Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se onni ulkoisista asioista tule

Vierailija
17.02.2019 |

jos pää kunnossa, joku jota rakastaa, on kaikki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun ei ole mitään noista

Vierailija
2/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aurinko paistaa.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Meillä on rahaa kuin roskaa mutta rakkaus on hiipunut vuosien saatossa :( Olen onneton.

Vierailija
4/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonto on kaunis 👍

Vierailija
5/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Meillä on rahaa kuin roskaa mutta rakkaus on hiipunut vuosien saatossa :( Olen onneton.

Eihän se rakkaus kenelläkään ole samanlaista vuosien saatossa kuin alkuhuuman aikaan?

Vierailija
6/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että jos pää on kunnossa, osaa suhteuttaa asiat siten, ettei esim. tämä kauhea kevätaurinko tapa ihmistä, vaikka kuinka sitä vihaakin.

Onneksi tietää, että kesäkuun alkuun mennessä on jo valon lisääntymiseen tottunut eikä tarvitse kärsiä.

Vierailija
7/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elämältä usein liikaa vaaditaan, hetki kallis olla voi "

Vierailija
8/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onni ja elämän arvostus ihmisen sisältä kumpuaa. Köyhä ja sairaskin voi olla onnellinen. Kaikki on asenteesta kiinni.

Vierailija
9/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Jos ei koskaan saa naista niin ei ole onnellinenkaan.

t. hyvätuloinen kiltti__mies

Vierailija
10/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan niiden on saarnata, joita rakastetaan ja joista välitetään. Minulla ei ole ketään, ei ole koskaan ollut.

Vierailija
11/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiltti ja tunnollinen. Tiedän hyvätuloisia kiltti miehiä jotka ovat vuokranneet vaimon tuolta joko Vietnamista tai Thaikuista. Ainakin sinulla on vielä sydän paikallaan :)

Vierailija
12/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se jota rakastaa ole ulkopuolella ;)

Sinccis

Ärsyttää kotifilosofit, jotka eivät edes ymmärrä mitä nämä typerät lauseet tarkoittavat.

Vierailija
13/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiltti ja tunnollinen. Tiedän hyvätuloisia kiltti miehiä jotka ovat vuokranneet vaimon tuolta joko Vietnamista tai Thaikuista. Ainakin sinulla on vielä sydän paikallaan :)

Suosittelen todellakin vuokraamaan. Saako siitä jonkun mitalin, että on kärsinyt koko elämänsä?

Sinccis

Vierailija
14/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta mitä on toisen rakastaminen?

Oletko rakastettu, jos toinen niin tarkoittaa sanoessaan sen - kuitenkaan tämä ei käy töissä tai muista / osaa tehdä kotitöitä, mitä teet itse juuri samasta syystä eli siksi että rakastat. Itse teet toisen eteen kaiken, mutta mikään ei vaan tunnu tasapuoliselta. No, oletko nyt onnellinen, kun sinulla on kuitenkin vierelläsi joku, jota rakastaa? Ja vetää perässä kun raskasta kiviriippaa!

Joskus toivon, että olisi korostettu jonkun muun kuin "rakkauden" autuaaksi tekevää voimaa... En halua olla yksin, mutta eipä tämä rakkauskaan onnelliseksi tee. Usein tuntuu, että tämä rakkaus on elämäni suurin virhe. Mutta mitä voi tehdä, kun rakastaa?

Vierailija
15/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 lisää vielä, että kyllä se raha kummasti lisäisi onnellisuutta, kun ei tarvitsisi jatkuvasti potea sen puutetta ja jättää tekemättä ihan kaikki kiva ja maksullinen (ulkona syöminen, lomamatkat, kodin sisustaminen, perheen ja ystävien luona vierailu, kitsastelemattomat syntymäpäivä- ja joululahjat jne jne)

Vierailija
16/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onni on kiinni ulkoisista asioista

Vierailija
17/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkoiset asiat voivat aika lailla onnellistaa elämää. Musiikki, kirja, hyvä ruoka, lasi viiniä tms. Raha on kaiketi ulkoista, mutta sillä saa kaikenlaista ihanaa. Mulla on pää kyllä ihan kunnossa, rakasta tosin ei ole, mutta olen onnellinen kotona ja matkoilla.

Vierailija
18/18 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä