Deittimarkkinoilla kelpaan vain seksin
Yhteydenotot alkavat: wow, oot hottis, todella pantava, kaunotar jne.
Samat sanat myös elämänkumppania hakevilta.
Treffeillä miehet lähentelevät ja ehdottavat sänkyynmenoa. Itsekin tykkään seksistä, ja sängyssäni on jo käyneet kymmenet miehet.
Tiedän, että teen kaiken väärin. Haluaisin saada poikaystävän. Mutta en vain osaa😔
Kommentit (26)
Ootko lähestynyt rumia ja ujoja nörttimiehiä?
Voi, voi. On se raskasta kun saa kimaltaa ja olla ihailtu. t. mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Sua kohdellaan niinkuin annat kohdella itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. On se raskasta kun saa kimaltaa ja olla ihailtu. t. mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Onko hygienia kunnossa?
No kuka nyt haluaa helppoa jakorasiaa miksikään pullantuoksuiseksi vaimoksi?
Valitset vääriä kuvia. Usko pois. Sitä saa, mitä tilaa.
Moni mies ei kelpaa edes siihen, jollei ole homo.
No mitä teet sen jälkeen kun olet käynyt sängyssä? Silloin pitää tehdä se charmikas temppu jolla saat miehen luoksesi vielä uudestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuvia sulla on? Jos on herutuskuvia, niin eikö tämä ole ihan selvä kuvio?
Kuvat ovat kauniita. Mutteivät rivoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuvia sulla on? Jos on herutuskuvia, niin eikö tämä ole ihan selvä kuvio?
Ap
Eli kuitenkin tissivako näkyy ja perse notkolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli kuitenkin tissivako näkyy ja perse notkolla.
Ei kumpaakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt
Ap
Nyt et sitten minua kuitenkaan. Ärsyttävää!
t. kilttimees
Mieti sillain että kelpaat kuitenkin tuohon, moni ei kelpaa yhtään mihinkään oli nainen tai mies
Voi, kumpa me kiltti miehetkin kelpaisimme seksiin 😔
Miehenä josta naiset ei kiinnostu ollenkaan en tunne kyllä minkäänlaista myötätuntoa asiassa. Sori siitä. En ikinä puhuisi niinkuin nuo miehet ja kohtelisi noin, mutta olen niin tylsä tyyppi naisten mielestä todennäköisesti.
M36
Vierailija kirjoitti:
Miehenä josta naiset ei kiinnostu ollenkaan en tunne kyllä minkäänlaista myötätuntoa asiassa. Sori siitä. En ikinä puhuisi niinkuin nuo miehet ja kohtelisi noin, mutta olen niin tylsä tyyppi naisten mielestä todennäköisesti.
M36
Sama kohtalo täällä vähän nuorempana miehenä.
Kun naiset väittää että "kelpaavat vain seksiin" niin jättävät mainitsematta sen, että tarkoittavat sillä kaikista tasokkaimpia miehiä.
On olemassa meidänlaisia miehiä jotka haluaisivat parisuhteen, mutta me emme ole ikinä kenenkään naisen kohderyhmää. Me olemme niitä jolle sanotaan että "ei ollut kipinää" samalla kun nainen jo metsästää uutta panomiestä.
Vierailija kirjoitti:
M36
Mielelläni tutustuisin sinuun😊
Ap
Helppo ratkaisu; ilmoitat heti kättelyssä, että harrastat seksiä vain vain parisuhteessa - ja pidät sanoistasi kiinni.