Mies pilaa minulta kaiken hauskan
Olipa asia lähes mikä vain, mies tekee jotain sellaista, jonka vuoksi kaikki hauskuus latistuu. Hän esim sanoo kaverilleen että menee elokuviin juuri silloin kun minäkin. Tietenkin odotan sitten hänen tulevan, muttei tule. Tai hän pyytää minua esim kahville mutta pyytää myös samalla jonkun toisen. Hän siis leikkii tunteillani, tiedän. Kun yritän olla asiasta välittämättä, ja saan etäännyttyä, hän tulee esim hakemaan töistä tai muuta.
Nyt on kesä tulossa ja mietin, että haluan kerrankin nauttia. Joko ilman häntä tai sitten reilusti sopimalla miten tehdään yhdessä.
Kommentit (13)
Miksi mies ei voi käydä saman aikaan elokuvissa kuin sinä? Vai tarkoititko että mies sanoo tulevansa SM-katsomaan samaa elokuvaa mutta ei tulekaan? Jos hän harrastaa tuollaista jatkuvasti, anna miehen mennä menojaan.
En tiedä mistä tuo SM tuli viestiini? :)
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole kevätkään tullut.
hahha täällä saa monet naurut
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä tuo SM tuli viestiini? :)
voi että ufo taas
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei voi käydä saman aikaan elokuvissa kuin sinä? Vai tarkoititko että mies sanoo tulevansa SM-katsomaan samaa elokuvaa mutta ei tulekaan? Jos hän harrastaa tuollaista jatkuvasti, anna miehen mennä menojaan.
Juuri että kertoo minulle tulevansa. Tai jos menen esim ravintolaan, hän saattaa tulla sinne myöhemmin. On omassa porukassaan mutta ottaa olemiseni puheeksi kun nähdään. Hän nyöskin joksus vaikuttaa mustasukkaiselta, vihastuu kun puhun jostain miehestä vaikka ihan tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ero olis teidän molempien kannalta paras ratkaisu
Ei oikein voida erota kun emme suorastaan ole yhdessä. Sellainen vaikeasti selitettävä suhde. Ehkä minä kamppailen liikaa vastaan suhteen syntymiseen ja hän haluaa olla suhteen pomo.
Kaikenlaista sitä kuulee ku vanhaks ellää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri että kertoo minulle tulevansa. Tai jos menen esim ravintolaan, hän saattaa tulla sinne myöhemmin. On omassa porukassaan mutta ottaa olemiseni puheeksi kun nähdään. Hän nyöskin joksus vaikuttaa mustasukkaiselta, vihastuu kun puhun jostain miehestä vaikka ihan tavallisesti.
No sitten ymmärsin ihan väärin. Tuollainen stalkkaaminen ei ole normaalia todellakaan vaan aika huolestuttava piirre. Kannattaa ehkä suunnata sinne kevääseen ilman tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein voida erota kun emme suorastaan ole yhdessä. Sellainen vaikeasti selitettävä suhde. Ehkä minä kamppailen liikaa vastaan suhteen syntymiseen ja hän haluaa olla suhteen pomo.
Vai onko kyseessä mielikuvituspoikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko kyseessä mielikuvituspoikaystävä?
Mies on ihan lihaa ja verta. Mä oon vaan hyvin kyyninen ja hän kaikessa hyvin.