parhaan kaverin tarjoama sokkotreffi
Paras kaveri tarjoaa minulle sokkotreffi kumppania. Tiedän vain muutamat asiat sokko treffi kumppanista. Ja yksi "ominaisuus" olisi profiilin suora ohitus netti profiileissa. Mutta nyt mietin oikeasti kannattaako luottaa kaveriin joka on tuntenut minut jo 30v ja tarjottava kumppani ehdokas joka on hänen ystävä eikä hänen puolison...
Jotenkin on sellainen kuvitelma että saatan ohittaa jotain suurta ja mahtavaa. Mutta toisaalta en haluaisi mennä toista tapaamaan ja toteamaan että hän ei ole niin hyvä että voisin ohittaa tuon oman kriteerin. Eikä tunnu hyvälle hyvällä sanoa sitä hänelle jos olen jo päättänyt katsastaa hänet.
Eli tiedustellaan onko teidän hyvät/pitkäaikaiset ystävät järkänneet teille sokko treffejä ja onko kyseisissä ehdokkaissa ollut jotain sellaista minkä takia olisitte skipanneet ne teidän ISOT kriteerit? Eli onko teidän ystävät tienneet paremmin kuin sinä?
ps. tylsä että minulle kyseessä sokot mutta toinen on jo tietoinen minusta (ammatin, työnantajan, kuvan ja suurella todennäköisyydellä paljon enemmän).
Kommentit (6)
Paras kaveri tarjosi naisen - ufo tarjosi kaakaon. Kumman valitsen?
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se kriteeri on?
lapsia entuudesta. Haluan aikuisen parisuhteen jossa voimme olla alusta lähtien yhdessä jotta ei tarvitsi pitää alkuvaiheesa taukoja lasten takia.
Ei tuntuisi oikealle olla heti näkemässä toisen lasta.
Kyllä aikaisemmin olisin sanonut että alienilta kahvit ottaisin ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se kriteeri on?
lapsia entuudesta. Haluan aikuisen parisuhteen jossa voimme olla alusta lähtien yhdessä jotta ei tarvitsi pitää alkuvaiheesa taukoja lasten takia.
Ei tuntuisi oikealle olla heti näkemässä toisen lasta.
No jos valmis lapsi on este niin turhaan sinä tätä naista tapaat. Tässä tapauksessa tämä nainen ja lapsi tulevat samassa pakettissa.
Menisin. Rennosti vaan.
Ei se ota jos ei annakaan.
Ja jos nainenkin kerran uskaltaa...