Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus paljastui Tinderin miehestä.

Vierailija
17.02.2019 |

Voi helvetti sentään. Pantiin pari kertaa ja aloin vähän kaivelemaan lisää mystisestä miehestä. Löytyi fb ja profiili ei sinänsä antanut paljoa, mutta siellä oli maininta työpaikasta jne. Suomi on tunnetusti pieni kansa ja yllättäviä tuttavuuksia löytyy yhteisiäkin joskus. Hänhän oli siis sinkkumies jolla ei lapsia. On muuten naimisissa ja kaksi lasta. Semmoista tänään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies naimisissa ja kaksi lasta? Selvä.

Vierailija
2/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!

Täysi wt pska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen se on, John Tinder.

Vierailija
4/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta sieltä tinderistä kuvittelette löytävän?

Vierailija
5/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järkytys, kun tinderäijä ei ollutkaan kunnollinen!!?? Mihin maailma on menossa jne.

Vierailija
6/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen mieheksi valikoitui taas jännis eikä kunnollinen kiltti mies.

Kunnollinen kiltti mies saa vain kaverikortin..

"Olet tosi kiva, mutta..."

Vierailija
7/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikutat mukavalta mutta en vain tunne itsessäni sitä jotain"

"En tunne kipinöitä"

"No treffimielessä ei mutta laita viestiä jos haluaisit nähdä kavereina"

"Tuntuiko sustakin että oltaisiin vain kavereita"

jne jne jne tekosyyt vain vaihtuu

Vierailija
8/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silti ihmettelen että on siellä Tinderissä omilla kuvillaan, tosin ei mitään tekstiä. Eikö mielessä käy että joku tuttu sieltä lopulta löytää ja totuus paljastuu, vai voihan heillä toki olla esim avoin suhde. Mutta kyllä tuntuu hurjalta ikävällä tavalla, että sattui nyt omalle kohdalle. Minä joka olen niin huono lähtemään treffeille ja olen niin skeptinen ihminen ja sitten kun yhden ja ainoan kanssa sykähtää niin tulos on tuo. Ei kai tässä voi kuin nauraa.

Vierailija
9/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En tunne kipinöitä"

Tässä huokuu kokemus, taitaa löytyä tällaisia viestejä puhelimesta.

:s

Noh olen joskus kuullut samaa, mutta ghostannut nopeampaa kuin ikinä kieltäytymisen jälkeen.

Vierailija
10/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele itseäsi siitä että hoksasit selvittää tässä vaiheessa! Olen kokenut saman muutamaan otteeseen, ihmetyttää tosiaan. Mutta kyllä sieltä ainakin vähän parempaa seuraa voi löytää.

Vierailija
11/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs menit noin helposti sänkyyn.. oisko kannattanu tarkistaa vähän ennen.

Vierailija
12/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silti ihmettelen että on siellä Tinderissä omilla kuvillaan, tosin ei mitään tekstiä. Eikö mielessä käy että joku tuttu sieltä lopulta löytää ja totuus paljastuu, vai voihan heillä toki olla esim avoin suhde. Mutta kyllä tuntuu hurjalta ikävällä tavalla, että sattui nyt omalle kohdalle. Minä joka olen niin huono lähtemään treffeille ja olen niin skeptinen ihminen ja sitten kun yhden ja ainoan kanssa sykähtää niin tulos on tuo. Ei kai tässä voi kuin nauraa.

Jospa niillä ei erityisesti ole tuttuja. Ainakaan naisia.

Isolla paikkakunnalla tuttuun törmääminen ei ole niin yleistä kuin voisi kuvitella. Kyllä siinä aikamoinen sattuma pitää osua, neula heinäsuovasta melkeinpä.

Tinderissä saa myös asetuksen, että se näyttää sinut ainoastaan heille joista sinä tykkäät. Joten jos mies näkee tutun niin swipe left. Pettäjät voi hurjastella tinderissä mielinmäärin nykyisin.

Vierailija
13/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun muuttaa omaa asennetta naisiin. Ne nyt ovat mitä ovat. Jos pidät niitä täysin tasa-arvoisina niin he eivät arvosta sinua. Ota johtopaikka ihan itse, niin tilanne voi muuttua

Mies50v

Vierailija
14/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut tinderistä, mutta eräästä toisesta paikasta. Miehen kanssa synkkasi alusta lähtien ja viestittelimme todella paljon. Hän kertoi olevansa tositarkoituksella liikkeellä. Huumori ja kiinnostuksenkohteet olivat aivan yks yhteen. Päädyimme sänkyyn melko nopeasti ja seksi oli aivan upeaa! Alku oli todella lupaava, kunnes mies jo parin viikon jälkeen ilmoitti muuttavansa takaisin kotipaikkakunnalleen, koska lapsensa asuvat siellä. Syytä voin vain kuvitella, mutta ihmettelen miksi mies halusi treffailla ja kertoo olevansa tositarkoituksella liikkeellä vaikkei suhteella ole edes teoriassa mahdollisuuksia. Olen varma ettei mies puheistaan huolimatta ollutkaan eronnut. Oli vain työpaikkakunnalle hoidon.

Vastaavanlainen tapaus kävi viime vuoden puolella. Tapasin eräässä tapahtumassa miehen ja meillä synkkasi kivasti. Juttelimme koko illan ja mieskin vaikutti kiinnostuneelta. Suunnittelimme jo alustavasti treffejä, mutta lopulta mies totesi ettei olekaan kiinnostunut. Tämän motiiveista en tiedä mitään, mutta joku painava syy siinäkin varmasti oli, sillä suunnan muutos oli niin yllättävä. Vituttaa pelata itse avoimin kortein ja sitten tulla huijatuksi. En jaksaisi enää tässä iässä mitään pelejä.

Vierailija
15/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En tunne kipinöitä"

Siis mille nuo ovat mielestäsi tekosyitä? Eikö tuossa selvästi mutta kohteliaasti kerrota, että ei kiinnosta? Miten se mielestäsi pitäisi kertoa?

Vierailija
16/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää kelvata muillekin ja osoittaa olevansa viriili. Tässä täyttyivät molemmat, mitä valitat. Kukapa sitä viitsisi kenellekään kelpaamattoman turkiksen kanssa paneskella.

Vierailija
17/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää kelvata muillekin ja osoittaa olevansa viriili. Tässä täyttyivät molemmat, mitä valitat. Kukapa sitä viitsisi kenellekään kelpaamattoman turkiksen kanssa paneskella.

..siis tuhkiksen...

Vierailija
18/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En tunne kipinöitä"

Tässä huokuu kokemus, taitaa löytyä tällaisia viestejä puhelimesta.

:s

Noh olen joskus kuullut samaa, mutta ghostannut nopeampaa kuin ikinä kieltäytymisen jälkeen.

Voin kertoa, että näitä viestejä on mun whatsapp täynnä..

Vierailija
19/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Tapasin oikeasti aivan huipputyypin ja oli kivaa jne. Meni noin kuukausi, kun ajattelin jos pyytäis sen miehen facebookissa kaveriksi, kun ollaan tehty jo kaikki asiat ja ajattelin suhteemme syventyvän. Se fiilis, kun tulee facebookissa että saatat tuntea näitä ihmisiä. Siinä oli eräs nainen, jolla oli sama sukunimi ja se ei ollut se tavallinen Virtanen. Klikkasin ihan muuten vaan sen ihmisen kuvaa. Ahaa, tämä ihana mies on siis naimisissa tämän naisen kanssa. Siellä pusukuvaa ja matkakuvaa ja viimeisin päivitys oli yhteiskuvasta 2 päivää aikaisemmin.

Odotin, että tapaan sen miehen ja kyselen vähän asioista. Vttu että oli hävytön tyyppi. Sano ihan suoraan, että on naimisissa ja eihän ole luvannut minulle yhtään mitään. Kysyin, että mikä vttu sä olet oikeasti ja miksi sinä petät vaimoasi ja miksi et ennemin eroa ja hoitele sitten muita naisia vaikka. JA mikä minä olen tässä kuviossa??? Naama peruslukemilla sanoo, naisia on kahdenlaisia. Toisia pelkästään nssitaan ja toisia nssitaan ja perustetaan perhe ja sinä olet toi ensimmäinen vaihtoehto.

Menin sanattomaksi. Ei vaan päässä syntynyt yhtään lausetta mitä saisi ulos asti. Se mies sanoi, että olenko minä puhunut jossain vaiheessa jostain suhteesta tai syventymisestä. Ei, en ole. Olen sanonut ensimmäisellä tapaamisella jo ettei aleta liikaa pelleilemään, kun minulla on muutakin elämää muualla..

Totta, noinhan se sano tosiaan, mutta en minä nyt ekana ajatellut että se muu elämä on vaimo. Mun pari kaveria sanoi, että kerro sen vaimolle mitä se äijä touhuu.. En kerro. Jos kertoisin, niin sen vaimo ei uskoisi. Se mies on niin hyvä puhumaan, että tekisin itsestäni enemmän hölmöläisen. Sanoin kavereille, että jos itse olisin nyt siinä tilanteessa että joku sanoisi mitäs se äijäs juoksee muualla, niin en uskoisi..

Minulla on edelleen hänestä positiivinen fiilis ja kaipaan häntä välillä. Vaikka se jätti jäljet. Jotenkin vaikea uskoa että näin edes tapahtui..Se on niin sellanen uskottava ja luotettavan tuntuinen.

Vierailija
20/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Tapasin oikeasti aivan huipputyypin ja oli kivaa jne. Meni noin kuukausi, kun ajattelin jos pyytäis sen miehen facebookissa kaveriksi, kun ollaan tehty jo kaikki asiat ja ajattelin suhteemme syventyvän. Se fiilis, kun tulee facebookissa että saatat tuntea näitä ihmisiä. Siinä oli eräs nainen, jolla oli sama sukunimi ja se ei ollut se tavallinen Virtanen. Klikkasin ihan muuten vaan sen ihmisen kuvaa. Ahaa, tämä ihana mies on siis naimisissa tämän naisen kanssa. Siellä pusukuvaa ja matkakuvaa ja viimeisin päivitys oli yhteiskuvasta 2 päivää aikaisemmin.

Odotin, että tapaan sen miehen ja kyselen vähän asioista. Vttu että oli hävytön tyyppi. Sano ihan suoraan, että on naimisissa ja eihän ole luvannut minulle yhtään mitään. Kysyin, että mikä vttu sä olet oikeasti ja miksi sinä petät vaimoasi ja miksi et ennemin eroa ja hoitele sitten muita naisia vaikka. JA mikä minä olen tässä kuviossa??? Naama peruslukemilla sanoo, naisia on kahdenlaisia. Toisia pelkästään nssitaan ja toisia nssitaan ja perustetaan perhe ja sinä olet toi ensimmäinen vaihtoehto.

Menin sanattomaksi. Ei vaan päässä syntynyt yhtään lausetta mitä saisi ulos asti. Se mies sanoi, että olenko minä puhunut jossain vaiheessa jostain suhteesta tai syventymisestä. Ei, en ole. Olen sanonut ensimmäisellä tapaamisella jo ettei aleta liikaa pelleilemään, kun minulla on muutakin elämää muualla..

Totta, noinhan se sano tosiaan, mutta en minä nyt ekana ajatellut että se muu elämä on vaimo. Mun pari kaveria sanoi, että kerro sen vaimolle mitä se äijä touhuu.. En kerro. Jos kertoisin, niin sen vaimo ei uskoisi. Se mies on niin hyvä puhumaan, että tekisin itsestäni enemmän hölmöläisen. Sanoin kavereille, että jos itse olisin nyt siinä tilanteessa että joku sanoisi mitäs se äijäs juoksee muualla, niin en uskoisi..

Minulla on edelleen hänestä positiivinen fiilis ja kaipaan häntä välillä. Vaikka se jätti jäljet. Jotenkin vaikea uskoa että näin edes tapahtui..Se on niin sellanen uskottava ja luotettavan tuntuinen.

Mullakin riittää näitä kokemuksia. Yksi vei äitinsä luokse, jumalauta. Äitinsä! Sitten seuraavana päivänä rupeaa puhumaan että hällä on näitä aiempia sitoumuksia. Siis eukko ja lapset. "Ethän sä kysynyt oonko varattu"!

Yksi jo nuorena valehteli myös nimensä, törmäsin häntä muistuttavaan poikaan, ja tuli ilmi tuntomerkeistä että Esa olikin Vesa ihan eri sukunimellä, ja jonka kihlattu oli raskaana.

Viineisin ihan naapuri, ei sitä jännämieheksi olisi arvannut, peräkammarin poika ja eläköitynyt, haki omalla kuvalla seuraa suomi24:ssä. Tapailtiin, ja selvisi että hänellä on pitkäaikainen naisystävä. Sepitteli mulle mitä sepitteli, mutta lopputulos oli se että pokkana väitti ettei ollut puhe mistään vakavasta minun kohdallani, ja heitti ulos, tuo nainen (parka) istui pöydän ääressä ehkä kuullen keskustelun portailla, koska paikalla ollut naapurikin minua myöhemmin ripitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä