Te joilla omasta mielestänne on todella vähäiset vaatimukset miesten/naisten suhteen
Minkälaisella kosijalle tai kosijattarelle olette kuitenkin antaneet pakit?
Kommentit (11)
Annan pakit, jos en tunne viehätystä tai vetovoimaa. Aina sille ei löydy selkeää syytä, miksi kemiat eivät kohtaa vaikka paperilla olisi oikein hyvä...
Sellaisille jolla on mielenterveysongelmia.
Jos listaisin vain sellaisia ominaisuuksia, jotka pätevät itseeni, mies joka täyttäisi ne olisi huippulaatua. Naiset eivät saisi toivoa mitään.
Minulle ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä. Yhdelle todella mukavalle miehelle olen kuitenkin antanut pakit runsaan ylipainon vuoksi. Lihavuus olisi vielä jotenkin ollut katsottavissa sormien läpi, mutta hänellä oli myös kaikenlaista vikaa sydämessään, minkä hän kuittasi sillä, että hänellä oli maan paras sydänlääkäri. Minä aavistin, että joutuisin vielä kaikenlaisiin vaikeuksiin tämän syöpöttelijän terveyden vuoksi, ja kieltäydyin toisista treffeistä. Sain hänestä sitten joksikin aikaa puhelinhäirikön, joten intuitio oli oikeassa tälläkin tavalla.
Ulkonäön suhteen "vaatimukseni" siis ovat todella vähäiset, mutta pääkopan sisäpuolen pitääkin sitten olla kohdallaan.
Jos koen ajatuksen seksuaalisesta kanssakäymisestä vastenmieliseksi. Se mikä sen tekee, ei ole aina ulkonäkö. Jollain se voi olla ääni, tarinat, yleinen synkkaamattomuus... Ns. rumiakin on vuoteeseeni päätynyt.
M
Kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt, joten ei ole tullut annettua pakkeja. Aika vähäiset kuitenkin vaatimukseni ovat, jos asetan itseni vertailukohdaksi
Sellaisille jonka kanssa ei synkkaa ja sit sellaisille, joita kohtaan en tunne vetovoimaa.
Parille alkoholistille antanut pakit.
Itsekeskeiselle, statuskeskeiselle, empatiaköyhälle, ehdottomalle, kontrollointiin taipuvalle, kuuntelukyvyttömälle, pinnalliselle...jne. siinä muutama ominaisuus.
no en oo vakavasti deittaillu mut joskus oon ihan randomisti deittaillu jonki verran ja siis oletuksena mul on ollu se, etten etsi mitään joten en oo ollu kovin vastaanottavainen.. :D
mut esim.
-on narkkari/vaikuttaa jotenki epämääräseltä
-puhuu existä/muista tyttöystävistä ja haukkuu ne ja kertoo esim et ne on hulluja (tää on ehkä tyhmä koska oon itekki harrastanu tätä jos ne on ollu sekopäitä :D)
-vaikuttaa joltain alkoholistilta ja haluu tyylii ekoil tai tokil treffeil juomaan / jopa painostaa mua "ottamaan yhet rentoutumisen vuoks"-tyyliin, turn off. :D
-puhuu muista naisista joko ihan vahingosssa tyylii kertoo jtn deittijuttuja, tai sitten tahalteen esim. siks että tulisin mustasukkaseks
-vaikuttaa epärehelliseltä
-on töykee/huonotapanen
-on lapsellinen
-ei oo tarpeeks hauska/mun henkisen olonen
Tarkoitetaanko "pakeilla" sitä ettei ole ollenkaan päästänyt tutustumaan, vai sitä että on ehkä parin tapaamisen jälkeen kieltäytynyt uusista tapaamisista?