Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beverly Hillsin täydelliset naiset kausi 9

Vierailija
13.02.2019 |

Alkoi.

Cmorella.

Eilen Amerikassa, tänään Suomessa.

Projisoin oman riidanhaluisuuteni heihin 🤔🙄

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandia en kyllä halua takaisin! Se oli joka tavalla inhottava ja ilkeä ja ällöttävä, mut tämä tietenkin vain mun mielipide. 

Vierailija
42/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coming up pätkässä näytettiin Brandi, nyt kun Lisa V. lähtee sarjasta olisi mahtavaa saada Brandi sekoilemaan. Nää muut naiset ei vaan jaksa pitää mun mielenkiintoa yllä. Erika oli lähes suosikki, mut nyt sen äijämäinen uho käy vaan ärsyttämään.

En pysty katsoa tuota Brandia, sen naama on niin pilalle veistetty, mennyt pahemmaksi kuin kissakasvo Adriennella! Tuo kuva 2018, nyt 2019 vielä pahempi kun jossain kuvan näin mutten löydä sitä nyt

https://www.earnthenecklace.com/wp-content/uploads/2018/02/GettyImBrand…

Katsokaa miten kauniit piirteet hänellä oli aiemmin!

https://i2.wp.com/www.plasticsurgeryfeed.com/wp-content/uploads/2016/03…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Brandia takaisin! Saisi tulla joku ihan uusi, eikä vanhoja.

Alunperin sarjaan haluttiin alusta saakka Lionel Richien vaimo, mutta kieltäytyi. Tuskin lähtisi enää mukaan jos on katsonut noiden touhua.

Se Kylen michaeljakson-leikkelykasvoinen kaveri Faye Resnikki on varmasti kyylännyt paikkaa vuosikaudet, toivottavasti ei tulisi hänkään!

Vierailija
44/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Denise voi olla tuon Brandin kaveri? Denisen pisteet laski välittömästi.

Vierailija
45/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo juttu Denisen miehen hieronnan happy endingistä oli?

Denise oli itse kokenut jotain vastaavaa hieronnassa (joku hierojanainen sormeillut vai nuollut häntä?) ja halusi tarjota tälle uudelle miehelleen alapäähierontakäsittelyä ja oli tilannut hänelle hieronnan jonka päätteeksi käsipelillä hoito? :D Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
46/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Erika sanoi leiri-iltana Denisen "Happy ending" juttujen jälkeen ettei tunne yhtään miestä joka ei olisi käyttänyt prostituoituja, ja että Tom:kin nuorempana.... sitten juttu ei jatkunut.... mitäköhän se Tomppa-vaari on tykännyt kun tuo on möläyttänyt asiasta? Varmaan katunut sanomisiaan, ja osa leikattu tuosta kohtauksesta pois?

Se Camillen juttu että hieroi eksän eturauhata peräaukon kautta, siinä vaiheessa muut naiset olivat vaan että hyyyyi. =D

Vierailija
47/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Doritin MOPSI-nimi on niin mahtava! Kiitos sille joka sen keksi. Sillä aina se mopsi-ilme!

Nythän se on leikellut naamaansa ja pumppauttanut huuliaan, yrittää näyttää Kardashianeilta. Pieleen mennyt kun huulet muuttuneet nakeiksi. Kasvonsa olivat sirommat aiemmin.

Samoin se PK josta joku sanoi että sehän tarkoittaa PossuKaukaloa, kun se mies näyttää aina punaiselta ja rasvaiselta, ja oli se videopätkä johon PKn äänet oli korvattu pienen sian huudolla :DD

Vierailija
48/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coming up pätkässä näytettiin Brandi, nyt kun Lisa V. lähtee sarjasta olisi mahtavaa saada Brandi sekoilemaan. Nää muut naiset ei vaan jaksa pitää mun mielenkiintoa yllä. Erika oli lähes suosikki, mut nyt sen äijämäinen uho käy vaan ärsyttämään.

En pysty katsoa tuota Brandia, sen naama on niin pilalle veistetty, mennyt pahemmaksi kuin kissakasvo Adriennella! Tuo kuva 2018, nyt 2019 vielä pahempi kun jossain kuvan näin mutten löydä sitä nyt

Huh huh, kauhean näköinen. Onkohan se niin, että kun kaikki noissa piireissä leikkelevät, täyttävät ja kiristävät itseään, niin sokeentuvat sille, miten k-a-m-a-l-a-n näköisiksi saavat itsensä. Vanderpump rules sarjaa katellessa surettaa, miten ne alta kolmekymppiset jo filleröivät ja pumppaavat naamaansa, herranjesta miltä näyttävät jo nelikymppisinä.

Vierailija
49/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teddi ärsyttää minua. Huomaatteko miten se aina mollaa miestään ääneen, vähättelee tätä? Siinäkin kun miehensä oli ollut tanssijana nuorempana ja kertoi että sitä olisi jotenkin mukava tehdä edelleen, ja kiusotellen sanoi että pitäisikö mennä tanssijoiden auditioniin. Teddi nauroi sille siinä päin naamaa, ja sanoi että sä olet aivan liian lyhyt. Sitten haukkui haastattelussa vielä miehensä tanssiliikkeitä noloiksi.

Minun isoveljen vaimo on samanlainen! Aina vähättelemässä ja mollaamassa veljeäni, sama mitä asia koskee. Veli on rauhallinen eikä välitä, mutta meitä muita ärsyttää tuo ettei naisella ole muuta kuin ikävää sanottavaa toisesta silloin kun suunsa avaa!!!!

Vierailija
50/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Erika sanoi leiri-iltana Denisen "Happy ending" juttujen jälkeen ettei tunne yhtään miestä joka ei olisi käyttänyt prostituoituja, ja että Tom:kin nuorempana.... sitten juttu ei jatkunut.... mitäköhän se Tomppa-vaari on tykännyt kun tuo on möläyttänyt asiasta? Varmaan katunut sanomisiaan, ja osa leikattu tuosta kohtauksesta pois?

Se Camillen juttu että hieroi eksän eturauhata peräaukon kautta, siinä vaiheessa muut naiset olivat vaan että hyyyyi. =D

Joo, TMI todellakin, yök.

Vierailija
51/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, kauhean näköinen. Onkohan se niin, että kun kaikki noissa piireissä leikkelevät, täyttävät ja kiristävät itseään, niin sokeentuvat sille, miten k-a-m-a-l-a-n näköisiksi saavat itsensä. Vanderpump rules sarjaa katellessa surettaa, miten ne alta kolmekymppiset jo filleröivät ja pumppaavat naamaansa, herranjesta miltä näyttävät jo nelikymppisinä.

Nimenomaan kun nyt ne pari- ja kolmekyppiset Vanderpumprulesilaiset näyttää kasvoistaan neli- ja lähes viisikymppisiltä!

Stassin naamaa alettiin muokkaamaan jo nuorena, nenä uusiksi, leukaan implantti.... rintaimplanttia sisään, ulos, sisään. Fillereitä ja botoksia pitkin naamaa ja kaulaa.

https://img3.nickiswift.com/img/gallery/what-these-reality-stars-looked…

Tuohan oli perheineen joskus Amazing Race-sarjassa, eli lienee sitä wannabeväkeä joka tunkee joka sarjaan tavalla tai toisella. Oli myös Queen Bees-realitysarjassa ennen RH ja Vanderpump Rulesia.

Vierailija
52/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Denisen kanssa kahvilla ollessaan näyttänyt mitenkään erikoiselta.

Vierailija
53/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teddi oli aiemmin että hevoset ovat mun elämä, "en välitä vaatteista enkä koruista enkä meikeistä enkä hiuksista" ja "auta Kyle mua pukeutumaan ja meikkaamaan". Silti ranteessa oli tuolloin 25 000e kulta-Rolex, kalliita käsilaukkuja, ennen reunionia hankki silikonit, hiuksiin lykättiin lisää vaalennusainetta, hiusjatkeita, ja meikkaajat ja kampaajat ilmestyivät kuvioihin. Piti saada isompi talo, lisää merkkivaatteita jne. Yrittää selvästi olla uusi Dorit-Mopsi.

Enää niitä hevosia ei ole pahemmin näkynyt, kerran taisivat mennä kantribaariin hevosilla Erikan ja Doritin kanssa, haukkumaan muita naisia?

Vierailija
54/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Denisen kanssa kahvilla ollessaan näyttänyt mitenkään erikoiselta.

Drinkeillä taisivat käydä?

Ei se näyttänyt oikein itseltäänkään, naama jähmettynyt kaikista aineista, huulet kummallisen muotoiset ja nenä vaan pienenee.

https://the-hollywood-gossip-res.cloudinary.com/iu/s--m6gmXlzV--/f_auto…

Vierailija
55/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denise on kova vetämään tequilaa :D Tilaa aina shotin tai tuplashotin sitä alkudrinkiksi, heti kun pääsee ravintolaan!

Vierailija
56/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teddi oli aiemmin että hevoset ovat mun elämä, "en välitä vaatteista enkä koruista enkä meikeistä enkä hiuksista" ja "auta Kyle mua pukeutumaan ja meikkaamaan". Silti ranteessa oli tuolloin 25 000e kulta-Rolex, kalliita käsilaukkuja, ennen reunionia hankki silikonit, hiuksiin lykättiin lisää vaalennusainetta, hiusjatkeita, ja meikkaajat ja kampaajat ilmestyivät kuvioihin. Piti saada isompi talo, lisää merkkivaatteita jne. Yrittää selvästi olla uusi Dorit-Mopsi.

Enää niitä hevosia ei ole pahemmin näkynyt, kerran taisivat mennä kantribaariin hevosilla Erikan ja Doritin kanssa, haukkumaan muita naisia?

Teddi on ihan kuin tyttö, jolla ei ole ollut kavereita ja nyt kun on päässyt piireihin, niin yrittää ihan liikaa. Ja on yks humble brag koko muija, isi on kuuluisa, mutta ei se mulle mitään merkitse. Just joo.

Vierailija
57/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Denise on kova vetämään tequilaa :D Tilaa aina shotin tai tuplashotin sitä alkudrinkiksi, heti kun pääsee ravintolaan!

Denisen naamasta näkee, että viina maistuu. Mutta ihan jees tapaus, ainakin toistaiseksi, ainahan uudet jaksavat alussa skarpata, saa nähdä miten jatkossa.

Vierailija
58/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota Rinnaa. Miten se ailahtelee noin?

Esimerkki 1:

Ensin riehuu innoissaan muutamalle: "Katsokaa mun pilleripussia, täällä on vaikka mitä Xanaxista vitamiineihin. Joskus heitän Xanaxin (rauhoittavan) smoothien sekaan! Ha ha ha, eikö olekin hauskaa?"

Sitten muutaman päivän päästä riehuu vihoissaan: "Miksi mua pidetään lääkkeiden väärinkäyttäjänä ja levitellään tuollaista huhua?!!!!"

Esimerkki 2:

Dorit valittaa Teddin luona että sai kuoharilasissa roseeviiniä ja haluaa vaihtaa lasia viinilasiin. Rinna sanoo että hän on samaa mieltä, hänkin haluaisi juoda sen oikein oikeasta lasista.

... mutta heti perään jälkihaastattelussa Rinna sanoo että haloo hän on pikkukaupungista, ja että hän juo vaikka sen juomansa kertakäyttömuovimukista.

Siis mitä hittoa?

Vierailija
59/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denisen naamasta näkee, että viina maistuu. Mutta ihan jees tapaus, ainakin toistaiseksi, ainahan uudet jaksavat alussa skarpata, saa nähdä miten jatkossa.

Niinpä! Minun mielestä hänessä on samaa näköä kuin Real Housewives of Vancouverin Ronniessa (joka on silti vähän vanhempi huom). Katso kuva:

https://media.giphy.com/media/MvfO8d50nDlzW/giphy.gif

Tuo Ronnie oli kova ottamaan väkeviä ja siksi halusi teettää matala-alkoholisen viinin nimissään jotta tulisi juotua miedompaa!  :D Harmi ettei tuota sarjaa tullut Suomessa, eikä Kanadan toista franchisea Torontoa. Ruotsin kanavalta katsoin Vancouverin 2 tai 3 vuotta sitten.

Vierailija
60/165 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsalla pakkomielle VaneriPumpusta!

Koko ajan puhuu siitä ja mollaa sitä.

Kuten nuo muutkin melkein koko ajan. Puhuisivat jostain muusta välillä kuin Pumpusta, ei se Pumppukaan niistä enää ole jaksanut jauhaa.