Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rumin vaatteesi jota käytät julkisesti?

Vierailija
11.02.2019 |

Ja missä ja miksi käytät kyseistä vaatekappaletta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo. Tai ei se pipo ole itsessään rumaa mutta ei vaan sovi mun pitkille kasvoille. Mutta vielä hullumman näköinen olisin ilman sitä pakkasissa.

Vierailija
2/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki. Ruma ku helvetti. Ei oo varaa uuteen. Hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vintagemekko, jossa on aika ruma kuvio ja materiaalikin on melkein muovia. Otin käyttöön, kun huomasin, että parikymppiset kulkevat sellaisissa :)

Vierailija
4/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäset farkut lahkeista, muuten hyvät, mutta välillä pala jos toinen irtoaa kävellessä lahkeista, kerran töissä oli nää farkut jalassa niin pomon edestä kun lähdin kävelemään niin kuulu vaan kräts kun pala lähti irti lahkeesta! :D Vähän kävelin nopeaa työpisteelle :D

Vierailija
5/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu nyt mieleen, mutta mulla on paljon kauniita vaatteita ja SILTI valitsen melkein aina ne samat kulahtaneet rytkyt päivästä toiseen. On tämä ihmismieli kumma.

Vierailija
6/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 👌

Vierailija
7/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia jo kulahtaneita polvipussillisia ja liian monta kertaa pyykättyjä olohousuja käytän koiraa ulkoiluttaessa ja monesti myös sillon kun käyn ostarilla kaupassa. Crocksit vaan puuttuu 😀

Vierailija
8/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhat toppahousut, jotka hituneet ohuiksi ja polvista liki puhki. Käytän aina, kun tarttee toppahousuja, joskus kesälläkin. On vaan niin helppo vetästä jalkaan.

Vierailija
9/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänä talvena ehdottomasti jostain laatikosta löytyneet maailman karmeimmat tummansiniset toppahousut. Varmaan jostain ysäriltä. Kokonumero on oikea, mutta jotenkin liian lyhyet ja leveät (olen tosi hoikkasäärinen ja per**etön, ei vaan lahkeet täyty). No eipä mitään, olen kävellyt niillä ihan tuossa Espalla ja Helsingin high streetillä eli Aleksillakin.

Onneksi tuli suojakelit!

Vierailija
10/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanhat toppahousut, jotka hituneet ohuiksi ja polvista liki puhki. Käytän aina, kun tarttee toppahousuja, joskus kesälläkin. On vaan niin helppo vetästä jalkaan.

Hansu Lohjalta?

Vierailija
11/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat, jotain goretexia,nauhoilla ja varrelliset.Mutta niitä voi surutta käyttää loskakeleilläkin ja pysyy pystyssä

Vierailija
12/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varmaan pitäisi kysyä joltain muulta kuin minulta itseltäni. Itse esimerkiksi käytän edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti vanhaa (yli 20 vuotta vanhaa) takkiani pitäen sitä vintage aarteena ja laadukkaana ja hyvänä takkina edelleen. Samoin minulla on edelleen arkena käytössäni useampi paita, jotka ovat suunnileen saman ikäisiä.  Aivan varmasti osa saattanee aatella, että mihinkähän naamiaisiin olen menossa. - Tai, eikö tuollakaan ole yhtään uudempaa ja ikäiselleen ja asemaansa sopivampaa päälle laitettavaa... 

Vierailija
13/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa villapaita. Toinen olkasauma revennyt auki ja ihan lörpsähtänyt, mutta niin ihanan lämmin ja pehmeä. Ihan pumpulia.

Tulee kylmemmillä ilmoilla laitettua se yhdeksi kerrokseksi talvitakin alle. Toisinaan sitten tulee istuttua töissä se päällä tai kaupassa, kun takki on auki... viileinä öinä mä nukun se päällä.

Vierailija
14/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin käyttämään fleecetakkia. Ei ikinä enää.

Vierailija
15/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joskus kommandona pieruverkkareissa luennolle. Housuista on kuminauha katkennut ja roikkuvat ja pussittavat kuin salakuljettaisin niissä saavillista perunoita, ja joskus saattaa vielä olla ruokatahra reidessä. Tämä alalla, jossa luennoitsijalla on useimmiten puku päällä ja kuuntelijoillakin monesti kauluspaitaa. Jotain hyvää siinä etten saanut kavereita omalta alalta, ei hävetä yhtään kun ei ne mua tunne.

Vierailija
16/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremihousut, yleensä kotona mut joskus julkisesti. Supermukavat päällä.

Vierailija
17/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu nyt mieleen, mutta mulla on paljon kauniita vaatteita ja SILTI valitsen melkein aina ne samat kulahtaneet rytkyt päivästä toiseen. On tämä ihmismieli kumma.

Kiinnostavaa, koska mietin itsekin uusien, kauniiden vaatteiden käyttöä. On helpompi ottaa käyttöön hitaasti kuin mennä ulos yhtäaikaa uusissa kengissä, takissa ja housuissa yhtä aikaa. Eikä liity mitenkään siihen mitä naapurit mahtavat sanoa. 

Mihin sinulla liittyy se vanhoihin rytkyihin jääminen? 

Vierailija
18/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burka

Vierailija
19/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha takkini. Hihansuihin on pitänyt ommella jo ajat sitten edes resorit, mutten ole saanut aikaan. 

Vierailija
20/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruskea tuossa. Lämmin ja mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme