Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpäyh ei saa apua kunnalta ollenkaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sitten huostaanottaa. Ei huolta.

Vierailija
2/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Ja ainut apu on huostaanotto, ihan kuin lapsi ei ja myös äiti kärsisi tilanteesta ilman tuollaista uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on? Isän puolen sukulaiset?

Vierailija
4/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli. Voimia aivan valtavasti ja toivottavasti jostain löytyy. Kamalaa ettei sossu auta.

T: syöpään sairastunut kun esikoinen oli 1kk ikäinen, sossuta ei apua saatu.

Vierailija
5/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä ei auta? Miksi ei ota vastaan apua kavereilta jne? Miksi tukiasunto ei kelpaa väliaikaisesti?

Jo toki siivousapu olisi ollut tarpeen. Minkä ikäinen lapsi on?

Vierailija
6/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku tuli. Voimia aivan valtavasti ja toivottavasti jostain löytyy. Kamalaa ettei sossu auta.

T: syöpään sairastunut kun esikoinen oli 1kk ikäinen, sossuta ei apua saatu.

Siis toivottavasti jostain löytyy apua. Tuossa tilanteessa ei pitäis olla kokoajan pelko millon lapsi huostaanotetaan.

Lapsi oli minulle ainakin ainut syy jaksaa päivästä toiseen hoitojen keskellä.

Vierailija
7/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama. Huostaanotto oli ainoa tuki, jota tarjottiin. Onneksi lapsi oli jo neljävuotias, niin hän toimi perheen päänä sairausajan. Ja sairaus ja leikkaus oli kertaluonteinen eli siinä meni vain muutama viikko. Jätä oli silloin kun suuri, en osaa kuvitella miten suuri se on tuossa.

Vierailija
8/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama. Huostaanotto oli ainoa tuki, jota tarjottiin. Onneksi lapsi oli jo neljävuotias, niin hän toimi perheen päänä sairausajan. Ja sairaus ja leikkaus oli kertaluonteinen eli siinä meni vain muutama viikko. Jätä oli silloin kun suuri, en osaa kuvitella miten suuri se on tuossa.

Ei jätä vaan hätä.

Itse ihmettelen, miksi kevyemmät tukimuodot on pois kokonaan. Luulisi tulevan halvemmaksikin

Vierailija
9/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jätä vaan hätä.

Itse ihmettelen, miksi kevyemmät tukimuodot on pois kokonaan. Luulisi tulevan halvemmaksikin

Koska ne kunta joutuu itse maksamaan. Huostaanottoon saa valtiolta apua.

Vierailija
10/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jätä vaan hätä.

Koska ne kunta joutuu itse maksamaan. Huostaanottoon saa valtiolta apua.

Ja kaikessa ratkaisee vain raha. Ei ihmisten ja lasten hyvinvointi. Myös tässä tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä