KYS lääkärit aiheuttivat vauvalle aivovamman ja epilepsian!!
Antoivat 10 kertaisen määrän syöpälääkettä. Ks. IS.
Kommentit (8)
Vaikeaa käsittää, miten voi tehdä noin vahingossa.
Itse asioin kyseisessä sairaalassa raskausaikana, kaikki mitat jne päinhonkia.
Lapsen synnyttyä sama homma, merkitsivät vielä niitä "mittauksiaan" neuvola vihkoon.
Neuvolassa samana päivänä teki normaali hoitaja samat mittaukset, kaikki oli normaalisti ja hyvin kasvaa jne. Ihmetteli sielläkin että miten noin voi heittää heidän merkinnät :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa käsittää, miten voi tehdä noin vahingossa.
Pilkkuvirhe on tainnut käydä.
Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta minä toivon ihan oikeasti, että kyseiset nuoret ihmiset eivät muserru asian alle, vaan pystyvät antamaan itselleen anteeksi ja jatkamaan lääkärin uriaan.
Olen itsekin mokannut töissä, mutta onneksi en ole lääkäri. Ja Kysissä olen saanut hyvää hoitoa.
Ei pitäisi saada olla tuossa virassa, tässä on kuitenkin ollut sellaista huolimattomuutta mitä ei pitäisi olla missään työssä, varsinkin kun vielä potilaan henki on kyseessä!!!
Äärimmäisen surullinen tapaus, niin vauvan kuin lääkäreidenkin osalta. Lääkäritkin ovat vain ihmisiä. Jos olet töissä leipomossa, sinulta voi lipsahtaa taikinaan vähän enemmän jauhoja kuin oli tarkoitus, mutta toteat vain "hupsis" ja jatkat elämääsi. Jos lääkärinä teet vastaavanlaisen virheen, saat kantaa syyllisyyttä lopun ikääsi ja ottaa vastaan ihmisten halveksunnan. Kenellä meistä kuitenkaan on oikeus vaatia toisilta enemmän tarkkuutta kuin mihin itse kykenemme? Eivätkö vaakakupissa paina jonkin verran ne lukemattomat elämät, joita todennäköisesti nämäkin lääkärit ovat pelastaneet.
Erikoistuva naislääkäri ja eikö se toinenkin ollut erikoistuva.
Aivan järkyttävää huolimattomuutta saamari.