Voiko laihduttaja syödä sokeritonta jugurttia
Jossa kuitenkin on sokeria joka on maidosta ja hedelmistä koostuvaa? Siis se myydään sokerittomana jugurttina mutta tuoteselosteessa sanotaan että on 7,9g joka koostuu siis maidosta ja hedelmistä.
Kommentit (14)
Syö mielummin ihan maistamatonta täyarasvaista jugurttia marjojen ja hedelmien kanssa. Sokeriton jugurtti jossa on makeutusaineita aiheuttaa enemmän tulehdustilaa suolistossa ja sitä kautta lihottaa (vaikka onkin "kaloriton"). Keho tarvitsee tietyn verran kaloreita päivässä, joten huolehdi että saat kaikki kalorit ja nimenomaan oikeista lähteistä. Hyvä sanonta on että "älä syö mitään mitä isoisoisäsi ei olisi tunnistanut", eli syö vain aitoa ruokaa.
Ei kenenkään kannata syödä noita litkuja. Oikea jogurtti sen sijaan on hyväksi.
Laihdutan välttämällä hiilihydraatteja. Syön rasvaisia, maistamattomia jogurtteja ja viilejä edim turkkilaiata ja bulgariaa. Valion punaista viiliä. Mauksi marjoja ja pähkinöitä. Maltillisesti kuitenkin syön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit syödä laihtumisen jälkeen?
Opettele siis syömään niin, että voit elää sillä tavalla loppuelämäsi. Jos pitää miettiä, voiko syödä tuollaista jogurttiam kuulostaa siltä että paino voi tippua nopeasti, mutta nopeasti se tulee takaisinkin. Korkojen kera.
Minä vain kysyin. Olen vasta aloittamassa enkä oikein ymmärrä näistä hiilareista ja muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele siis syömään niin, että voit elää sillä tavalla loppuelämäsi. Jos pitää miettiä, voiko syödä tuollaista jogurttiam kuulostaa siltä että paino voi tippua nopeasti, mutta nopeasti se tulee takaisinkin. Korkojen kera.
Minä vain kysyin. Olen vasta aloittamassa enkä oikein ymmärrä näistä hiilareista ja muista.
Syö aitoa ja normaalirasvaista ruokaa. Vältä kaikkea keinoruokaa.
Voit ihan hyvin syödä sellaista kohtuudella. Lisää joukkoon vaikka kaurahiutaleita ja marjoja niin siinä on ihan kiva aamu- tai iltapala.
Laihduttaja voi syödä aika lailla vaikka hampurilaisen joka päivä, jos kulutus on suurempi kuin syödyt kalorit.
Kyllä voi, sellaisen jonkin normaalimäärän. Eikö niissä ole joku 40 kcal per desi? Eli kevyttä on.
Sokerittomassa voi olla kuitenkin rasvaa.
Täällä juodaan piimää.
Yöllä ei tarvi syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sokerittomassa voi olla kuitenkin rasvaa.
Täällä juodaan piimää.
Yöllä ei tarvi syödä mitään.
Niitä on rasvattomiakin.,:
Toki voi. Tosin itse en välitä niistä, sillä vaikka pakkauksessa väitetään "ei lisättyä sokeria" niin on se hedelmälitku, omenamehu tms. ihan silkkaa sokeria. Lisäksi rasvattomat hedelmäjogurtit eivät pidä nälkää eli on aika yhtä tyhjän kanssa.
Itse tykkään eniten maustamattomasta jogurtista, siihen voi laittaa marjoja, siemeniä ja pähkinöitä lisäksi.
Mutta ei kannata stressata yhdestä jogurtista, voihan se olla ihan kätevä välipala jos ei muuta ole tarjolla.
Olen laihtunut nelisen kiloa kuussa. Olen syönyt mm. pitsaa, hampurilaisia, ranskalaisia, suklaata, sushia, karkkia, voita, leipää, pihviä, kermaista keittoa, creme caramelia... Juu ja olen juonut viiniä ja sokerista limua.
Täh? Minä lihavana laihdutan syömällä terveellisen ruoan lisäksi myös epäterveellisiä juttuja lähes päivittäin, hyvin tuloksin. Ei ihmisen kuulu laihtua mahdollisimman nopeesti muuten ne kaikki laihduttamasi kilot tulee samantien takasin.