Arvostelkaa mun vesivärityö
Kommentit (37)
Jos olet oikeasti tuon itse tehnyt, niin olet taitava. Hieno kuva!
Suloinen aihe ja hyvä tekniikka; kontrasti kohdillaan, hyvin hallitset vesivärit :)
Hieno työ. Haluaisin juuri tuollaisen nallen.
Tosi suloinen nallukka, annan arvosanaksi kiitettävän.
Tarkka, eli sellainen kuvituskuva? Ääriviivat ja sillai, ettei mkn märkäämärälle-tyyli tarkoituksena "akvarellimaisuus".
Jep, tykkään -
Mitä jos kokeilisit toisen version enemmän huiskis-tyylillä? Laita tänne? 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti tuon itse tehnyt, niin olet taitava. Hieno kuva!
Kiitos! Olen niin arka esittelemään töitäni kenellekään. Maalaan vain yksin kotona ja piilotan taulut kun vieraita tulee. :) Nythän keksin kivan tavan saada arvosteluja näin anonyymisti. :)
Siis onhan toi oikeasti todella hieno! :O Tosi hyvä sekoitus valon sekä värien tarkkoja kontrasteja ja sellaista hämyisyyttä.
Hieno, kuka tahansa vesiväreilyä harrasteleva ei osaisi.
Mutta jos itse nallea katsoo, niin siinä ei mun mielestä kovin hyvin näy nalleille tyypillinen söpöys. Ehkä maha on tossa se outo kohta, tulee mieleen joku lihakimpale tai vatsalihakset. :D Ehkä masu olisi voinut olla pyöreämpi ja pörröisempi. Tästä kritiikista huolimatta kuitenkin pidän tuota piirrosta taidokkaana, enkä osaisi tehdä itse läheskään yhtä hyvin, enkä varmaan tule koskaan osaamaankaan.
Aihe itsessään ei kosketa, mutta tekninen suoritus varsin mainio.
Söpö kuva ja hyvin olet osannut elävöittää nallehahmoa värikontrasteilla :) Jatka ihmeessä maalaamista rohkeasti!
Älä arastele äläkä piilottele taideteoksiasi, kun vieraita tulee! - nro 10
Eipä ollut omatekoinen. Etsin kuvaa googlesta ja sieltähän löytyi loputtomasti hakutuloksia
Vierailija kirjoitti:
Hieno, kuka tahansa vesiväreilyä harrasteleva ei osaisi.
Mutta jos itse nallea katsoo, niin siinä ei mun mielestä kovin hyvin näy nalleille tyypillinen söpöys. Ehkä maha on tossa se outo kohta, tulee mieleen joku lihakimpale tai vatsalihakset. :D Ehkä masu olisi voinut olla pyöreämpi ja pörröisempi. Tästä kritiikista huolimatta kuitenkin pidän tuota piirrosta taidokkaana, enkä osaisi tehdä itse läheskään yhtä hyvin, enkä varmaan tule koskaan osaamaankaan.
Kiitos arvostelusta. Yritin vaan tehdä aika tarkan kopion tuosta nallesta kun ei ollut elävää mallia tarjolla ja halusin harjoitella jotain. Tämä nalle on oikeastikin aika hoikassa kunnossa. :)
Taitavasti toteutettu aihe. Nallen ilme on pelottava, mutta muuten oikein söpö nalle.
Annan arvosanaksi 4.5/5.
Antaisin arvosanaksi 5/5 mutta vatsa näyttää oudolle.
Muuta nallukan ilme hieman iloisemmaksi. Työ on hieno ja osaat todella.
Hieno. Hyvä tilavaikutelma. Kivasti käytetty eri ruskean vivahteita nallessa. Mikäli olet maalannut tuon oikea nalle mallina, olet taitava.
Ihan ok