Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4110)

Vierailija
941/4110 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indian-maissikalja, olisko ollut Olvin tuote 90-luvulla. Se eka huikka oli niin aah.... Tuotetta kysyessäni se 20-vuotias missukka ei ollut syntynytkään.

Sitten Schweppes Cola! Kuka muistaa?

Vierailija
942/4110 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Kirpelö -mehujää ”eskimopuikko”, ihanan lohkeavaa mehujäätä, jossa oli suklaakuorrutus puoleen väliin. Myynnissä joskus 80-luvulla. Ainoa mehujää, jota olen himoinnut, varmaan tuon suklaakuorrutuksen vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/4110 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 2007-2009 ainakin myytiin ehkä Fazerin pistaasipähkinä suklaapatukkaa. Patukka oli ohuempi ja pidempi kun perus suklaapatukat. Ihan järjettömän hyvää. Muistaisko joku nimeä ja olikohan ees Fazerin?

”Karl Fazer exclusive milk with pistachio and a hint of salt” ja oli tosiaan pidempi ja ohuempi patukka.

Samassa sarjassa oli myös sitruuna-pippuri ja mansikka-basilika. Pippurikin oli hyvää, pistaasi kyllä paras.

Vierailija
944/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempi vanukas oli se sellanen suklaavanukas jossa oli minttuvaahtoa päällä, sitten ne vaihto sen vanukkaan tummasta suklaasta tehdyks eikä se oo enää yhtään hyvää ☹️

Pirkka on myös jättänyt usein mun lempituotteet. Pirkan kinuskikeksikeikaus oli mun lempi jäätelö, myynti lopetettiin. Mun lempi kahviherkku oli Pirkan pienet minttusuklaaleivokset (näitä myydään enää sitruuna ja suklaa versioina), myynti lopetettiin. Pirkalla on ollu muitakin mun lempi tuotteita, joiden tekeminen on lopetettu ☹️

Jollain merkillä oli aikanaan myös ihanan makusia yrttiliemikuutioita, mitä enää ei oo. Mut siitä on jo 15 vuotta aikaa

Vierailija
945/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami vanukkaat! Erityisesti se banaanin makunen mis oli apinan kuva. Miks ei nää voi tulla takasin?

Kaipaan myös kovasti banaanikaakaota, joka oli valmiissa annospusseissa, mukana tuli punainen kannellinen muki, koska kaakao ravistettiin eikä sekoitettu, se oli niin hyvää!

Vierailija
946/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisco Guarana-limsa. 

Vierailija
947/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blu-ray-levyt ovat kadonneet lähes täysin, vaikka kuvanlaatu on parempi kuin Netflissä.

Vierailija
948/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian? Talonpoikaismakkara ja Serven Finnwursti.

Vierailija
949/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä Mietonen shampoo

Vierailija
950/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars Delight -patukka!

Vierailija
951/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen Amerikka hyllyistä löytyi ennen aina Flaming Hot Cheetoseja, ja nyt niitä ei saa mistään.  Tuntuu että suomessa ei saa mitään yhtä ihanan tulisia naposteltavia.

Kauhea himo niihin, epätoivoissani kerran tilasin niitä Amazonin kautta jenkeistä saakka :D

Vierailija
952/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alussa sellasta suklaavaahtoa pienessä litteässä purkissa, samanlaista kuin nyt saa Valion rahkavaahtoa

Vierailija
953/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen Amerikka hyllyistä löytyi ennen aina Flaming Hot Cheetoseja, ja nyt niitä ei saa mistään.  Tuntuu että suomessa ei saa mitään yhtä ihanan tulisia naposteltavia.

Kauhea himo niihin, epätoivoissani kerran tilasin niitä Amazonin kautta jenkeistä saakka :D

Noi erikoissipsit on melkein kaikki mennyt nettikauppojen myytäväksi. Googlasin äsken 'flaming hot cheetos hinta' -sanoilla ja löytyi ainakin kolme .fi -loppuista nettikauppaa, joissa niitä myytävänä, mutta näkyivät kaikki olevan tilapäisesti loppu juuri nyt?!

Vierailija
954/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stratos suklaapatukka.

Ei ole osunut silmään.

Näitä on kyllä edelleen myynnissä, mutta ei läheskään joka kaupan valikoimissa. Prismassa olen ainakin nähnyt, mutta ei ole välttämättä kaikissa niissäkään.

Satunnaisesti olen minäkin näitä bongannut ympäri Suomea, mutta myös olleet myynnissä Kärkkäisen verkkokaupassa, jossa tosin nyt loppuunmyyty - voihan niitä sieltä kysellä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/stratos-42-g-suklaapatukka. Jollei sinne tule, niin voi yrittää tilata Ruotsin kautta tai suoraan Norjasta, niin tuleepi varmimmin.

Vierailija
955/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset tomaatti-etikka-sipsit!! Olikohan nimi joku San Diego?

Tacon mallinen jäätelö, kuori oli jotain vohvelit ja suklaata ja sisus vaniljajäätelöä toffeeraidoilla. Tuota oli kun olin yläasteella.

Kaktuslonkero.

Jääsiideri.

Vierailija
956/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jo mainittukin, mutta laapiskynä.

Mihin tarvitset laapiskynää?

Mulle tuli heti tosta taantuma lapsuuteen.  Mulla oli pienenä usein kipeä yskänrokko huulessa ja siihen pantiin joskus laapiskynää, kun sitä jotenkin muka poltettiin pois.  En muista tehosiko se.   

En ole mokomasta laapiksesta enää vuosikymmeniin kuullut sanan sanaa.  Mihin sitä mahdollisesti oikeasti oli tarkoitus käyttää?

Vierailija
957/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiwaves purukumi Fruit maku.

958/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway lihapullat!

Vierailija
959/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snackyn kalalerroshampurilainen, kalapuikkoja ja se kastike... Harmi kun saivat tuon ketjun kertaalleen nurin. Mäkkärin ja Hesen kalahamppareista ei voi puhua samana päivänäkään, niissä on aivan olemattomat läyräkkeet mukamas kalapihvinä.

Vierailija
960/4110 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne taffelin vai estrellan xtra barbecue shipsit joissa oli juustoa ja barbecue maustetta. Hyviä olivat. Suklaa popparitkin kävi kaupoissa, mutta sitten hävisivät