Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllä ihan vammainen naisasioissa

Vierailija
11.02.2019 |

Voi hyvänen aika ja herttileiri sentään! Anteeksi, että käytän sanaa "vammainen" tällaisessa yhteydessä, mutta siltä se vähän tuntuu, että joku kehitysvamma tässä meikäläisen kohdalla on sattunut. Ei ole naistenmiestä minusta tehty, on jäänyt ihan täysin puuttumaan se "saalistusvietti" naisten suhteen.

Flirttailen ja nauratan naisia, mutta sitten kun pitäisi edetä siitä johonkin suuntaan, niin huomaan perääntyväni ja jäädyttäväni hommat siihen paikkaan. Taikka sitten jatkan sitä turhaa flirttailua maailmanloppuun saakka. En ymmärrä naisia, enkä osaa lukea, että koska voisi tehdä mitäkin. Kaikenhuipuksi ihastun todella herkästi milloin kehenkin ja alan kuvitella ties mitä ihastusten merkkejä yms. Kyllä merkit on ilmassa, että poikamiehenä tässä paahdetaan, ja poikuuskin pysyy hautaan asti visusti tallella. Voi halavatun halavattu sanon minä!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oma vika. Kummasti me muut miehet sopeudumme, opimme ja lopulta pariudumme. Ei ole niin vaikeita asioita, jos on oikea mies, eikä mikään nynny.

Vierailija
2/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Suloista, että sanot sen noin wtkä ala haukkua naisia. Monet meistä heteroista ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa ymmällämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet?

Vierailija
4/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

Suloista, että sanot sen noin wtkä ala haukkua naisia. Monet meistä heteroista ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa ymmällämme.

Miksi ihmeessä alkaisin haukkua naisia siitä, että en ymmärrä heitä? Eihän se naisten vika ole jos minulta puuttuu sukupuolivietti tai joku vastaava.

Vierailija
5/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

26

Vierailija
6/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oma vika. Kummasti me muut miehet sopeudumme, opimme ja lopulta pariudumme. Ei ole niin vaikeita asioita, jos on oikea mies, eikä mikään nynny.

Taitaa jäädä meikäläiseltä oppimatta. Jonkinsortin nynny kun olen.

Vierailija
7/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulta puutu vietti. Olet vain suuri pelkuri omatekemässäsi häkissä.

Vierailija
8/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan jo kysellyt selityksiä sukulaisilta ja ystäviltä? Tai sitten joltain niiltä naurattamistasi. Voi olla, että joku osaisi vinkata, mistä voisi olla kysymys?

Vierailija
9/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itse epäilen jotain feromonia tai sen puuttumista. Minusta erittyy jotain joka alitajuisesti karkoittaa naiset. Siis vain romanttisessa mielessä. Tulen kyllä kaverina, työkaverina ja ihmisenä hyvin toimeen naisten kanssa.

Vierailija
10/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on yksi kaveri, joka on juuri niin kuin sä! Niin jumissa vaan flirttilimbossa, ettei pääse suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
11/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan jo kysellyt selityksiä sukulaisilta ja ystäviltä? Tai sitten joltain niiltä naurattamistasi. Voi olla, että joku osaisi vinkata, mistä voisi olla kysymys?

Enpä ole kysellyt. Enhän minä edes tiedä, että mitä ne naurattamani naiset minusta haluavat. Sukulaisille olen vaan sanonut kylmästi, että ei kannata turhan kovasti odotella suvun jatkuvan ainakaan kohdaltani.

Vierailija
12/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itse epäilen jotain feromonia tai sen puuttumista. Minusta erittyy jotain joka alitajuisesti karkoittaa naiset. Siis vain romanttisessa mielessä. Tulen kyllä kaverina, työkaverina ja ihmisenä hyvin toimeen naisten kanssa.

Itse olen niin hukassa naisten kanssa kuin suinkin voi olla. En edes tosiaan tiedä mitä he minusta haluavat. Mahdollisen kumppanin, ystävän, flirttikaverin vai henkilökohtaisen stand up-koomikon?

Vierailija
13/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Tuolla ajattelulla tulet joku päivä olemaan ihan huippu ihana kumppani jollekin :)

Vierailija
14/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on yksi kaveri, joka on juuri niin kuin sä! Niin jumissa vaan flirttilimbossa, ettei pääse suuntaan eikä toiseen.

Siinä on kai jotenkin hyvä ja turvallinen olla. Tietää, että nainen tykkää siitä huomiosta ja flirttailusta, mutta kun kuitenkin epäilee naisen fiiliksiä, niin on vaan helpompi pysyä sillä hyväksi havaitulla tasolla ja jatkaa flirttailun aiheuttamaa hyvänolontunnetta loputtomiin. Samalla saa toki itsekin sitä flirttiä osakseen. Jos menisi kertomaan tunteistaan (en edes osaa) niin hommahan saattaa lässähtää sitten siihen. Toisaaltahan homma voisi edetäkin pidemmälle, joka lienisi vieläkin kivempaa. Erästä edesmennyttä mäkilegendaa lainatakseni se on ihan 50/60, että mihin suuntaan siinä flirttihommassa sitten uskaltaa/osaa lähteä.

Vierailija
15/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nofapille.

Vierailija
16/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala nofapille.

Mitä se muka auttaa? Olin joskus lähemmäs 6kk nofapilla ja ainoa mitä sain oli märät unet.

Vierailija
17/29 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana. Tuolla ajattelulla tulet joku päivä olemaan ihan huippu ihana kumppani jollekin :)

Hah, taitaa käydä niin, että jos ajatusmaailma jatkuu samanlaisena niin en tule sitä kumppania saamaan. Paitsi jos joku hurja nainen sitten ottaa väkisin.

Vierailija
18/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, taitaa käydä niin, että jos ajatusmaailma jatkuu samanlaisena niin en tule sitä kumppania saamaan. Paitsi jos joku hurja nainen sitten ottaa väkisin.

No kuule osa meistä on hyviä ottaa mitä haluu jos tarpeeks haluu :) ite esim olin aloitteentekijä kun mies ei saanu sanaa suusta ja täss ollaan elämäni parhaassa suhteessa 7 vuotta jo :) musta on ihanaa jos mies on tommonen. Ei nimittäin vähempää vois kiinnostaa äijäilijät jotka kuvittelee olevansa kovia alfoja ja naistenmiehiä. Ne on just niitä joiden kanssa sitten tapellaan ja sydän on rikki ja samoin perhe. Sellaisen kanssa voi heittää vähän läppää, mutta ei jatkoon miesehdokkaaksi. Ihan jo sua näkemättä ja tuntematta voin kertoa, että moni haluisi just sun kaltaisen joka ei oo mikään naistennaurattaja ja joka kelaa tämmösiä juttuja eikä pidä asioita itsestäänselvinä.

Vierailija
19/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule osa meistä on hyviä ottaa mitä haluu jos tarpeeks haluu :) ite esim olin aloitteentekijä kun mies ei saanu sanaa suusta ja täss ollaan elämäni parhaassa suhteessa 7 vuotta jo :) musta on ihanaa jos mies on tommonen. Ei nimittäin vähempää vois kiinnostaa äijäilijät jotka kuvittelee olevansa kovia alfoja ja naistenmiehiä. Ne on just niitä joiden kanssa sitten tapellaan ja sydän on rikki ja samoin perhe. Sellaisen kanssa voi heittää vähän läppää, mutta ei jatkoon miesehdokkaaksi. Ihan jo sua näkemättä ja tuntematta voin kertoa, että moni haluisi just sun kaltaisen joka ei oo mikään naistennaurattaja ja joka kelaa tämmösiä juttuja eikä pidä asioita itsestäänselvinä.

Minähän nimenomaan olen naistennaurattaja, mutta mitään muuta en saakaan aikaan.

Vierailija
20/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän nimenomaan olen naistennaurattaja, mutta mitään muuta en saakaan aikaan.

Tarkoitin sellaista naisilla leikkijää jolle tärkeintä on että hän vie jalat alta ja muu ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi