Ystävä ei koskaan soita paitsi hädässä
Kommentit (12)
Se on outoa, osaa viestitellä kyllä.
Itse en enää soittele kavereille, kun jotenkin se tuntuu tungettelevalta. Pitää laittaa viestiä, ettei toinen ahdistu, vaan voi vastata kun jaksaa.
Jospa vastaat sille seuraavan kerran "Hätäkeskus"
Jos koet tuon rasittavaksi käytökseksi, poista tai estä koko tyyppi puhelimestasi. Ei se sen vaikeampaa ole.
Mä just neljä viikkoa sitten kyllästyin vastaavanlaiseen ystävään. Seurani kelpasi vain kun hänellä itsellään oli jokin hätä tai huoli. Minä jos tarvitsin ystävää ja pyysin luokseni niin aina oli jotain aivan jonninjoutavaa tekosyytä. Lopulta sanoin asiasta, ja hän tottakai suuttui tulisesti. Että enpä väärässä hänen suhteensa ollut ajatellessani, että tuo ei varmaan oikea ystävä ole.
tuntija kirjoitti:
Hädässä ystävä tunnetaan!
Hädäaaä ystävä tutaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos ärsyttää niin sano suoraan sille ystävälle että onkos hän huomannut että soittaa sinulle vain ja ainoastaan silloin kun on joku hätä!
Nii tai jos on ujo niin viittaa tähän vauva-palstalle alottamaansa ketjuun.
Ystävä ei halua häiritä muulloin. Miksi tämä on ongelma tai ärsyttävää? :o
Tiiän tuollaisen tyypin, sekin soitti usein silloin kun oli jotain huolia mutta muulloin ei ja saattoi mennä pitkiäkin aikoja että soitti. Ärsyttää koska olis kiva jos muulloinkin soittaisi jos kerran on ystävä
Itse en enää tekemisissä tyypin kanssa mutta se ei johtunut tuosta syystä
No jos ärsyttää niin sano suoraan sille ystävälle että onkos hän huomannut että soittaa sinulle vain ja ainoastaan silloin kun on joku hätä!