Olen alkanut ymmärtää naisia paremmin näin 40 vuotiaana miehenä
Seksin himo on laskenut noin 20% nuoruuden vuosista ja sellainen ajanvietto, josta naiset usein tykkäävät, alkaa tuntua vuosi vuodelta huokuttelevammalta. Testosteronin lievän laskun myötä olen myös leppoisampi ja vähemmän pelottava. Ymmärrän nykyään hyvin, mistä asioista naiset eivät nuorissa miehissä pidä ja miksi kokevat seksinnälkäiset nuoret miehet ahdistaviksi.
Tästä näkökulmasta voisin hyvin suositella ikäistäni, urheilullista miestä kaikille naisille 25 vuodesta ylöspäin. Paljon paremmin osuu maailmankatsomus kohdalleen tällaisen sopivasti vanhemman miehen kanssa. Kun lisäksi otetaan huomioon, että naiset aina korostavat etteivät ole pinnallisia, niin silloinhan ei hivenen vanhempi ulkonäkö haittaa ollenkaan. Rahaakin on muuten paljon enemmän kuin 15 vuotta nuoremmilla juuri valmistuneilla, joiden omaisuus koostuu opintovelasta.
Kommentit (11)
Naiset taasen vasta oppii siinä 40 hujakoilla että se on ihan ok himota seksiä, paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys :D
Kiitos :)
-ap
Minä ainakin nuorena naisena rakastan seksiä paljon joten pysyn kaukana teistä testosteronivajaista papparaisista.
Onpa harmi. Miunts aon taas näin 40-vuotiaana tullut todella seksihullu. Ymmärrän parikymppisten miesten maailmankatsomusta todella hyvin.
Kirjoittaja ei todellakaan ole mies.
Tämä on kipeää.
Samat ajatukset nofapilla noin 23 vuotiaalla korkean teston miehellä
Eikö sua Ikis hävetä yhtään esiintyä miehenä.
Olet nolo ja oksettava. Myötähäpeä!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua Ikis hävetä yhtään esiintyä miehenä.
Olet nolo ja oksettava. Myötähäpeä!!
Vastaisitko Ikäerohullu. Miksi olet noin törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin nuorena naisena rakastan seksiä paljon joten pysyn kaukana teistä testosteronivajaista papparaisista.
Ikäerohullulla on fanikunta jotka innostuvat aina kun miestä solvataan.
Hyvä yritys :D