Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää kelpaa ikäisilleni miehille

Vierailija
13.02.2019 |

Tapasin ex mieheni jo niinkin nuorena kuin 20 vuotiaana ja olimme yhdessä 15 vuotta. Nyt olen ollut viisi vuotta sinkkuna ja minulla on kaksi kouluikäistä lasta.

Olen yrittänyt löytää uutta miestä elämääni, mutta se ei ole onnistunut. En kelpaa oman ikäluokan miehille, koska he ovat jostain syystä 20-30 vuotiaiden naisten perään. Tämän olen huomannut niin livenä kuin nettitreffeilläkin. Useammalle ikäluokkani miehelle olen liian vanha ja viimeistään kun kerron omistavani lapsia niin he perääntyvät.
Jo lähempänä eläkeikää olevat miehet silloin tällöin osoittavat kiinnostusta, mutta he taas ovat liian vanhoja minulle ja toisinaan saan iskuyrityksiä 20-30 välillä olevilta nuorilta miehiltä, mikä ei sekään innosta. Oman ikäluokan miehiä ei kiinnosta.

Miksi nuori ikä on miehille usein niin tärkeä asia? En ole mikään rupsahtanut ja mummoontunut vaikka jo 40 olenkin vaan pidän itseäni jopa nuorekkaana ja moni alle 30 vuotias nainen on päästänyt itsensä paljon huonompaan kuntoon kuin mitä itse olen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet, jotka etsii ainoastaan vähintään yli kymmenen vuotta nuorempaa seuraa, on erilaisia kuin me, jotka etsii sitä elämänkumpoania ja arjenjakajaa, jalat maassa.

Haluavatko nelikymppiset naiset 'elämänkumppania ja arjenjakajaa'? Siinäpä se.

Aika moni 40v nainen on vapaana juuri siksi, että on kyllästynyt elämänkumppaniin ja arjenjakajaan ja haluavat nyt "elää" (=kaipaavat jännitystä, seikkailua ja uusia kokemuksia). Iso osa 40v miehistä on vapaana siksi, että ovat tulleet omaikäisen naisen jättämäksi. Etsivät siis välillä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan