Onko noi alkoholismitestit ihan paskaa?
Riskit ovat "suuret" ja olen erittäin todennäköisesti "fyysisesti riippuvainen", jos käyttää 2-4 kertaa kuukaudessa 6 annosta, ei ota koskaa krapularyyppyä tai jätä mitään tekemättä juomisen vuoksi. Käskee ottamaan heti yhteyttä sivuston henkilökuntaan varaamaan aika hoitoa varten.
Kommentit (6)
Ai että mä repesin tälle. Joo kusetusta on.
Käytän alkoholia n. 1-2 kertaa vuodessa, mutta koskapa annosmäärä noilla kerroilla naftisti ylittää jonkin maagisen rajan niin minun tulisi tarkkailla juomistani ja miettiä kannattaako sitä jatkaa.
En ole miettinyt tai perunut osallistumisia työpaikan illanviettoihin.
Milläköhän sivustolla olet ollut? Jos siellä siis käsketään ottaa yhteyttä sivuston henkilökuntaan hoitoajan sopimiseksi. Ei ainakaan minkään voittoa tavoittelemattoman terveysjärjestön sivu ole ollut. Kaupallisen toimijan sivujen idea on aina myydä toimijan palveluita, on sitten kyse terveyspalveluista, tavarasta, hyödykkeestä, palvelusta, ideologiasta tai muusta, joten heidän testeihinsä ja teeseihinsä on aina syytä suhtautua pienellä varauksella.
Vierailija kirjoitti:
Riskit ovat "suuret" ja olen erittäin todennäköisesti "fyysisesti riippuvainen", jos käyttää 2-4 kertaa kuukaudessa 6 annosta, ei ota koskaa krapularyyppyä tai jätä mitään tekemättä juomisen vuoksi. Käskee ottamaan heti yhteyttä sivuston henkilökuntaan varaamaan aika hoitoa varten.
Kuulostaa täysin paskalta testiltä. Ei todellakaan ole fyysistä riippuvuutta nähnytkään tuollainen käyttö, tuskinpa edes psyykkisitä siinä mielessä että käyttö olisi pakonomaista.
Päihteet pitäisi rankata ld arvon perusteella laillisiksi tai laittomiksi.
On kusetusta.