Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet noita Fitline tuotteita? En huomannut mitään eroa kun kokeilin:(

Vierailija
09.02.2019 |

Tuntuu, että mussa on jotain vikaa kun en huomaa mitään ja niin moni noita hehkuttaa. Onko muut saaneet apua niistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta apua sain että lihoin niistä kuukaudessa jonkun 5 kiloa. Ei ihme jos ryystää monta kertaa päivässä sokerijuomaa. Onneksi tajusin lopettaa ennen kuin sain diabeteksen

Vierailija
2/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole pyramidihuijaus? En ole kokeillut, enkä kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hehkuttaa jotka niistä hyötyy eli saa niitä Fitline -autoja ja toimeentulon muiden huijaamisesta

Vierailija
4/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta apua sain että lihoin niistä kuukaudessa jonkun 5 kiloa. Ei ihme jos ryystää monta kertaa päivässä sokerijuomaa. Onneksi tajusin lopettaa ennen kuin sain diabeteksen

Oikeasti? Mulle vakuutettiin että ne on terveellisiä. Mulle ei painoa tullut, mutta ei kyllä yhtään mitään muutakaan muutosta tapahtunut. :(

Vierailija
5/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Mulle vakuutettiin että ne on terveellisiä. Mulle ei painoa tullut, mutta ei kyllä yhtään mitään muutakaan muutosta tapahtunut. :(

FRUKTOOSI eli hedelmäsokeri ei olekaan terveellistä – päinvastoin. Yhdysvalloissa on viime vuosina suollettu lähes liukuhihnalta tutkimuksia, joiden mukaan hedelmäsokeri on selvästi haitallisempaa kuin tavallinen sokeri tai glukoosi, rypälesokeri.

Tutkimusten mukaan hedelmäsokerin syöminen voi altistaa esimerkiksi sydän- ja verisuonitaudeille, maksan rasvoittumiselle ja kakkostyypin diabetekselle. Se voi myös pienentää hyvän kolesterolin määrää veressä.

Sen on todettu myös hidastavan oppimista ja heikentävän muistia. Lisäksi fruktoosi voi lihottaa enemmän kuin muut sokerit, koska siitä ei tule kylläisyyden tunnetta niin kuin tavallisesta sokerista tai glukoosista.

Vierailija
6/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa p.skajuomissa on yhtä paljon sokeria kuin limsassa. Eikä juuri mitään vitamiineja. 

Vierailija
7/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lopettaisit itsesi huijaamisen ihmedieteillä ja alkaisit kuntoilemaan ja syömään kohtuudella ja terveellisesti. Niin me muutkin laihtuneet olemme tehneet.

Vierailija
8/9 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lihava kirjoitti:

Jospa lopettaisit itsesi huijaamisen ihmedieteillä ja alkaisit kuntoilemaan ja syömään kohtuudella ja terveellisesti. Niin me muutkin laihtuneet olemme tehneet.

Mun painoindeksi on 18, että en halua laihtua. Ap

Vierailija
9/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut, mutta en mä huomannut mitään vaikutusta vaikka myyjä sanoi et näytän paljon pirteämmältä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi