Ei se onni ulkoisista asioista tule
jos pää kunnossa, joku jota rakastaa, on kaikki.
Kommentit (18)
Näinhän se on. Meillä on rahaa kuin roskaa mutta rakkaus on hiipunut vuosien saatossa :( Olen onneton.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Meillä on rahaa kuin roskaa mutta rakkaus on hiipunut vuosien saatossa :( Olen onneton.
Eihän se rakkaus kenelläkään ole samanlaista vuosien saatossa kuin alkuhuuman aikaan?
Se on totta, että jos pää on kunnossa, osaa suhteuttaa asiat siten, ettei esim. tämä kauhea kevätaurinko tapa ihmistä, vaikka kuinka sitä vihaakin.
Onneksi tietää, että kesäkuun alkuun mennessä on jo valon lisääntymiseen tottunut eikä tarvitse kärsiä.
"elämältä usein liikaa vaaditaan, hetki kallis olla voi "
Kyllä se onni ja elämän arvostus ihmisen sisältä kumpuaa. Köyhä ja sairaskin voi olla onnellinen. Kaikki on asenteesta kiinni.
Näin se on. Jos ei koskaan saa naista niin ei ole onnellinenkaan.
t. hyvätuloinen kiltti__mies
Helppohan niiden on saarnata, joita rakastetaan ja joista välitetään. Minulla ei ole ketään, ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiltti ja tunnollinen. Tiedän hyvätuloisia kiltti miehiä jotka ovat vuokranneet vaimon tuolta joko Vietnamista tai Thaikuista. Ainakin sinulla on vielä sydän paikallaan :)
Eikö se jota rakastaa ole ulkopuolella ;)
Sinccis
Ärsyttää kotifilosofit, jotka eivät edes ymmärrä mitä nämä typerät lauseet tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiltti ja tunnollinen. Tiedän hyvätuloisia kiltti miehiä jotka ovat vuokranneet vaimon tuolta joko Vietnamista tai Thaikuista. Ainakin sinulla on vielä sydän paikallaan :)
Suosittelen todellakin vuokraamaan. Saako siitä jonkun mitalin, että on kärsinyt koko elämänsä?
Sinccis
Niin, mutta mitä on toisen rakastaminen?
Oletko rakastettu, jos toinen niin tarkoittaa sanoessaan sen - kuitenkaan tämä ei käy töissä tai muista / osaa tehdä kotitöitä, mitä teet itse juuri samasta syystä eli siksi että rakastat. Itse teet toisen eteen kaiken, mutta mikään ei vaan tunnu tasapuoliselta. No, oletko nyt onnellinen, kun sinulla on kuitenkin vierelläsi joku, jota rakastaa? Ja vetää perässä kun raskasta kiviriippaa!
Joskus toivon, että olisi korostettu jonkun muun kuin "rakkauden" autuaaksi tekevää voimaa... En halua olla yksin, mutta eipä tämä rakkauskaan onnelliseksi tee. Usein tuntuu, että tämä rakkaus on elämäni suurin virhe. Mutta mitä voi tehdä, kun rakastaa?
14 lisää vielä, että kyllä se raha kummasti lisäisi onnellisuutta, kun ei tarvitsisi jatkuvasti potea sen puutetta ja jättää tekemättä ihan kaikki kiva ja maksullinen (ulkona syöminen, lomamatkat, kodin sisustaminen, perheen ja ystävien luona vierailu, kitsastelemattomat syntymäpäivä- ja joululahjat jne jne)
Kyllä onni on kiinni ulkoisista asioista
Kyllä ulkoiset asiat voivat aika lailla onnellistaa elämää. Musiikki, kirja, hyvä ruoka, lasi viiniä tms. Raha on kaiketi ulkoista, mutta sillä saa kaikenlaista ihanaa. Mulla on pää kyllä ihan kunnossa, rakasta tosin ei ole, mutta olen onnellinen kotona ja matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Entä kun ei ole mitään noista