Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras untuvapeitto?

Vierailija
11.02.2019 |

Olen ostamassa untuvapeittoja/peittoa. Mitä valmistajaa/merkkiä/mallia suosittelette? Laadukas ja allergiaystävällinen saisi olla. Lakanat suurimmalta osin tuplapeitteeseen sopivia mutta tarvittaessa kaksi erillistäkim käy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvapeitto on paras. Kotimainen, allergiaystävällinen, laadukas, eettinen, pitkäikäinen ja kallis. Malli riippuu siitä, kuinka lämpimästä peitosta tykkää. Tällä hetkellä Joutsenella on talviale.

Vierailija
2/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemtexin Disa keskilämmin minulla käytössä ja siinä on kyllä hinta-laatu ollut kohillaan. Taitaa saada myös tuplana. Untuvaa taisi olla 90 % ja höyhentä 10 %.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvapeittojen untuvat on käsitelty niin, että allergisoivia proteiineja on vähemmän. Laadukkain on tietysti haahkojen käyttämistä pesistä kuoriutumisen jälkeen kerätyistä untuvista tehty peitto, mutta sellainen maksaa kymppitonnin.

Vierailija
4/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime vuoden puolella Joutsenen untuvapeitot ja on olleet hyvät ja lämpimät. Ei oo enää palellut öisin. Ainoa miinus on hinta, kalliita ovat.

Vierailija
5/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras untuvapeitto on linnulle itselleen. Hanki villapeitto, löytyy eri paksuuksia.

Vierailija
6/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Joutsenen lämpimin peitto. Muistaakseni niitä oli neljää eri paksuutta ja otin lämpimimmän. Ihan uutena sain nukkua hepeneissä peittoni alla vaikka asunnossa on viileää ja olen hirveä yöpalelija. Peitto menee ilmeisesti käytössä vähän kasaan ja nyt voinkin jo käyttää flanellipyjamaa sen alla. Olen siis ihan hirveä yöpalelija.

Joutsenen peitossa on todella tiivis kangas. Varmaankin tältä palstalta luin peittoa ostaessani, että on tärkeää, että täyte ei kostu kun nukkuja höyryää sen alla. Muuten täyte homehtuu. Itselläni on ollut peitto useita vuosia. Höyryän aika harvoin nukkuessani, koska palelen lähes aina :-D ja peitto on pysynyt hyvänä.

Vierailija
7/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni muut Suomessa myytävät merkit kuin Joutsen eivät edes myy täysuntuvapeittoja. Ja peittohan on heti kun siinä on vähänkään höyhentä, ihan jotain muuta kuin kuohkea ja kevyt.

Meillä minä ja esikoinen nukumme talvella 450 grammaisella peitteillä, mies 600 grammaisella peitteellä ja kuopus tykkää 250 grammaisesta peitteestä. Kesällä kaikilla on 150 grammainen tosi liru untuvapeite. Joutsenia siis kaikki.

Huhtikuussa on Hulluilla päivillä hyviä tarjouksia Joutsenen peitoista, sieltä minäkin olen osan ostanut. Peitolla on kyllä iso rooli suhteessa unen laatuun, hotelleissa sen aina huomaa kun pussilakanan sisällä on joku muoviloimi.

Vierailija
8/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan Hullujen päivien untuvapeittotarjouksien hinta sama kuin Prismassa normaalihinta. Ja jos kyttää Prismassa -15% alennuspäivät tai tuplabonukset, niin halvemmalla saa. Tämä ot.

Vierailija
9/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Tempurin untuvapeitto, ihan huippuhyvä! Toinen puoli on lämpimämpi, avaruusteknologiaa, minäkin vilukissa tarkenen. Käytän peittoa ympäri vuoden, eikä ikinä ole liian kylmä tai liian kuuma.

Vierailija
10/10 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvapeitto on vihoviimeinen mitä haluaisin. Eläviltä linnuilta kiskotaan höyhenet pois. Mitä kidutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi