Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkuviot

Vierailija
11.02.2019 |

Mies on noin 7 kk vuodesta töissä asfalttityömaalla. Käy viikonloppuisin kotona tuona aikana, koska työkohteet ovat kaukana. Yleensä asfalttihommien jälkeen on kotona ja sitten lähtee taas reissutyöhön noin pariksi kuukaudeksi. Ja tätä on jatkunut monta vuotta.

Meillä on lapsi, noin 3-vuotias. Lapsi ikävöi isäänsä hitosti kokoajan kun hän ei ole kotona ja on välillä yks piru mulle, kun isäisäisä jne ja äiti yks hailee hälle. Tuntuu niinku oisin yh, vastaan kaikesta lapseen liittyvästä yksin suurimman osan vuodesta. Ostettiin talokin aiemmin ja mies lupaili että jää lähiseudulle töihin niin voisimme yhdessä asua! Ja paskat! Myös talo on kokonaan mun vastuulla suurimmaks osaks ja joidenkin teknisten vikojen yms vuoksi joudun pyytää appiukkoa tai jtn kaveria avuks.. Toki on hyviäki puolia, esim mies teki remppaa tähän taloon ku ei ollu töissä - suuri säästö meille. Ja tienaa paremmin kuin minä kokoaikatöissä ja laps voi olla kotona isän kans kun mahdollista. Siinäpä ne hyvät puolet.

Olen puhunut tästä noin tuhat kertaa miehelle, anopit ja appiukot ja kaverit ja ihan kaikki koittanu saaha sitä jättää noi reissutyöt. Ei siinä muuten mut hänell on perhe! Vaan ei kuulemma haluais sitoutuu yhteen työpaikkaan, joo mut ei vissiin haluu sitoutuu perheeseensä. Sit mielistelee mua ostamalla uuden auton(vaikka vanha oli hyvä) jne. Ja vakuuttelee että joo, vielä tää kesä jne. Mikä avuksi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla