Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beverly Hillsin täydelliset naiset kausi 9

Vierailija
13.02.2019 |

Alkoi.

Cmorella.

Eilen Amerikassa, tänään Suomessa.

Projisoin oman riidanhaluisuuteni heihin 🤔🙄

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä hyvä kausi. Miksikään Denisen miehen kädenmurskauskommentista ei tullut mitään isompaa?

Vierailija
142/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkytät mieltäsi mielikuvitusmaailmassa ja tunnut myös elävän siellä. Sen ajan voisit käyttää perheeseen, mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra on niin tylsän näköinen blondi, että ihan haukottaa.

Vierailija
144/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamra on niin tylsän näköinen blondi, että ihan haukottaa.

Ei siellä oo ketään Tamraa.

Vierailija
145/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra oli OC:saa mutta sai nyt potkut. Ja Nycin Ramona taisi uhkailla lähdöllä myöskin.

Vierailija
146/165 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko Tamra saanut kenkää? Ounou. Aika riidankylväjähän se on mutta jotenkin kuuluu siihen kuvioon.

Vierailija
147/165 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia askarrutti minua ja kommentoin siitä. Kyse on siis Real Housewife of Beverly Hills -jaksosta kymmenen

Denisen häät olivat (9. kaudellako) ja vieraat hikoilivat beachilla auringonpaisteessa. Hän oli nimittäin myöhässä todella paljon. Sipsutti sitten baby doll -mekossa (?) paikalle kun aurinko oli porottanut suojaa vailla olevat vieraat kärsimättömiksi. Denise hengaili vain isänsä kanssa, ja isäkin huolestuneena huomautti, että olet myöhässä.

Jotenkin silloin ajattelin, että hän ei kunnioita muita naisia lainkaan. Todisteen tälle sain, kun Denise itse totesi 'olen ollut kaikkien niiden lehtien kansissa josta muut naiset vain haaveilevat'. Tuli siis vähän henkseleitä paukutellen mukaan.

Ongelma tuli kun hän markkinoi seksielämäänsä ensimmäisellä seasonillaan - mutta sama juttu ei ollut enää myytävänä toisella kaudella. Hän ei suoraan todennut itse innostuneensa liikaa, vaan hyssytteli muita olemaan hiljaa. Kyse oli hänen kutsuista ja kimppakiva-sanan käytöstä lasten kuullen (lapset olivat eri pöydässä, ja joka sanan nappasi, oli teini-ikäinen tytär).

On ollut paljon kommentteja, kuinka 'suhde Denisen ja Brandin välillä ei kuulu muille, se on Denisen yksityisasia'. Brandihan ei ole mukana RHOBH-sarjassa. Mutta kyse on reality-tv:stä, ja Deniselle m a k s e t a a n siitä. Denise kielsi suhteesta, kielsi haukkua pätkyttäneensä muut naiset maan rakoon.

Minun silmäni avautuivat lopullisesti Italian matkan tapahtumissa. Tai se Denise, jolle omat hälytyskellot soivat, paljastui juuri niin manipuloivaksi ja ylimieliseksi, kuin signaalit antoivat alussa ymmärtää. Denise yritti Italiassa vihalla manipuloida Lisa Rinnaa (olet ystävä).

Kävi vain niin, että jos tulee reality-tv -sarjaan mukaan seksipuheilla ja ilmoittaa olevansa päätä pitempi muita, siitä täytyy seuraavassa seasonissa maksaa. Lenitan sanoja lainatakseni 'älä markkinoi sitä mikä ei ole myytävänä'.

Erica sanoi 'ihan selvästi heillä on ollut suhde'.

Kuka kuvittelee käärivänsä rahat tositv:stä, mutta pettävänsä puolisoaan? Ja vielä kieltävänsä asian.

Kirjoitin tämän sen takia, kun Denisen maine halutaan pitää puhtoisena, mutta muiden naisten ilkeän paskamaisina.

On yksi asia mistä en myöskään pidä. Tulee juttuja, johon joku naisista (Kyle, Dorit, Teddy, Lisa R, Erica, Chantelle) sekaantuu. Syyllinen vetää mukaan jonkun naisen puolison tai lapset (Chantelle alkoi syyttää Lisaa Instapostauksista, ne pahentavat Lisan tyttären anoreksian). Häh. Kyse on siitä, että Chantelle on matroona ja Lisa R säilyttänyt kroppansa.

Tämä on reaktio YouTuben kommenteille 'voi kun muut ovat ilkeitä, Denise on ainoa kiva'.

Vierailija
148/165 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, että Denise huokuu vihaa Lisa Rinnaa kohtaan (RHOBH season 10, episode 16).

Vasta nyt tällä iällä huomaan, kuinka manipuloiva ihminen manipuloi ystäväänsä.

1. Olet ystäväni, luota siis minuun kuten ennenkin...

2. Sitten otetaan uhkailu (sun aviomies muuten on...).

3. Sitten napataan viha.

4. Sitten suora viha toista kohtaan samalla sohvalla.

Kun kyse on manipuloijan omasta karrieerista, sen mahdollisesta kolauksesta, on paljon pelissä. Muutenhan viha ei olisi tullut mukaan laisinkaan, vaan manipuloiva ihminen olisi pumpuloinut kohteensa ystävyyden ylistyksellä.

Miksi manipulaattori ei vain voi todeta shit happens, let's move on.

Vierailija
149/165 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia askarrutti minua ja kommentoin siitä. Kyse on siis Real Housewife of Beverly Hills -jaksosta kymmenen

Denisen häät olivat (9. kaudellako) ja vieraat hikoilivat beachilla auringonpaisteessa. Hän oli nimittäin myöhässä todella paljon. Sipsutti sitten baby doll -mekossa (?) paikalle kun aurinko oli porottanut suojaa vailla olevat vieraat kärsimättömiksi. Denise hengaili vain isänsä kanssa, ja isäkin huolestuneena huomautti, että olet myöhässä.

Jotenkin silloin ajattelin, että hän ei kunnioita muita naisia lainkaan. Todisteen tälle sain, kun Denise itse totesi 'olen ollut kaikkien niiden lehtien kansissa josta muut naiset vain haaveilevat'. Tuli siis vähän henkseleitä paukutellen mukaan.

Ongelma tuli kun hän markkinoi seksielämäänsä ensimmäisellä seasonillaan - mutta sama juttu ei ollut enää myytävänä toisella kaudella. Hän ei suoraan todennut itse innostuneensa liikaa, vaan hyssytteli muita olemaan hiljaa. Kyse oli hänen kutsuista ja kimppakiva-sanan käytöstä lasten kuullen (lapset olivat eri pöydässä, ja joka sanan nappasi, oli teini-ikäinen tytär).

On ollut paljon kommentteja, kuinka 'suhde Denisen ja Brandin välillä ei kuulu muille, se on Denisen yksityisasia'. Brandihan ei ole mukana RHOBH-sarjassa. Mutta kyse on reality-tv:stä, ja Deniselle m a k s e t a a n siitä. Denise kielsi suhteesta, kielsi haukkua pätkyttäneensä muut naiset maan rakoon.

Minun silmäni avautuivat lopullisesti Italian matkan tapahtumissa. Tai se Denise, jolle omat hälytyskellot soivat, paljastui juuri niin manipuloivaksi ja ylimieliseksi, kuin signaalit antoivat alussa ymmärtää. Denise yritti Italiassa vihalla manipuloida Lisa Rinnaa (olet ystävä).

Kävi vain niin, että jos tulee reality-tv -sarjaan mukaan seksipuheilla ja ilmoittaa olevansa päätä pitempi muita, siitä täytyy seuraavassa seasonissa maksaa. Lenitan sanoja lainatakseni 'älä markkinoi sitä mikä ei ole myytävänä'.

Kuka kuvittelee käärivänsä rahat tositv:stä, mutta pettävänsä puolisoaan? Ja vielä kieltävänsä asian.

Kirjoitin tämän sen takia, kun Denisen maine halutaan pitää puhtoisena, mutta muiden naisten ilkeän paskamaisina.

On yksi asia mistä en myöskään pidä. Tulee juttuja, johon joku naisista (Kyle, Dorit, Teddy, Lisa R, Erica, Chantelle) sekaantuu. Syyllinen vetää mukaan jonkun naisen puolison tai lapset (Chantelle alkoi syyttää Lisaa Instapostauksista, ne pahentavat Lisan tyttären anoreksian). Häh. Kyse on siitä, että Chantelle on matroona ja Lisa R säilyttänyt kroppansa.

Tämä on reaktio YouTuben kommenteille 'voi kun muut ovat ilkeitä, Denise on ainoa kiva'.

Mukana ei ole Chantelleakaan, Garcelle kyllä. Garcelle on niistä kaikista ihanin ja seksikkäin.

Vierailija
150/165 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana ei ole Chantelleakaan, Garcelle kyllä. Garcelle on niistä kaikista ihanin ja seksikkäin.

No niinpäs onkin. Vähän vaikea nimi jos vielä sukunimen ottaa mukaan.

Harmi kun hän ei jatkanut seurustelua sen suklaamiehen kanssa.

Vierailija
151/165 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kausi ollut yks parhaista kausista, 2. kausi (näkyy muuten Netflixsissä) kanssa.

Saa sen kuvan, että ovat olleet naiset yhdessä. Onkohan mies uhkaillut Deniseä, koska selvästi ollut niin eri (sulkeutuneempi) käytös verrattuna aiempaan.

Kauanko menee, että uutisoidaan erosta? Ja sitten voi myöntää, mitä tapahtunut. Nyt ei taida haluta myöntää edes itselleen.

Vierailija
152/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunionin kolmas 'tapaaminen' ohi.

Lisa Rinna oli suositellut kahdenkymmenen vuoden aikaista ystäväänsä Denise Richardsia mukaan RHOBH-realityyn.

Viimeisen jakson lopussa Lisa R jotenkin totesi, että 'Denise tietää nämä metkut, hän on neljäntoista eri lakimiehen kanssa taistellut Charlie Sheenin kanssa'.

Jos sinulla on oma vanha ystävä, tai hyvä sadanvuoden aikainen kelpo tuttavuus, ja tuot hänet uuteen ystävä- ja tuttavapiiriisi avoimin mielin ja innostuneena. Käykin niin, että tämä ihminen esiintyy mielellään ryhmän keskipisteenä. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Sinä itse ja teidän ystävyys jää syrjään. Ryhmään kutsuttu ei edes huomioi teidän vanhaa tuttavuutta.

No, sitten korjaat jonkun asian, tuttavasi puhui virheellistä tietoa. Tuttavasi on seurueen keskipisteen liekeissä mutta sinun pakko korjata, asia ei muuten mennyt noin kuten sanoit (ja sinulla on todiste siitä).

Siihen murenee sinun 'sadan vuoden ystävyys' yhteen totuuslauseeseen. Yhtäkkiä huomaat, ette tämä piiriin tuotu vanha kamusi on itseasiassa manipuloinut sinua parikymmentä vuotta. Et ole koskaan sanonut hänelle 'ei se ollut noin, muistat väärin'.

Narsistille sanottu ensimmäinen 'ei' ja kuuluu vain ystävyyden romujen pellinpalasten ääniä kun tuuli vie ne aavikolle.

Tuli mieleen, onkohan Denise Richards narsisti. Voi olla. Joku kirjoitti, että hän sanoi olleensa kaikkien niiden lehtien kansikuvissa josta nämä naiset vain haaveilevat. Hmm.

Joskus käy niin, että tuo ystäväksi luulemasi ihminen mukaan omaan seurapiiriisi, saat nähdä hänen todellisen minän. Se mitä luulit ystävyydeksi, osoittautuukin hyväksikäytöksi. Mutta lopputulos voi olla kokonaisuuden kannalta hyvä. Silmät avautuivat.

Lisa Rinna on ollut jotenkin tyttömäisen viattomana Denise Richardsin laskelmoivan ja toksisen epäystävällisyyden vaikutuspiirissä. Huh.

Vierailija
153/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon Deniseen. Minusta Denise tuli sarjaan vähän takki auki, sellaisella asenteella että hän on suurin tähti sarjassa ja ehkä vähän kosiskeli huomiota niillä seksipuheillaan ekalla kaudellaan. Näistä puheista saattoi sitten tulla sanomista ja siksi kakkoskaudella Denise on valkopessyt "hahmoaan". Kimppakiva-kommentista suuttuminen on minusta vähän kyseenalaista, jos on itse jo kommentoinut teini-ikäisten lastensa isäpuolen varustusta useaan otteeseen julkisesti.

Sinällään Denise toimi tässä typerästi, koska itse "rikoshan" ei nyt ole mikään superpaha, hänen yksityisasiansahan se on. Mutta käyttäytymällä noin aggressiivisesti hän kyllä teki siitä ison asian.

Vierailija
154/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon Deniseen. Minusta Denise tuli sarjaan vähän takki auki, sellaisella asenteella että hän on suurin tähti sarjassa ja ehkä vähän kosiskeli huomiota niillä seksipuheillaan ekalla kaudellaan. Näistä puheista saattoi sitten tulla sanomista ja siksi kakkoskaudella Denise on valkopessyt "hahmoaan". Kimppakiva-kommentista suuttuminen on minusta vähän kyseenalaista, jos on itse jo kommentoinut teini-ikäisten lastensa isäpuolen varustusta useaan otteeseen julkisesti.

Sinällään Denise toimi tässä typerästi, koska itse "rikoshan" ei nyt ole mikään superpaha, hänen yksityisasiansahan se on. Mutta käyttäytymällä noin aggressiivisesti hän kyllä teki siitä ison asian.

Voisiko olla syy aggressiiviseen käytökseen, että lasten huoltajuutta muutettaisiin, jos äiti huljuilee siellä sun tuolla. Denise on kaiketi taistellut huoltajuudesta, ja tuollaiset jutut voisivat olla lasten huoltajuuden kannalta huonoja. En sano että toinen (ex-puoliso) olisi parempi.

Vierailija
155/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se peittely ja valehtelu (?) on pahempaa kuin asia itsessään. Mahtavaa, että löysin tämän ketjun! Uskon, että Denise valehtelee.

Vierailija
156/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla syy aggressiiviseen käytökseen, että lasten huoltajuutta muutettaisiin, jos äiti huljuilee siellä sun tuolla. Denise on kaiketi taistellut huoltajuudesta, ja tuollaiset jutut voisivat olla lasten huoltajuuden kannalta huonoja. En sano että toinen (ex-puoliso) olisi parempi.

Voi olla jotakin tällaista taustalla. On nimittäin hankalaa ymmärtää, että miksi ei vain myöntänyt asiaa, kun olisi päässyt paljon helpommalla!

Vierailija
157/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Groteskit hirviöt.

Erika Girardi on robotti jonka niska ei taivu ja sillä on käkättävän mummon ääni.

Kyle pieni pissapää.

Vierailija
158/165 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaronhan on Denisen pussailukaveri lauantaissa. Musta se kuulostaa jo hyvin erikoiselta. Taitaa Aaron olla vaan hemmetin mustasukkainen j väkivaltainen tyyppi. Joutui kärsimään Denisen avoimuudesta ekan kauden jälkeen ja turpaan tuli ja nyt Denise yrittää pitää kotirauhaa kunnossa.

Miettikää nyt miten sekopäisiä ne Aaronin työjututkin oli!?!

Vierailija
159/165 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän Denise-kritisointia.

Secrets Revealed -jaksossa jotain 32:00 kohdassa alkaa hänen määräily siitä, mitä puhutaan ja mitä ei.

Jopa kameramiesten on puututtava tämän tästä hänen säätöihinsä. Juontaja Andy Cohen sanoi, et voi todeta 'bravo bravo bravo' koska se on kyseessäolevan realityn maksullinen tv-kanava. Tällä hälytysmerkillä Denise yrittää hiljentää keskustelua.

Kuten joku kirjoitti, olet realityssä ja sinulle maksetaan omasta elämästäsi.

Vierailija
160/165 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denisehän lähtee käsittääkseni pois koko sarjasta. Se oli lyhyt liito se!

Brandiin en luottaisi sekuntiakaan, hän nyt sanoo että on nussiskellut vaikka elvis-vainaata kuolleena, että pääsee julkisuuteen.

Mutta Denisrn järkytys ja töyskiisto heidän vehtailusta on suorastaan liioittelevaa. Ottaen siis huomioon, millaisessa maailmassa ja bisneksessä ovat ikänsä eläneet. Taikka sitten Denise vaan kertakaikkiaan ei ole tehnyt mitään sen kans. Vaikee sanoa, todella vaikee.

Muilla naisilla vähän siihen suuntaan tulkinnat kallellaan, että voi olla jtn perää Brandin puheissa...