Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessani (burn out)

Ahdistunuthoitsu
10.02.2019 |

Oon siis lähihoitaja ja työelämässä. Oon ollut nyt noin puolitoista kuukautta. Valmistunut olen viime vuonna.

Koko työssäoloajan mua on ahdistanut aivan hirveästi. Olen monesti itkenyt vapaa ajalla kotona ja ihan vapaapäivätkin menevät itkiessä. Pelkään, että teen hoitovirheitä ja että joku kuolee takiani. Olen myös alkanut pelkäämään ihan arkisiakin asioita, kuten autolla ajoa ja kaupassakäyntiä. Olen menettänyt mielenkiinnon kaikkeen, mistä olen nauttinut ennen. Jos en itke kokoaikaa vapaalla, makaan vaan passiivisena sohvalla, mikä ei ole tapaistani. Tilanne eskaloitui tänä viikonloppuna ja olen viilellyt itseäni. Niin epätoivoista, tiedän :( mulla on ahdistuneisuushäiriöstä dg ja käyn säännöllisesti hoitotaholla, joka pitää minua työkykyisenä (kaiken olen kertonut)

Mitä tekisitte tilanteessani? Tuntuu että kaikki ahdistaa aivan liikaa. Itse työ ja asiakkaat eivät ahdista, vaan työyhteisö (siellä paljon vittuilua ja ilkeilyä "ai etsä osaa" tyyliin) ja sen tavat, joita en meinaa oppia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua työterveyspalveluista. 

Vierailija
2/2 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Työpaikan vaihto saattaisi auttaa, mutta mene ensin lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla