Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
hiivaleipä. kysyin joku aika sitten prisman myyjältä onko heillä sitä, vastasi että minkälaista hiivaleipää haen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsi Twist. Oli perkeleen hyvää limukkaa joskus kaksituhattaluvun alussa. Nyt saa vaan pepsi max
Pepsi Twistiä on kyllä saatavilla. Googlaapa!
Jep. Ainakin verkkokaupasta olen itse ostanut.
Valion lakkajäätelökääretorttu. Täydellinen herkku!
Kaipaan myös niitä lapsuuden ihania jäätelökakkuja, mitkä haettiin paikallisen Mestarin Herkun pakastealtaasta. Olivat taivaallisen hyviä!
Fazerin Pistaasisuklaapatukka! Ei mielestäni ollut pitkään markkinoilla, tai ainakaan en ole enää nähnyt kaupassa.Se oli niin hyvää!
Merkkarit! Ne oli ihan parhaita noin viitisentoista vuotta sitten, jonka jälkeen tulivat vuosien jälkeen uudestaan markkinoille pienemmän kokoisina (kuulemma tukahtumisvaaran takia). Lisäksi karkkipussiin oli ilmestynyt uusi Merkkari-maku, olisko ollu greippi tai joku vastaava.. Se ei ollu hyvä. Mut surullisinta silti oli, että tämä uusi tuleminen loppu ku kananlento, ja Merkkarit hävisi uudestaan yhtä nopeasti kuin oli tullutkin :( Olen vieläkin salaa katkera miksi siitä ei ilmoitettu, niin olisin ehtinyt hamstrata pusseja edes muutaman..
Vierailija kirjoitti:
Axe Africa Spray. Maksaisin 100€ sellaisesta.
Puuilon verkkokaupasta löytyy ainakin!
Ja Tokmannilta ostin viime vuonna AXE Africa after shavea, tuli niin 90-luvun lopun perjantai-illat (parranajo ennen baariin lähtöä) mieleen😁
Dovella oli sellainen noin 15v sitte beige keltainen shampoo joka passas täydellisesti minulle..hiukset oli kiiltävät ja pehmeät.
Bravo banaanisuklaa jäätelö.
Jalka ja käsi jäätelöt pussissa.
Fazer kahvisuklaalevy.
Guarana 1,5l limukka.
Lidl margareta pizza joskus 12v sitten.
Vesseli minttukaakaojauhe.
Vierailija kirjoitti:
Merkkarit! Ne oli ihan parhaita noin viitisentoista vuotta sitten, jonka jälkeen tulivat vuosien jälkeen uudestaan markkinoille pienemmän kokoisina (kuulemma tukahtumisvaaran takia). Lisäksi karkkipussiin oli ilmestynyt uusi Merkkari-maku, olisko ollu greippi tai joku vastaava.. Se ei ollu hyvä. Mut surullisinta silti oli, että tämä uusi tuleminen loppu ku kananlento, ja Merkkarit hävisi uudestaan yhtä nopeasti kuin oli tullutkin :( Olen vieläkin salaa katkera miksi siitä ei ilmoitettu, niin olisin ehtinyt hamstrata pusseja edes muutaman..
Mun mielestä Haribon super piratokset on parasta merkkarinkorviketta. Ei kuten alkuperäiset (olen 60-luvulla syntynyt) mutta riittävän hyviä.
Estrellan Triangles-sipsit, katosivat myynnistä yli20 vuotta sitten. http://i1376.photobucket.com/albums/ah5/Sipsitjamurot/EstrellaTriAngels…
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan mm. pitkiä,siivellisiä Allways Silkkejä. Olivat siis ihan erilaisia kun normaalit Allwaysit,pehmeitä, miellyttäviä, sellaisia luksusversioita kuukautissuojista. Noissa oli kyllä vähän huonompi imukyky kuin normiversiossa ja kalliita nuo olivat. Kaipaan myös Pepsi Max sitruunaa. Nykyinen lime ei ole läheskään niin hyvää. Nyt ilmeisesti suosikkishampooni Elvitalin Luminizerin valmistus on lopetettu. Siitä on kyllä tullut markkinoille joku uusi versio. Myös Rexonan saippuat ovat muuttuneet huonoiksi. Aikaisemmin oli kaksi hyvää tuoksua, jota ei enää ole. Erityisesti kaipaan kuitenkin McPork-hampurilaista. Todella hyviä hampurilaisia ovat olleet myös nacho ja ElMaco. ElMacoa tosin on aina välillä myynnissä, siis erityisesti kanaversiota.
En tiedä noita Silkejä mutta Always Sensitivet saattaisi olla samantyylisiä
https://www.halpahalli.fi/12-kpl-sensitive-1-wings-terveysside.html
Vierailija kirjoitti:
Dovella oli sellainen noin 15v sitte beige keltainen shampoo joka passas täydellisesti minulle..hiukset oli kiiltävät ja pehmeät.
Bravo banaanisuklaa jäätelö.
Jalka ja käsi jäätelöt pussissa.
Fazer kahvisuklaalevy.
Guarana 1,5l limukka.
Lidl margareta pizza joskus 12v sitten.
Vesseli minttukaakaojauhe.
Isoa Guaranaa on Cittarissa. Ei ole halpaa, mutta on hyvää. Käytän energiajuomana.
Fazerin kanelipaahtoleipä.
Peruna-ja kilpikonnaleivokset.
Hiivaleipä HM:n Helsingin Meijerin.
Sinalco appelsiinilimsa. Oli kolmionmuotoisessa lasipullossa.
Hei minttukaakaojauhefanit, Pirkalla on nyt sellaista!!
Lidlin pakasteessa olleet täytetyt kampasimpukat. Uuniin vain ja edullinen gourmet - alkupala oli pian valmis. Olivat edullisia ja noita sai Lidlin Ranska-viikoilla. MSC-sertifioituja ja hieno simpukankuori jäi vielä muistoksi. Nyt en ole moneen vuoteen nähnyt, vaikka aina Ranska-viikoilla selaan tarjontaa toiveikkaana.
Muistelen oikeastaan päivittäin 2000-luvun Jacky Jugupala -banaanijogurttia
Maraboulla oli jossain vaiheessa myynnissä suklaalevy, jossa oli Digestive-keksin paloja. Parhaimpia suklaalevyjä koskaan.