Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hipsterisnobeilla on niin huono musamaku?

Vierailija
13.02.2019 |

Ankeaa ulinaa palvovat, ei rytmiä, ei intohimoa, ei räminää, ei mitään muuta kuin tapetin harmaata ankeutta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi?

Vierailija
2/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs asiassa niillä on sitten hyvä maku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuntemattomampi bändi, sitä "katu-uskottavampaa" sitä on fanittaa. Kuulkaa kun mä oon niin uniikki makuineni... usein sille on syynsä että joku bändi ei kiinnosta juuri ketään.

Vierailija
4/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisten alushousut vaikuttavat musiikkimakuun?

Vierailija
5/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuntemattomampi bändi, sitä "katu-uskottavampaa" sitä on fanittaa. Kuulkaa kun mä oon niin uniikki makuineni... usein sille on syynsä että joku bändi ei kiinnosta juuri ketään.

Jotkut ehkä oikeasti tykkää niistä artisteista. Ite tykkään mainsstreamista mutta paljon kuuntelen myös sellaista mitä "kukaan" ei tiedä enkä edes kerro kenellekään, vaan olen hipster cool itsekseni.

Vierailija
6/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

david bowie, sunrise avenue, happoradio, mitä näitä nyt on, maj karma..en tiedä, mitä niitä nyt on, hipsterit tietää itse.

Vierailija
7/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

david bowie, sunrise avenue, happoradio, mitä näitä nyt on, maj karma..en tiedä, mitä niitä nyt on, hipsterit tietää itse.

En kestä 😂 Pakko olla trolli

Vierailija
8/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kuunneltava musiikki valitaan ihan muista syistä kuin mikä kuulostaa omaan korvaan hyvältä.

Vierailija
9/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sun mielestä David Bowie, Sunrise Avenue ja Happoradio jotain hipsterimusaa? Ei herrajumala, unohtuiko ottaa lääkkeet?

Vierailija
10/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Mutta kun ei ole, olen ihan tosissani. Kertokaa itse sitten niitä ankeusartistejanne ja bändejänne, minä en niitä kuuntele.

Bowie keikkuu ainakin AINA tämän palstan ketjuissa kokoajan, jossa kysellään suosikkimusaa.. hipsterien jumala oikein. Voiko ankeampaa olla.

Vierailija
11/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Haha älä, bowiessa nyt oli jotain tolkkuakin mutta noita muita ei kyllä kukaan kuuntele "ironisestikaan".

Vierailija
12/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bowien ja Sunrise Avenuen rinnastaminen ------ apuvaaaaa antakaa happea.

Vierailija
13/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sun mielestä David Bowie, Sunrise Avenue ja Happoradio jotain hipsterimusaa? Ei herrajumala, unohtuiko ottaa lääkkeet?

On, mutta en ole asiantuntija, mutta eikö noi ainakin ole hipsterien lemppareita.

Itseasiassa juuri otin päälääkkeen, hauska yhteensattuma. En silti ole järkeäni menettänyt, ihan toimii ajattelukyky, vika on vain mielentilassa.

ap siis

Vierailija
14/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Mutta kun ei ole, olen ihan tosissani. Kertokaa itse sitten niitä ankeusartistejanne ja bändejänne, minä en niitä kuuntele.

Bowie keikkuu ainakin AINA tämän palstan ketjuissa kokoajan, jossa kysellään suosikkimusaa.. hipsterien jumala oikein. Voiko ankeampaa olla.

Takasin kouluun, nykyhipsukat ei olleet kiiltoa isiensä silmissäkään kun Bowie teki jo taidetta. Monipuolinen ja muuntautumiskykyinen artisti, ei todellakaan mikään "hipsteri-juttu".

Vierailija
15/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että myös kate bush on hipsterien mieleen, järkyttävää ujellusta, mutta on siinä silti jotain rytmiä välillä. En kyllä pysty kuuntelemaan, 80-luvulla sen musavideot pyöri MTV:llä siinä se mitä olen pystynyt häntä kuuntelemaan saati katsomaan... liian eteerinen neito makuuni, tykkään rokimmasta asenteesta.

ap

Vierailija
16/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä hipsterimusaa on sellainen, jota mammapalstalaiset kuuntelevat? Ei hyvää päivää oikeasti. Pakko olla trolli, ei kukaan voi olla näin urpo.

Vierailija
17/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Takasin kouluun, nykyhipsukat ei olleet kiiltoa isiensä silmissäkään kun Bowie teki jo taidetta. Monipuolinen ja muuntautumiskykyinen artisti, ei todellakaan mikään "hipsteri-juttu".

Mitä se tähän liittyy KOSKA musiikki on tehty, etkä sinä osaa kuunnella kuin tänään tehtyä musiikkia? 

ap

Vierailija
18/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä hipsterimusaa on sellainen, jota mammapalstalaiset kuuntelevat? Ei hyvää päivää oikeasti. Pakko olla trolli, ei kukaan voi olla näin urpo.

Täällä tuntuu nuorimmat olevan aikamoisia hipstereitä, sen huomaa monista ketjuista, ei vain musiikki..

Kuten sanoin, luetelkaa itse, en minä oikeesti niin paskan musan esittäjiä muista, noi nyt tulivat ekana mieleen. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi