Ukko oli sitten pessyt uunin kloriitilla
Ostetaanko uusi uuni tai siis ostaako HÄN? Perkele, että menin saappaan kanssa avioon.
Kommentit (14)
Ei se uunin pesu onnistu hyvin painepesurillakaan. Parempi kun jätän suosiolla uunin naisen pestäväksi.
Vaikka pieleen meni niin onpas ihanan ajattelevainen mies <3
Miksi uusi uuni?
Pese ite paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi uuni?
Pese ite paremmin.
Niinpä, ihana että edes yritti! Minun mies ei koskaan ikinä pesisi uunia. Tai tee kyllä juuri muitakaan kotitöitä...
Kyllä keittää aina, kun vingutaan että mies teki väärin tai toi väärän tuotteen tai muuten vain kitistään kun ei mies osaa muka tehdä mitään. Olisitte mankujat onnellisia, että mies kuitenkin tekee!
Vierailija kirjoitti:
Ostetaanko uusi uuni tai siis ostaako HÄN? Perkele, että menin saappaan kanssa avioon.
No mikä hätänä.Pese itse paremmin .jos ei puhdistunut.Kts netistä ohjeet.
"Sitten"-provoilija iskee jälleen! Saat ehkä paremmin vauhtia ketjuihin, kun lakkaat käyttämästä tuota sanaa otsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi uuni?
Pese ite paremmin.Niinpä, ihana että edes yritti! Minun mies ei koskaan ikinä pesisi uunia. Tai tee kyllä juuri muitakaan kotitöitä...
Kyllä keittää aina, kun vingutaan että mies teki väärin tai toi väärän tuotteen tai muuten vain kitistään kun ei mies osaa muka tehdä mitään. Olisitte mankujat onnellisia, että mies kuitenkin tekee!
Jos mies tekee työt huonosti, naiselle tulee tuplasti lisää tehtävää, kun pitää korjata miehen virheet.
Mikä vika tuossa on? Olen kyllä kloriitilla pessyt paljon muutakin...
Ei muuta kuin uuni kerran tyhjänä kuumaksi ja ongelma on ratkaistu. Muistaa vielä huolehtia riittävästä ilmanvaihdosta.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten"-provoilija iskee jälleen! Saat ehkä paremmin vauhtia ketjuihin, kun lakkaat käyttämästä tuota sanaa otsikoissa.
Tämän tyypin provot tunnistaa kyllä. Erottuvat, mutta eivät välttämättä edukseen.
Pari vesipesua perään, niin onpa ehtaa uuni. ehkä kannattaa kuitenkin tyhjä käyttää kerran, ennen ruuan sinne laittoa.
Muista nyt sit varmasti motkottaa ja muistuttaa miestä siitä kun ei ikinä tee mitään oikein ja aina saat kärsiä ja hävetä. Eipähän varmana yritä siivota enää!
Varsinainen bakteeripesä se uuni sitten.
Mitä olette paistaneet siellä?
Uusintapesu mäntysuovalla, ohjeita esim. Marttojen sivuilta. Problem solved.