Nainen karkasi toisilta treffeiltä "hullun exän joka saattaa t#ppaa minut" takia ??
Eilen toisilla treffeillä naisen kanssa (ensimmäinen päätyi sänkyyn) pihviravintolassa treffit päättyi jo menun selaus vaiheessa, kun hän yhtäkkiä kauhistui ja alkoi kuiskaamaan kuinka hänen exänsä on tuolla. Olin siihen kuin ei moksiskaan ja sanoin jotain että eihän se mitään. Hän tokaisi siihen "et ymmärrä, se on hullu ja saattaa t#ppaa sut" ja sitten hänen piti lähteä ja vain painui ulos ravintolasta. Jäin siihen yksin hölmistyneenä. Treffit oli muuten hänen aloitteestaan, hänen idea.
Onneksi ei ollut mikään suosittu varausravintola, eli päätin hetken kuluttua itsekin vain kävellä ulos enkä varmaan ikinä ilkeä astua paikkaan uudelleen. En tiedä kannattaako minun enää ottaa yhteyttä tähän naiseen, kieltämättä en halua tulla t#petuksi "hullun exän" toimesta. Mitä teen, ghostaanko vai? Tekisi kyllä mieli häntä uudestaankin, olihan hän sen verran dynamiittia sängyssä.
Kommentit (13)
Saattaa kertoa myös tuosta naisesta jotakin, että on noin hullun tapauksen kanssa ollut suhteessa.
Trollihan tämä. keksi parempi. Ilmiannettu.
Ja miksi ette vaihtaneet vain ravintolaa? Nainen ensin ulos ja sitten sinä vähän ajan kuluttua. No, kaikenlaisia ihmisiä sitä sitten onkin. Ansaitset ap parempaa.
Olen samantapaisessa tilanteessa kuin tuo nainen. Tapailin ja seurustelin 6kk miehen kanssa, joka lopulta paljastui häiriintyneeksi. Kaikenlaista uhkailua tuli kun halusin erota, ja hän ilmoitti t*ppavansa mm uuden mieheni jos sellaista tulee. En sitten ole uskaltanut sen jälkeen enää seurustella, sillä se asettaisi uuden kumppanin vaaraan ja kovin moni tuskin haluaisi kanssani olla.
Ensimmäiselle kommentoijalle: sensuurin haaviin jää juuri tuo t#pp44 sana, joten se pitää kirjoittaa erilailla. Täällä kirjoitellessa kannattaa aina kopioida se teksti ennen lähetystä, koska sinulla voi olla sensuurisana ja sitten voit vain uudelleen lähettää sen välittömästi muokkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ette vaihtaneet vain ravintolaa? Nainen ensin ulos ja sitten sinä vähän ajan kuluttua. No, kaikenlaisia ihmisiä sitä sitten onkin. Ansaitset ap parempaa.
Sain naisen kehonkielestä vaikutelman, että on parempi että hän vain lähtee yksinään ettei tehdä tästä kohtausta ja vedetä huomiota itseemme että hän huomaa sen ja minut. Nyt jäikin vaikutelma, ettei se "hullu exä" edes nähnyt meitä. Odotin kyllä soittoa/viestiä häneltä, jos hän olisi jossain muualla halunnut myöhemmin nähdä mutta en saanut mitään.
Ja toisaalta arvelin itse sitä, että turha jatkaa treffejä jos hänellä tunteet muuttui ja jäi myllertämään tähän exään. Ampuisin itseäni vain jalkaan jos olisin lähtenyt hänen perään. Ehkä hän tarvitsee omaa aikaa selvittää päänsä ja ehkä me vielä voidaan salaisesti nähdä sillä tavalla ettei ole pelkoa tähän exään törmäämisestä.
Ehkä on parempi, että en mene hänen asunnolleen niin ei samaan aikaan mikään hullu exä koputtele ovelle ja yllätä meitä. Toisaalta oma paikkakin epäillyttää, entä jos hän saa jotenkin osoitteeni selville tämän naisen kautta? En yhtään haluaisi draamaa elämääni, mutta ainahan hotellissa voi viettää intohimoisen yön. Ehkä se on turvallisin vaihtoehto tässä tapauksessa.
Ei tällaisista naisista taida olla vakavampaan juttuun, jos tuollainen mies on perässä. Ei oikein ole yhtään tietoa, minkälainen tämä suhde on ollut kun on vielä niin tuore tapaus ettei olla puhuttu existä tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain naisen kehonkielestä vaikutelman, että on parempi että hän vain lähtee yksinään ettei tehdä tästä kohtausta ja vedetä huomiota itseemme että hän huomaa sen ja minut. Nyt jäikin vaikutelma, ettei se "hullu exä" edes nähnyt meitä. Odotin kyllä soittoa/viestiä häneltä, jos hän olisi jossain muualla halunnut myöhemmin nähdä mutta en saanut mitään.
Ja toisaalta arvelin itse sitä, että turha jatkaa treffejä jos hänellä tunteet muuttui ja jäi myllertämään tähän exään. Ampuisin itseäni vain jalkaan jos olisin lähtenyt hänen perään. Ehkä hän tarvitsee omaa aikaa selvittää päänsä ja ehkä me vielä voidaan salaisesti nähdä sillä tavalla ettei ole pelkoa tähän exään törmäämisestä.
Ehkä on parempi, että en mene hänen asunnolleen niin ei samaan aikaan mikään hullu exä koputtele ovelle ja yllätä meitä. Toisaalta oma paikkakin epäillyttää, entä jos hän saa jotenkin osoitteeni selville tämän naisen kautta? En yhtään haluaisi draamaa elämääni, mutta ainahan hotellissa voi viettää intohimoisen yön. Ehkä se on turvallisin vaihtoehto tässä tapauksessa.
Ei tällaisista naisista taida olla vakavampaan juttuun, jos tuollainen mies on perässä. Ei oikein ole yhtään tietoa, minkälainen tämä suhde on ollut kun on vielä niin tuore tapaus ettei olla puhuttu existä tms.
ap
Omasta kokemuksesta sanon, että nainen ei ehkä ota sinuun yhteyttä, koska häpeää tapahtunutta. Itse ainakin pelkäsin enemmän tapailemani miehen turvallisuuden puolesta kuin omani.
Olettepa nössöjä miehiä. Naisia neuvotte muitta mutkitta jättämään hullut, vaikka tutkitusti ero on vaarallisin vaihe naiselle, ja sitten ette itse uskalla edes tapailla noita naisia, kun ex uhkailee teitä.
Eikö nainen ollut kertonut asiasta mitään ennen kyseistä tapahtumaa? Tuollainen kuuluu kertoa heti, eikä saattaa toista vaaraan. Näitä mustasukkaisuusdraamoja päätyy välillä lehtiin, ja pahimmillaan mies on ollut täysin tietämätön viimeisiin hetkiin asti.
Sä olit syötti. Nainen sopi treffit sinne tehdäkseen exänsä mustasukkaseks. Jotkut tykkää draamasta.
En tiedä jäikö kirjoitukseni pysyvästi sensuuriin vai ilmestyykö se myöhemmin.
Tiivistettynä: Olen ollut tuon naisen tilanteessa. Kysy naiselta, kuinka kauan tilannetta on jatkunut ja onko ex tuore vai onko nainen pakoillut jo vuosikaudet. Jos ero on tuore, niin turpaan saamisen mahdollisuudet ovat olemassa. Itse varoitan yhä vuosien jälkeen kaikkia miehiä, joiden kanssa liikun julkisesti, koska hyvä heidän on tietää. Ymmärrän täysin, jos joku ei halua enää tuollaisen henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhan jälkeen tavata.