Onko Siniset kenties paras puolue?
>kansanmielisyyttä ilman rasismia
>työväenpuolue
>kannattaa yksilön vapautta
>sisua
>kultaistakeskitietä
>rehellisyyttä
>EU-kriittisyyttä
>maahanmuuttokriittisyyttä ilman rasismia
>hyvä ulkomaanpolitiikka
>yhtenäisyyttä
>eliitin vastustamista
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
kenties EI.
Kenties varastit minun vastaukseni.
Eli kaikki sama mitä persuilla mutta jotenkin eri asia kun eivät ole persuja. Osaavat myös loikkia paremmin.
Kaikki fiksut persut loikkasivat sinisiin. Eli tosi hyvä vaihtoehto, jos nämä teemat ovat äänestäjälle tärkeitä.
ei tietenkin, ps on suomen puolue...
Jee, kaikki äänestäjät saa oman hillotolpan.
Sinisiä ei ole kukaan ikinä missään vaaleissa äänestänyt ja silti ne on hallituksessa.
Siinäpä miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fiksut persut loikkasivat sinisiin. Eli tosi hyvä vaihtoehto, jos nämä teemat ovat äänestäjälle tärkeitä.
Yks lähti ja muut kusetettiin mukaan. Nyt sitten tie pystyssä ja pitäis hommia keksiä. Toivottavasti Niinistö saa jatkaa ministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Timo ”aborttimeuhkaaja” Soini, Pentti ”koiran kanssa naimisiin” Oinonen, rakkauslauluja mestarille kirjoitteleva ex-hommaforumaktiivi Simon ”minä säästäisin maah*nmuutosta” Elo, epäilyttäviä käsimerkkejä näkevä (joita kukaan muu ei pysty näkemään) Tiina Elovaara, Sampo ”yhdessä eteenpäin” Terho, entinen AY-jäärä Jari ”aktiivimalli” Lindström jne.. Melkoista valiojoukkoa tosiaan.
Kerrotko ap, miten se työväenpuolue ominaisuus näkyy sinisissä? Itse olen yrittänyt suurennuslasin kanssa näistä sinisten tekemisistä löytää sitä työväenpuoluetta, jota Soini on heissä väittänyt olevan, mutta en ole löytänyt siitä häivähdystäkään. Kaikenmaailman aktiivimalleja ja pakkolakeja ovat olleet kyllä erittäin suurella innolla duunarien ja muun köyhälistön päänmenoksi laatimassa.
No joo, tokihan minä ymmärsin, että sarkasmiahan tämä aloitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Timo ”aborttimeuhkaaja” Soini, Pentti ”koiran kanssa naimisiin” Oinonen, rakkauslauluja mestarille kirjoitteleva ex-hommaforumaktiivi Simon ”minä säästäisin maah*nmuutosta” Elo, epäilyttäviä käsimerkkejä näkevä (joita kukaan muu ei pysty näkemään) Tiina Elovaara, Sampo ”yhdessä eteenpäin” Terho, entinen AY-jäärä Jari ”aktiivimalli” Lindström jne.. Melkoista valiojoukkoa tosiaan.
Lindström ei ole koskaan ollut minkään sortin AY-jäärä, vain aina ollut porvarien perseennuolija, niin luottamusmiehenäkin. Ylivoimaisesti turhin poliitikko ikinä.
Vierailija kirjoitti:
>kansanmielisyyttä ilman rasismia
>työväenpuolue
>kannattaa yksilön vapautta
>sisua
>kultaistakeskitietä
>rehellisyyttä
>EU-kriittisyyttä
>maahanmuuttokriittisyyttä ilman rasismia
>hyvä ulkomaanpolitiikka
>yhtenäisyyttä
>eliitin vastustamista
Onko tässä varmasti kaikki, mitä siniset ei ole?
Siniset on ainakin egolokisin puolue. Hajoavat omia aikojaan.
Josko niiden pitäisi vaihtaa johtoa.
kenties EI.