Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Oululaisen jälkiuunileipä, pyöreä ja halkaisematon.
Vierailija kirjoitti:
Pullava kokonainen pitko. Sai itse leikata muhkean palan. Olin ärsyyntynyt kun kaupat ei sitä enää myyntiin ottaneet vaan tarjonnassa oli vain valmiiksi (ohuiksi siivuiksi) viipaloitua. Niii...n monet kaupat sitä kokopitkoa kiertelin hakemassa. Mutta nyt olen saanut lohdutusvoiton, Kuopiossa on leipomo jonka voilla leivottuun pullaan olen nyt koukussa. Sitä löytyi Helsingissä S-marketista. Toivottavasti he siellä Kuopiossa luottavat jatkossakin, että pullaa osataan kotonakin leikata. :) Olen painontarkkailija, mutta tavallinen pulla sopii mainiosti herkkuhetkiin.
Pitäkää Pullavanne, tuon uuden löydön takia voisin vaikka muuttaa Kuopioon. 👩🏻🦰 :)
Viipaloidut leipä- ja leipomotuotteet kuivuvat nopeammin kuin viipaloimattomat. Kai tuolla tavoitellaan sitä, että asiakkaan olisi pakko ostaa nopeammin lisää samaa tuotetta, kun entinen kuivuu pahaksi ja sen joutuu heittämään biojätteeseen.
Aivan typeryyttä, että useimmat leivät on valmiiksi viipaloituja. Itse en koskaan osta viipaloitua. Makuunkin se vaikuttaa. Viipaloitu leipä ei tunnu koskaan tuoreelta ja on aina pakattu muoviin. Pahaa.
Valion Kreikkalainen jogurtti Puolukka!! Muita makuja tuosta kreikkalaisesta sarjasta on vielä monia saatavilla, mutta ehkä jopa alle vuosi sitten paras eli se puolukka katosi. Miksi, oi miksi?! Mun sekä miehen ehdoton suosikki noista jogurteista.
- Valio omenakanelirahka
- Bravo banaanisuklaa-jäätelö
- Se, miltä Geishasuklaa maistui 20 vuotta sitten
Pörttileipä . Ylhäisten kova näkki isossa paketissa .
Marokkolaiset mandariinit. Oli ihan erityinen lajike jota ei muualla viljelty. Katosivat EU:n myötä.
Aarrghh.. Olen asunut vuosia ulkomailla ja tämän lukeminen ahdistaa - puolet suosikkituotteista on kuopattu 😭
Revlon flex shampoo ja hoitoaine. Ihana tuoksu oli noissa!
Vierailija kirjoitti:
Kookosrasva 250g pakkauksessa. Kaipaan itse tehtyjä joulusuklaitaa, mihin sitä tarvitaan. 500g pakkaus on liian iso, joten en ole tehnyt enää vuosikausiin.
Pakastaa voi tai käyttää ruoanlaittoon .
Vierailija kirjoitti:
Vinkkari ja inkkari karkkipussit
En kyl tarkalleen muista mille maistu, mut pienenä tykkäsin. Ois kiva maistaa taas uusiks.
Inkkari on poistunut, mutta Vinkaria löytyy ihan perus k-marketeistakin.
Omat kaipuut liittyvät vahvasti suklaisiin :D Fazerin keksisuklaata kaipaan ikuisesti, samoin Fazerin omenajogurttipatukkaa, ja pistaasin makuista Magnumia. Fazerin minttupatukka oli hyvää, onneksi Marianne-levy korvaa sen aika hyvin. Kuulemma 200g punaiset marjat suklaalevy on poistunut :( Maraboulla oli ihana mustikkajogurttilevy (sensation-sarja, oli myös ainakin vadelma), sitä ehdin maistaa vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Revlon flex shampoo ja hoitoaine. Ihana tuoksu oli noissa!
Tekivät tosiaan ihmeitä hiuksille ja tuoksu oli ihastuttava. Luin jostain, että vintage Shalimar tuoksuisi samalta.
Vierailija kirjoitti:
Valion Kreikkalainen jogurtti Puolukka!! Muita makuja tuosta kreikkalaisesta sarjasta on vielä monia saatavilla, mutta ehkä jopa alle vuosi sitten paras eli se puolukka katosi. Miksi, oi miksi?! Mun sekä miehen ehdoton suosikki noista jogurteista.
On tätä myynnissä esim. omalla työpaikallani ja Helsingin Prismoissa, varmasti monessa muussakin paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kirsikkatee😩
🤓
Kaffepulla kirjoitti:
Mihin Persil-pyykinpesuaine katosi?
Persilin pesuaineita saa ainakin Virosta, ihan niistä sataman marketeista (esim. Rimi) 🙂
Vierailija kirjoitti:
Lumene uudisti tuotteitaan muutama vuosi sitten, ja jo nyt todella moni muutama vuosi sitten uusina tulleista tuotteista on lopetettu, vaikka niitä kaiketi ostettiin. Esim. Invisible Illumination -sarjan huulihoiteista pidin paljon, mutta nekin on ehditty jo lopettaa. Samoin, Valo -sarjan kasvosuihketta ei saa enää 100 ml:n pulloissa, vaikka kai sekin on ollut tykätty tuote.
En ihan ymmärrä tätä Lumenen logiikkaa, että tuodaan uusia tuotteita, jotka on pari vuotta ja sitten ne lopetetaan, vaikka tuotteet olisivat olleet kuinka hyviä tahansa. Ja sitten tehdään taas uusia, jotka on pari vuotta. Ymmärrän kyllä sen, että uusia tuotteita pitää kehittää, ja toisaalta sen, että tuotteita, jotka eivät ole olleet niin menestyneitä, poistuu, mutta tätä jatkuvaa sisään-ulos -meininkiä en kyllä ymmärrä. Onko Lumenen filosofia nykyään se, että merkin menestys perustuu jatkuvaan uuteen ja siihen, että "pitää päästä kokeilemaan uutta"?
Myös Arctic Spa -tuotteet Lumenelta olivat todella tykättyjä, mutta nekin oli pakko lopettaa.
Joo, Lumenen tuotteisiin ei kannata tykästyä, sillä on ihan satavarmaa että se poistuu pian markkinoilta.
En ymmärrä tätä niiden logiikkaa että tuoteryhmät uudistuvat parin vuoden välein ja kaikki vanhat painuvat unholaan 😑
Fazerin kahvisuklaa. 😍