Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukkuvat aikuiset muka vielä oikeasti toistensa luona yökylässä?

Vierailija
09.02.2019 |

Eikö yökyläilyn pitänyt olla kokonaan ala-aste ikäisten juttu? Minusta olisi todella noloa ja typerää mennä aikuisena jonkun toisen luo nukkumaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit asuu kaukana toisella paikkakunnalla eikä ole varaa hotelliöihin.

Vierailija
2/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käydään yökylässä sukulaisten ja ystävien kanssa puolin ja toisin pitkän välimatkan takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei vissiin ole läheisiä ystäviä ja sukulaisia? Ei paikkaa mihin mennä eikä kukaan halua tulla luoksesi?

Myönnä vaan. Ei se haittaa. 

Vierailija
4/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu. Mä oon nähny kun mun äiiti pakkaa iskälle leivät vallmiiksi ja vaaatteet matkalaukkuun ja toivotttaa hyvää matkaa. No ei huono viitsi.

Vierailija
5/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten pettäminen onnistuisi?

Vierailija
6/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo. Hotelli kyllä kivempi, jos rahaa.

Vierailija
7/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla paikkakunnilla ei edes ole hotellia.

Vierailija
8/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Jotenkin ällöttävää ja kammottavaa jos pitäisi nukkua jonkun toisen ihmisen kodissa.

Vierailija
9/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun. Jotenkin ällöttävää ja kammottavaa jos pitäisi nukkua jonkun toisen ihmisen kodissa.

Mitäääh? Onko tämä joku uusi mt-ongelma??

Vierailija
10/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on ihan normaalia. Toisen koti on kuitenkin toisen koti, toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa. Siellä voi käydä nopeasti pyörähtämässä kylässä, mutta pidemmäksi aikaan jääminen on kiusallista.

Vierailija
11/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on ihan normaalia. Toisen koti on kuitenkin toisen koti, toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa. Siellä voi käydä nopeasti pyörähtämässä kylässä, mutta pidemmäksi aikaan jääminen on kiusallista.

Ei ole ollenkaan kiusallista. Minulla on vieras ollut viikonkin verran kylässä. Yleensä kuitenkin pitkän viikonlopun ajan. 

Vierailija
12/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoisia estoja toisilla.

Vierailija
13/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn yökylässä ystäväni luona ja parisen viikkoa taaksepäin kutsuin tämän saman ystävän ja yhteisen kaverin luokseni istumaan iltaa ja jäämään vielä yöksi. Katsottiin leffoja ja tehtiin hyvää ruokaa ja nostettiin kuppia. Minusta tällainen on mukavaa, mutta tähän mennessä tätä ketjua lukiessani joidenkin mielestä olen outo.. :D

N29

Vierailija
14/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi yökylässä ei kyllä tullut nukuttua, poljin emäntää koko yön.

Vierailija
15/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilyssä on se hyvä puoli, että voi istua iltaa pidempäänkin yhdessä, kun se hotelli voi olla kaukanakin.

Vierailija
16/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ei harrasta yökyläilyä kaveriensa luona. Kohtuuton määrä pyykkiäkin tulee, hirveä vaiva isäntäperheelle siivota ja kestitä. Pakkotilanteissa isovanhemmilla ollaan yötä. Lapset saa yökyläillä puolin ja toisin, koska se on niin hauskaa heille.

Vierailija
17/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos kysytään haluanko jäädä tai olenko jäänässä yöksi koen kohteliaammaksi kieltäytyä.

Vierailija
18/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten mennään hotelliin, mutta meillä.on ystäviä paikkakunnilla, joissa lähin hotelli on 30-50 km päässä. Silloin yökyläily on ainut vaihtoehto.

Vierailija
19/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yökylässä nukuta. Ainakaan oman kanssa.

Vierailija
20/43 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe millään tasolla outona, että yövyn esimerkiksi ystävilläni ja ystäväni mun luona. Ei ole tullut mieleenkään pitää sitä mitenkään erikoisena.

Olen sen verran kyllä erakkomainen, että en mä ketä tahansa puolituttua meille yöksi haluaisi, mutta perheenjäsenet ja muut läheiset sukulaiset sekä parhaat ystävät - totta hitossa he tulevat meille yöksi jos tännepäin tulevat. Mieheni kaukana asuvat perheenjäsenet ja kaverit taas menevät aina hotelliin kun tulevat meille käymään, ja se jos mikä on minun mielestäni tosi kummallista. :D En jotenkin käsitä, miksi ihmeessä joku menisi HOTELLIIN jos olisi ilmainenkin majapaikka saatavilla, ja siihen kylkiäisiksi vielä saa viettää hauskaa aikaa jonkun tärkeän ihmisen kanssa. Ja onhan sellainen pyjamabile-meininki nyt hauskaakin; tehdä yhdessä iltapalaa, katsoa leffoja, ehkä ottaa pari...aamulla herätessä aamupalan tekoa, laittautumista, päivän ohjelman suunnittelua...

Eikä se ole mitenkään raskastakaan, kun ne ihmiset ovat kuitenkin tuttuja ja läheisiä. En mä jotain sisaruksiani tai kavereitani mitenkään passaa tai kestitse, he tulevat kylään ja ovat kuin kotonaan - onneksi.

Mutta tosiaan, kuten sanoin, jos olisi joku ei-ihan-niin-läheinen tuttava kyseessä, niin kyllä mäkin menisin hotelliin. Mut silti, jos läheisistä puhutaan... kummallinen ajatus että tällainen "yökyläily" olisi jonkun mielestä outoa. :D