Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viime yönä ihaninta unta mitä koskaan! Unien tulkitsijat auttakaa...

Vierailija
17.05.2006 |

Olen aviossa ja minulla on kaksi lasta ja kaikki menee hyvin miehen ja perheen kanssa...kai...kunnes näin viime yönä unen, jonka olisin herätessäni halunnut olla totta. Ihastuimme yhden miestutun kanssa, ja hän lähestyi minua takaa päin kun katselin ikkunasta ulos. Vaatteet päällä siis, tuli vain halaamaan kunnes alkoi suudella kaulaani. Värisin kiihkosta, en ole koskaan tuntenut sellaista edes oman mieheni kanssa! Muutamaan otteeseen kohtaus toistui unessa, emme siis missään vaiheessa sekstailleet, pelkkä suudelmien vaihto ja halaaminen oli jo niin mielettömän upeaa että en olisi siitä unesta halunnut herätä. Näen tätä miestä lähes päivittäin, joten tuntuu oudolta kohdata hänet tällaisten unien jälkeen. Olen muutenkin pistänyt merkille, että hän joskus vilkuilee minua vaikka on itsekin perheellinen. Mitä tämä uni voi kertoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivon vieläkin että uni olisi ollut totta tai että näkisin taas ensi yönä samanlaisen unen samasta miehestä...oonkohan tulossa hulluksi vai miksi ajattelen tämmöisiä? ap

Vierailija
2/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen jälkeen (jossa on esimerkiksi ollut jonkun ihanan miehen kanssa) tuntuu tosi ihanalle muistella tätä unta ja miten siinä olikaan hyvä olla. Mutta! se oli vain unta, ja se unohtuu jo viimestään parin päivän päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme