.
Minulla on liukuva toimistotyöaika klo 7-10. Yleensä menen klo 8, joskus 8.30. Lasten neuvoloiden ja hammaslääkäreiden takia joudun välillä menemään vasta klo 10. Tai jos on kokous toisessa kaupungissa ja se alkaa vasta klo 10, kuten oli viime pe. Harmittaahan nuo myöhäiset aloitukset jonkin verran, kun sitten joutuu olemaan myöhään.
7