Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Lindholm on kuollut

Vierailija
12.02.2019 |

Laulaja ja mediapersoona Olli Lindholm on IS:n tietojen mukaan kuollut. Hän oli kuollessaan 54-vuotias.

Lindholm tunnetaan Yö-yhtyeen solistina ja perustajajäsenenä. Hän oli mukana perustamassa yhtyettä vuonna 1981.

Viime vuosina Lindholm on toiminut suositun The Voice of Finland -tv-laulukilpailun tuomarina.

Lindholmia jäävät kaipaamaan kaksi aikuista lasta, jotka hän sai entisen vaimonsa Satun kanssa.

Lindholm oli absolutisti. Hän jätti viinan vuonna 2000 viikon kestäneen ryyppyputken jälkeen.

Lindholm kertoi absolutismistaan muun muassa Vain elämää -ohjelman avausjaksossa keväällä 2017.

– Nää isot hitit mitkä tuli, aiheutti tosi ison ongelman mun elämääni. Piti olla perheenisä, aviomies ja rocktähti. Ei se vaan mätsännyt sen kokonaisuuden kanssa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, RIP Olli! Ja omaisille voimia!

Vierailija
2/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olipa yllätys. Mikähän tuli. Rauha hänen sielulleen ja osanotot omaisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs viisikymppisiä nyt tipahtelee. Rip.

Vierailija
4/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykännyt Ollin tyylistä ja Voicekin tuotti lähinnä myötähäpeää. Nyt on vähän huono omatunto.

Silloin kun Matti kuoli, sanottiin, että ihmisillä on huono omatunto, kun ovat parjanneet Mattia. Silloin ajattelin, että pyh, ei pidä paikkaansa, mutta nyt huomaan, että kyllä se sittenkin pitää. Itse en Mattia koskaan parjannut, vaikka en hänen elämän tyylistään pitänytkään, mutta Matti oli noin muuten aika symppis.  Enkä tuntenut huonoa omaatuntoa silloin kun tieto Matin kuolemasta tuli, mutta nyt, kun Ollia kuoli ja sitä on tullut parjattua, vähän kaduttaa.

Vierailija
5/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä kosketti ja yllätti nyt kyllä paljon enemmän kuin mikään Nykänen. Teinistä asti melko tiiviisti Yön taivalta seurannut.

Vierailija
6/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Kirka, sitten Juice ja nyt Olli sekä Matti. Suomi-iskelmä ei ole enää entisensä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi