Onko homoa imeä omaa munaa?
kuulin että oman munan imeminen on homoa, joten päätin ottaa asiasta selvää. itse imen joka päivä ja itse teen sen vain sen takia koska se tuntuu hyvältä laueta jonkun suuhun. laittakaa vastauksia ja antakaa oma mielipide.
(olen hetero mies joten en ole homo)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kokeillut ja tuli trauma....en ikinä rupea homoksi. Toiselta mieheltä jos ottaisin suihin joutuisin varmaan hoitolaan.
”En ikinä rupea homoksi”
Jos se on vain rupeamisesta kiinni, niin kyllä sä sillon olet jo homo. Ei hetero ”vain rupea homoksi”.
Hyvähän se on kokeilla ihan jo sen takia, että huomaa onko oma intiimihygienia sillä tasolla, että nainenkin ottaa suihin mielellään...
Olis kiihottavaa katsoa kun mies imisi omaa penistään. Itsetyydytykseksi lasketaan.
Prk luin tätä ketjua aamulla ja päivällä kun nukuin niin näin unta että otin itseltäni poskeen. 😂
Ei ole olemassa homoutta vaan miehekkyyttä. Kyllähän miehen elintä imee mielellään. Se kiihottaa ja kovettaa samantien omaakin kalua. Persereikätouhuja en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiihottavaa katsoa kun mies imisi omaa penistään. Itsetyydytykseksi lasketaan.
xvideos
man sucks his own dick
------------------------------------------------>>>
Nyt ollaan aivan perimmäisten ydinkysymysten äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätin kerran veljen imemästä itseään. Se oli sillon siinä 14.
Ei ollu kiihottava tilanne, mut ehkä joku muu ois. Mut huomasin että on tosi notkee.
niin. niin todellakin.. 'jos' ja kun. mitäpä siinä (ajatellaanpa oikeinluovasti ja sen, kuuluisan 'out.of.box' laatikon tapaisesti, vaikkapa että. kun sulla ('hetero.mies=ei.ole.homona'.tms. luin...) olisi sitten, kaksineuvoisesti, myös naisen sukupuolielin niin. Panisitko itseäsi? esim. 'koska se vaan tuntuu (susta varmasi.silloinkin..) niin hyvältä', vai eikö? Se vaan panee. panee kyllä miettimään silloin että mitä sä silloin tekisit: insestin, vai raiskauksen? tai, mitä sen olisi väliä, kun se susta tuntuu vaan niin hyvältä. en tiedä.. joku osaa ja valistaa tyhmää? kiitti.
Paharet kirjoitti:
niin. niin todellakin.. 'jos' ja kun. mitäpä siinä (ajatellaanpa oikeinluovasti ja sen, kuuluisan 'out.of.box' laatikon tapaisesti, vaikkapa että. kun sulla ('hetero.mies=ei.ole.homona'.tms. luin...) olisi sitten, kaksineuvoisesti, myös naisen sukupuolielin niin. Panisitko itseäsi? esim. 'koska se vaan tuntuu (susta varmasi.silloinkin..) niin hyvältä', vai eikö? Se vaan panee. panee kyllä miettimään silloin että mitä sä silloin tekisit: insestin, vai raiskauksen? tai, mitä sen olisi väliä, kun se susta tuntuu vaan niin hyvältä. en tiedä.. joku osaa ja valistaa tyhmää? kiitti.
Ihan itsetyydytystä sekin
Kyllä jotkut miehet saa munansa takapuoleensa.
Onkos homoa vetää käteen ja samalla ratsastaa isolla tekokyrvällä?
Vierailija kirjoitti:
Onkos homoa vetää käteen ja samalla ratsastaa isolla tekokyrvällä?
Ihan sama, mutta naisena ajatus on 1000% kiihottava.
No ei ole. Samalla logiikallahan myös käteenveto omalla kädellä olisi sitten homoa.
On homoa, mutta vastaan niin vain siksi, koska en itse taivu samaan.
Kateellinen
Haluaisin imeä omaa ja laueta suuhun
Riippuu ihan mitä siinä masturboidessaan ajattelee. Homoseksuaalisissa ajatuksissa ei siis ole mitään pahaa.