Miksi äänestät kokoomusta?
Jos aiot äänestää kokoomusta, niin kerro miksi? Kokoomus on vanhuksille vaarallinen puolue, sillä kokoomus aikoo exterminoida vanhukset.
Kommentit (35)
Kaikkihan nuo on. Kaikkien tekopyhyys tullut esiin jo useamman kerran.
Pelkään vasemmiston nousua. Siksi kokoomus.
Koska haluan tehdä rahaa vanhus- ja vamnmaispalvelubisneksessä. Myös lastensuojelulaitoksiin kannattaa sijoittaa, niissä olevien lasten hoidosta ei tule kukaan omainen urputtamaan. Rahat sijoitan niin, että voin sitten vanhana hankkia hoivapalveluni mistä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin huolimatta, että kokoomus exterminoi sinut, kun et enää kykene työelämään?
Heillä on parhaat tarjoamiset. Köyhällä on aina nälkä ja ääneni on ostettavissa vaalimakkaralla.
Mikäs puolue on ap:n mielestä vanhuksille hyväksi?
Koska toivon suomeen muutakin kuin kela/sossu sakkia, työnteko kannattavaksi työntekijälle
Vierailija kirjoitti:
Koska toivon suomeen muutakin kuin kela/sossu sakkia, työnteko kannattavaksi työntekijälle
Sinua ei siis haittaa, että kokoomus exterminoi sinut, kun työelämäsi on ohi?
On se vaarallinen myös vammaisille, lastensuojelun piirissä oleville lapsille, päivähoidossa oleville lapsille sekä päihde- ja mielenterveyskuntoutujille. Heikommassa asemassa olevilla on niin helppoa tehdä rahaa, että kokkaria ihan naurattaa.
Isäni taisteli valkoisissa, enhän minä punikeille voi ääntä antaa.
Helvi 88 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin huolimatta, että kokoomus exterminoi sinut, kun et enää kykene työelämään?
Kuten sanottu, kaikilla puolueilla on omat luurankonsa kaapeissa. Mitä mahdat äänestää itse?
Vierailija kirjoitti:
Helvi 88 v
Olet siis jo valmis kokoomuksen suorittamaan exterminaatioon?
Äänestäkää kiinaa!!! Mitä kiinassa tapahtuu?? Kiina, Kiina! Äänestäkää kiinaa!!! Mitä kiinassa tapahtuu?? Kiina, Kiina! Äänestäkää kiinaa!!! Mitä kiinassa tapahtuu?? Kiina, Kiina!
Vierailija kirjoitti:
Ja tavoitteena ilmeisesti on, että tämä Kela/sossu-sakki, kuten heitä niin kauniisti kutsut, terminoidaan näissä kokoomusjohtoisissa "hoitolaitoksissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, kaikilla puolueilla on omat luurankonsa kaapeissa. Mitä mahdat äänestää itse?
Kokoomuksen agenda: syytä aina muita. Vanhuksia kuoli, sori siitä, ja muutkin puolueet on pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaalit ajaa eutanasiaa, joka exterminoi huomattavasti enemmän. Luuletko, ettei vanhuksille tule aikamoisia paineita "vapaaehtoisesti" kuolla pois häiritsemästä muita, jos tällainen vaihtoehto annetaan? Varsinkin kun ikärakenne on jo nyt mikä on, tulevaisuudessa tilanne pahenee entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Helvi 88 v
Onkohan hoitajilla aikaa auttaa vanhuksia äänestämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen agenda: syytä aina muita. Vanhuksia kuoli, sori siitä, ja muutkin puolueet on pahoja.
Miten tämä on pelkästään kokoomuksen vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaalit ajaa eutanasiaa, joka exterminoi huomattavasti enemmän. Luuletko, ettei vanhuksille tule aikamoisia paineita "vapaaehtoisesti" kuolla pois häiritsemästä muita, jos tällainen vaihtoehto annetaan? Varsinkin kun ikärakenne on jo nyt mikä on, tulevaisuudessa tilanne pahenee entisestään.
Mielestäsi on siis parempi, että kokkariyrittäjä tekee sen päätöksen kuin vanhus itse?
Kokoomus on kaikille vaarallinen puolue, paitsi tietysti sikarikkaille.