Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko jo mainittu. Mutta aikoinaan oli K-kaupoissa semmoisia Amerikan perunoita, jotka oli ihan julmetun hyviä grillissä! Foliorasiassa oli perunoita, mustapapuja ja maissia yms. hyvin maustein. Nam!
Ne oli Atrian valmistamia
Pizzan makuinen paahtoleipä, tuli hyviä lämpimiä voikkuleipiä. Tais olla Fazerin!!
Mihin Persil-pyykinpesuaine katosi?
🇺🇦🇮🇱
Vai olisi Lidlissä ollut (silloin kun oli) suolaamatonta voita myynnissä. Ne kaupat ovat aikaisemmin olleet niin kaukana kodistani, ettei heidän tuotteensa tulleet mulla tutuiksi. Mutta ostan S-marketista Valion 1/2 kg paketteja suolaamatonta voita ja olen siihen makuun/tuotteeseen erittäin tyytyväinen. Käsittämätöntä, että suolaamatonta voita on niin harvoissa kaupoissa myynnissä. No ehkä käyttäjät eivät tiedä kuinka hyvänmakuista suolaamaton voi on. Meidän kehomme ja makuaistimme taitaa olla yli-suolattuja jo niiltä ajoilta kun kodeissa ei ollut jääkaappia. Aidot maut hukutetaan suolaan. (ja sokeriin)
Mustia panttereita on edelleen, mutta pussi on muuttunut juhlavuoden tms kunniaksi eri näköiseksi. Samaa ihmettelin itsekin, kunnes hoksasin. Löytyi sen hedelmäpantteripussin vierestä kun hoksasi katsoa. :)
Puolen litran ja litran kokoiset sokerittomat jäätelöt.
Sokerittomat tervaleijonat
Tab Xtra -limu
Mac limu ja jäätelö
Vierailija kirjoitti:
Mustat pantterit! :(
Mustia panttereita on edelleen, mutta pussi on muuttunut juhlavuoden tms kunniaksi eri näköiseksi. Samaa ihmettelin itsekin, kunnes hoksasin. Löytyi sen hedelmäpantteripussin vierestä kun hoksasi katsoa. :)
Valmiiksi viipaloitu mozzarella-juusto. Yrttimaustettu naan-leipä. Mustaherukan makuinen sulo- jogurtti (Lidl).
Easton SE16 komposiittimaila (jääkiekko)
Mua vi****ttaa vieläkin kun Dajm-kaakao poistui eikä ole koskaan tullut takaisin
20 vuotta sitten sai Keskon kaupoista rommikeksejä
Opa "naurava kattila". Parempaa ei ole. Onneksi mulla on yksi, mutta vaihtaisin kaikki muutkin näihin, jos niitä vielä saisi. Ei tarvi patalappuja, kun kaataa vedet pois pastasta. Kansi pysyy kiinni ja makaronit kattilassa. Menee hermot surkeiden kattiloiden ja kansien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vai olisi Lidlissä ollut (silloin kun oli) suolaamatonta voita myynnissä. Ne kaupat ovat aikaisemmin olleet niin kaukana kodistani, ettei heidän tuotteensa tulleet mulla tutuiksi. Mutta ostan S-marketista Valion 1/2 kg paketteja suolaamatonta voita ja olen siihen makuun/tuotteeseen erittäin tyytyväinen. Käsittämätöntä, että suolaamatonta voita on niin harvoissa kaupoissa myynnissä. No ehkä käyttäjät eivät tiedä kuinka hyvänmakuista suolaamaton voi on. Meidän kehomme ja makuaistimme taitaa olla yli-suolattuja jo niiltä ajoilta kun kodeissa ei ollut jääkaappia. Aidot maut hukutetaan suolaan. (ja sokeriin)
Oli kyllä, maksoi alle 8€/kilo, eli selvästi halvempaa kun S-marketin, ja oli kaupan päälle vielä luomua!
Täysin käsittämätöntä että useimmissa paikoissa tyrkytetään vain suolattua,tai jopa voimakkaastii suolattua voita. Suolattomassa tulee voin luonnollinen maku parhaiten esiin, ja verenpainekkin tykkää!
Toivottavastii tulevat Lidlillä vielä järkiinsä ja ottavat erittäin suositun tuoteensa takaisn valikoimiinsa. Täysin älytöntä poistaa valikoimista paras ja suosituin tuotteensa!
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee hirveä himo syödä suolaamatonta voita. Pelkästään, tai croissantin päällä, tai paahtoleivän.
Body Shopilla oli kausituotteena Tropical Musk -niminen versio White Muskista, vuosi oli jotain 2008 paikkeilla. Ihan huippuihana tuoksu ja käyttäessäni sarjan kosteusvoidetta sain jatkuvasti kommentteja kuinka tuoksun niin hyvältä. Sitten kausi loppui, eikä tätä ole sen koommin nähty. Miksi, voi miksi??
Verilettujauheet. Lapsemme tykkäsivät niistä paistetuista letuista, kun niissä oli rapeat reunat.
Tervaleijona-peltirasiat. Niistä sai muuhun käyttöön hyviä rasioita.
Nokian 3310 puhelin. Helppokäyttöinen, pieni ja kestävä. Yksi lataus viikossa riitti. Nettiä siinä ei ollut, joten ei mennyt liikoja aikaa puhelimen räpläämiseen, ehti sen sijaan vaikka lukea kirjoja tai tehdä jotain muuta. Asialliset hommat sillä sai kyllä hyvin hoidettua.
Big Carolina @ Carrols