Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ilkeä humalassa

Neeaeveliina
15.02.2019 |

En tiedä mitä tehdä...Olen seurustellut mieheni kanssa vajaa kaksi vuotta. Muutin mieheni luo toiselle paikkakunnalle reilu puoli vuotta sitten. Selvinpäin ollessaan mieheni on mitä ihanin, huomioi minua, tekee asioita hyväkseni, hellii, hankkii lahjoja, keksii yhteistä tekemistä. Näen hänestä joka lailla että hän rakastaa minua, katseesta, eleistä ym..

Mutta....Kun hän on kunnolla humalassa (tätä onneksi tapahtuu harvoin), hän saattaa hetkessä kiihtyä nollasta sataan ja alkaa haastamaan riitaa. Näin on käynyt kaksi kertaa viimeisen puolen vuoden aikana.
Viimeksi hän alkoi syytellä minua siitä, että aionko vielä kauan elää hänen siivellään, hänen asunnossaan ym. Olemme sopineet tähän oman järjestelyn, mutta se ei ilmeisesti häntä miellytä, selvinpäin hän ei ole sanonut asiasta sanaakaan, vaan pikemminkin haluaa lähes väkisin maksaa kaikki itse..!?
Meillä on iso palkkaero, hän tienaa moninkerroin enemmän kuin minä.
Lisäksi hän syytti minua jo toistamiseen siitä, että hänen mielestään olen kylmä, eikä meidän seksielämä oikein toimi. Mielestäni olen liiankin aktiivinen siinä, ja minusta tuntuu että miestäni pikemminkin ahdistaa se, ettei pysty tyydyttämään minua tarpeeksi, peittää sen vain tuolla lailla. Riidan päätteeksi hän on nyt kahteen otteeseen sanonut, että on parempi että eroaisimme.

Riidasta seuraavana päivänä hän on jotenkin paniikkinen kun huomaa että olen loukkaantunut ja vihainen. Hellii minua ja käyttäytyy kaikin puolin ihanasti. Eroaikeista ei ole tietoakaan...
Edellisestä riidasta on nyt noin kuukausi, ja hän käyttäytyy minua kohtaan todella ihanasti ja huomioivasti, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, ei ota alkoholia ym.

Rakastan miestäni valtavasti, enkä jotenkin uskalla ottaa noita riitoja puheeksi, tiedän ettei hän edes muista niitä kaikkia sanomiaan asioita, koska hänellä tiedetysti ja tunnetusti menee muisti kun on ollut todella humalassa.

En todellakaan tiedä mitä tehdä ja ajatella tästä kaikesta. Onko viinassa totuus, niin kuin sanotaan? Esittääkö hän 24/7 minulle ihanaa ja rakastavaa, ja taas parin kuukauden päästä räjähtää ja suoltaa mitä sylki suuhun tuo...Ja jos esittää, niin miksi ihmeessä? Raskaaksihan sekin kävisi, eikä siinä ole mitään järkeä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan