Luulitko että "kaikki" naiset sheivaa?
Tämä voi järkyttää, mutta ei sheivaa
Warning, not suitable for work...
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/feb/09/me-and-my-vulva-10…
Kommentit (13)
En. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että luulisi asian olevan noin?
No en, enhän mä itekään sheivaa. En edes kainaloita.
No voi paska, eiväkkö? Jaksoin tätä yksinäisyyttä kun luulin että sheivaavat. Mutta että onkin ehkä jopa täysluomuja karvoituksiltaan. Sellaiseen olisi kyllä kiva törmätä. miten sitä jaksa elää vielä nelisenkytä vuotta sinne vajaaksi 8-kmppiseksi jolloin keskimäärin kuolee, tietäen että tuolla jossain saattaa olla karvainen nainen joka sopisi minulle myös muilta ominaisuuksiltaan, ja vielä sellainen jolle minä passaisin. Kyllä ei nyt ollut voimauttava tieto minkä aloittaja päästi valloilleen. Kaiho vain syveni.
Sellaisen kuvan voisi saada kun kuuntelee somevaikuttajien ja muiden juttuja että jokainen nainen sheivaa ja karvat on hyiyök.
Todellakin kaikki naiset sheivaa. Ehkä jotkut punapersepaviaanit ja muut mangustit eivät sheivaa, mutta kyllähän se ajeltu alapää on sivistyneen naisen kriteeri ollut iänkaikkisuuden.
Naiselliset naiset sokeroi, sheivaaminen jättää sängen
Sheivailua on kyllä samanlaista turhamaisuutta ku rypyn londaus
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kaikki naiset sheivaa. Ehkä jotkut punapersepaviaanit ja muut mangustit eivät sheivaa, mutta kyllähän se ajeltu alapää on sivistyneen naisen kriteeri ollut iänkaikkisuuden.
Keskisuuren eteläsuomalaisen uimahallin kävijät ovat ilm epäsivistyneitä, sillä en ole kertaakaan nähnyt broileripimppiä siellä, vaikka olen kuinka yrittänyt tiirailla toisten haaroja.🍗
En sheivaa, mutta en olekaan puoliapina.